Gjest Kath Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Hei! Dårlig sexlyst, stress, søvnløshet, "depresjoner" etc.. Noen som har prøvd Rosenrot, og har noe klokt å si? Har liten tid ved pc nå og kort formulering, men spørsmålet er jo ganske enkelt.. Erfaringer, noen?? Takk!
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 Jeg kjøpte en pakke en periode da jeg var helt slått ut og trøtt hele tiden. Det fungerte forbausende bra mot trøtthet! (Jeg var sliten, men ikke så trøtt lenger) De andre effektene merket jeg ikke noe til.
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Har hørt om skiftarbeider som bruker det for å holde seg skikkelig våken gjennom hele natten. Fungerer visst det. På de andre områdene vet jeg ikke.
Tulipan Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Her har jeg erfaring i massevis. Startet med Rosenrot i ca november måned. Mest pga at jeg var så vanvittig sliten og trett. Virkningen kom når jeg hadde brukt en pakke ca, kanskje litt før. Ikke bare hadde det virkning på humøret, gjorde meg mer opplagt, men den hadde også en usedvanlig god effekt på sexlysten . Det er i allefall noe min kjære satt ekstremt STOOOOOOOR pris på . Rosenrot kan på det sterkeste anbefales
Gjest Kath Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Hurra! Det virker! Jeg tok en igår ettermiddag, og en imorges (prøve å ta en hver morgen istedet) og har allerede hatt knallsex to ganger! Dette liker vi Jeg føler meg allerede mye mer våken, ikke så fryktelig trøtt og redusert, det er kjempedeilig! Jeg ble veldig overrasket over hvor raskt den virket på meg! Og dette er ikke innbilling altså, langt derifra.. Jeg kommer til å fortsette med denne, og tar gjerne imot flere erfaringer. Velkommen du nye gode dag!
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Jeg brukte Rosenrot i to måneder i strekk uten resultat.
Leviin Skrevet 5. april 2005 #7 Skrevet 5. april 2005 Jeg tok rosenrot en periode pga mørketid i kombinasjon med nattevaktsarbeid. Er usikker på effekten - kanskje, kanskje ikke.. Jeg hadde i hvert fall energi nok, syns jeg. Ble ikke så sliten og slapp som jeg vanligvis blir i mørketida. Men jeg tok også omega3-tilskudd - så hva som skal ha æren for effekten er jo ikke helt lett å si. Effekt på andre måter syns jeg ikke det var, men det hadde jeg for det første ikke behov for, og for det andre skal rosenrot være en såkalt adaptogen plante, dvs en plante som virker der i kroppen som det trengs, ikke på hele kroppen generelt. Et annet viktig poeng er jo at rosenrotpreparatene på markedet har forskjellige innhold - altså, hvor mye rosenrot pr pille. Jeg tok ikke det sterkeste som fins tror jeg. Kanskje hadde det vært tydeligere effekt, slik at jeg ble mer energisk feks, med en høyere dose.
lillesky Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 Rosenrot virket ikke på meg. Men jeg bruker antidepressiva i dag, så det er godt mulig at rosenrot virker veldig bra på milde psykisk plager. Jeg ville gitt det et forsøk om jeg var deg. Er jo mange her som har hatt positive erfaringer med rosenrot.
Gjest Kath Skrevet 7. april 2005 #9 Skrevet 7. april 2005 Dette er jo rene mirakelmiddelet! Nå kjøpte jeg pakken på mandag (tror jeg det var), og jeg er så opplagt, vital, og særdeles kåt... Inatt måtte HAN melde avbud, og ikke jeg! Hujja Altså, hadde jo vært knall om han var "på" han óg, men endelig er det ikke jeg som melder pass... Føler meg også veldig pigg og rask! Det er nok som du over her sier, at den er adapt. Jeg har alltid vært "kåt til sinns" men har hatt litt problemer med å faktisk gjøre det, og det kommer nok av at jeg har vært småredusert og trøtt. Så når jeg føler meg pigg og fresh, så påvirker det jo sexlivet også! Fortsett gjerne med innspill, gode som dårlige erfaringer....
