Gå til innhold

Daten min nevner damer hele tiden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den andre daten jeg har hatt på et år som nevner damer ofte. Jeg synes dette er så rart. Selv går jeg ikke rundt og kommenterer andre menn når jeg dater. Kan noen forklare meg hva som er greia med dette? Det er behovet for å si det jeg synes er rart. Jeg registrerer jo pene menn, men hvorfor er det slik at noen menn absolutt må _påpeke_ det, og det til og med overfor daten sin? Denne mannen er voksen. Ser han pupper på tv, så må han kommentere det. Ser han en pen dame på tv, så må han kommentere det. Er damene på et lag i sport pene, må han kommentere det. Etc. etc. Dette irriterer meg. Jeg er ikke av den sjalu typen, men jeg synes det er ganske barnslig og usexy. Har mannlige venner og de oppfører seg ikke sånn. Noen som har noen forklaring på hvorfor noen menn driver med dette? Skal jeg si fra? Hvis han fortsetter tror jeg nemlig ikke jeg gidder å date ham lenger.

Anonymkode: f41e9...03f

If a guy is singel, theres a reason.. 

Anonymkode: 1ad43...a3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En eks holdt også på slik om den og den dama, venninner av meg eller kjendisdamer. Han klagde faktisk over at jeg var kjedelig som ikke var like opphengt i å kommentere kjekke menn. Så gjorde jeg det da - én gang! - for å se reaksjonen hans.

Han ble sur og fornærmet.

Anonymkode: f2434...2ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han må oppdras. Rett og slett. Kjæresten min var slik da vi ble sammen og det førte til masse krangler. Han var vant til å ha det slik i forrige forhold. Som jeg sa til ham: det var en grunn til at det ble slutt og at dere begge fant andre kjapt etter og at det var betenkelige ting som skjedde med andre mennesker utenfor forholdet deres (på grensen til utroskap men ikke over). Det er respektløst og umodent og du bør si klart ifra at du ikke finner deg i det. Ja, han kommer til å bli sur, men er han en bra fyr kommer han til å innse hvor dumt det er og skjerpe seg. Menn har en tendens til å strekke strikken så langt de kan for å se hva de kan komme unna med. 

Anonymkode: 71582...149

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må oppdras. Rett og slett. Kjæresten min var slik da vi ble sammen og det førte til masse krangler. Han var vant til å ha det slik i forrige forhold. Som jeg sa til ham: det var en grunn til at det ble slutt og at dere begge fant andre kjapt etter og at det var betenkelige ting som skjedde med andre mennesker utenfor forholdet deres (på grensen til utroskap men ikke over). Det er respektløst og umodent og du bør si klart ifra at du ikke finner deg i det. Ja, han kommer til å bli sur, men er han en bra fyr kommer han til å innse hvor dumt det er og skjerpe seg. Menn har en tendens til å strekke strikken så langt de kan for å se hva de kan komme unna med. 

Da vil jeg nok heller ha en "ferdig" mann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jeg nok heller ha en "ferdig" mann.

Det vil vi alle, men de er ofte opptatt. Av en eller annen grunn......

• Liker 1
Skrevet

Min holdt på sånn i starten og - snakket mye om gamle flammer. Helt til jeg en dag sa: dette er ikke greit. Vi kan jo for fader ikke dra på date uten at du drar opp en eks eller to. Slutt med det! 

... og han sluttet med det 😂 tror ikke han var klar over at han holdt på sånn. Menn er enkle. Sett grensen. Stiger han over den etter det så er han ikke verdt tiden din! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...