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #10 Skrevet 7. april 2005 eg tok rosenrot i en periode, men eg blei nesten FOR våken. lys våken ca7 om morningen(pleie sove lenger) og klarte ikkje sovne på kvelden.. i tillegg fikk eg veldig hodepine! kanskje eg tok nåken som va for sterke..
gepshy Skrevet 8. april 2005 #11 Skrevet 8. april 2005 Har prøvd rosenrot mot trøtthet, men de pillene fungerer ikke på meg.. Kunne liksågodt dratt opp en 200-lapp i dass. LoL
Gjest synseren Skrevet 8. april 2005 #12 Skrevet 8. april 2005 Dere som føler Rosenrot har god virkning. Det er ikke bare fordi dere er innstilt på det?
birgitte242 Skrevet 8. april 2005 #13 Skrevet 8. april 2005 Dette er jo rene mirakelmiddelet! Hvilket merke er det på de du tar?
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2005 #14 Skrevet 8. april 2005 Hurra! Det virker! Jeg tok en igår ettermiddag, og en imorges (prøve å ta en hver morgen istedet) og har allerede hatt knallsex to ganger! Placeboeffekt. Det virker vel ikke så raskt vel? Men hvis du har glede av det, fint for deg.
Fat Sally Lee Skrevet 8. april 2005 #15 Skrevet 8. april 2005 Jeg har også god erfaring med rosenrot Først og fremst mot tretthet, men også for økt sexlyst. Kan være at placeboeffekten er sterkest, men det er vel verdt et forsøk!
Catus Skrevet 9. april 2005 #16 Skrevet 9. april 2005 Jøss! Høres ut som at dette kanskje kan være akkurat det jeg trenger! Hvor mye koster herligheten, og hvor får man kjøpt det?
Gjest Kath Skrevet 12. april 2005 #17 Skrevet 12. april 2005 Placebo eller ikke, så lenge det funker så sier jeg ja takk! Og Bippe, du får kjøpt det på helsekost forretninger. De har flere produsenter, og hun jeg snakket med i kassa sa at det stort sett bare var det som gjorde forskjell på de forskjellige.. Så jeg kjøpte en pakke til 200,- men husker ikke hvor mange det var i pakken. Mange hvertfall! Men det lønner seg å snakke med en av de som jobber der før du kjøper. Bare nevn hva du har litt problemer med, så du er sikker på å få riktig. Jeg for min del er hvertfall veldig mye mer opplagt, og derigjen mye mer lysten og i humør til å ha sex! Det er nok det som skjer, at man blir opplagt og derfor har mer lyst på sex.. 8) Hvilket var mitt "problem" da.. Men som de nevner over her, det er jo et adapt middel. Lykke til da!
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #18 Skrevet 12. april 2005 Dere som føler Rosenrot har god virkning. Det er ikke bare fordi dere er innstilt på det? Jeg var SVÆRT kritisk, men tenkte at det kunne jo ikke bli verre. Men etter 1-2 dager merket jeg at jeg ikke var like trøtt lenger. Det gjorde underverker for dagliglivet mitt!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #19 Skrevet 13. april 2005 jepp, har prøvd rosenrot! følte i all fall at jeg ble mer våken, men kan jo hende at det var innbillning... bruker det ikke nå, og eg syns eg hadde mer energi når eg brukte rosenrot, vurderer å starte igjen for å "dobbeltsjekke" effekten.. men effekten kom ikke etter bare to dagerpå meg, tror det er lett å innbille seg at man er en liten energibunt når man tar rosenrot! jeg ville testet det ut viss jeg var deg! :-)
Gjest Pet Skrevet 13. april 2005 #20 Skrevet 13. april 2005 Rosenrot har knalleffekt på meg også! Føler meg mer opplagt og sexlysten øker helt klart. Og det er ikke placeboeffekt, for da jeg begynte å ta det hadde jeg ikke hørt at det skulle ha noen effekt på lysten, tok det fordi jeg følte meg slapp og tiltaksløs. Vidundermiddel for meg, ihvertfall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå