AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Etter litt dating og sjekking så ser jeg enorm nedbrytende holdning blant dere norske kvinner, dere er kun interessert i materialistiske ting, penger, jobb, utdannelse. Snakker nedlatende mot kvinner fra andre kulturer, går til angrep om noen sier noe dere ikke er enige i. Ekstremt avhengig av venninneflokken sin, dere må tilhøre en flokk. Norske kvinner er spesielle, har en norsk venn som har norsk kjæreste. Han forteller meg mye, kvinner bestemmer det meste i forholdet. Ellers blir det krise. Hvor de skal på ferie, hva de skal spise, når han får lov å være med andre, også når det kommer til sex. Anonymkode: 1a900...f63
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Det jeg leser i dette innlegget er en som har negative holdninger til norske kvinner og som generaliserer utfra noe han tror og har hørt. En person forteller deg dette og da tar du det for god fisk? Du dater noen norske kvinner og dermed er alle som disse skrekkeksemplene du fremlegger? Jeg har ikke denne erfaringen, men når man treffer ulike folk så ser man at slike ting ikke stemmer. Det finnes sikkert noen som er slik, men at alle norske kvinner er slik det har jeg ingen tro på. Anonymkode: 8bd27...b75 14
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Du baserer innlegget ditt på en norsk kvinne? Anonymkode: fd370...c98 8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Dette innlegget er så stupid at jeg det ikke fortjener mer enn denne kommentaren. Hvis du synes norske kvinner er så fæle anbefaler jeg deg å dra til månen og lete etter damer der. Eller kanskje du innerst inne har lyst på en rumpis? Hilsen norsk mann. Anonymkode: 556dc...959 8
Lee Jones Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Hei ts. Svarene i denne tråden illustrerer litt ditt HI. Selv er jeg etnisk norsk og kan bekrefte at mye av det du sier er sant. Det er mye flokkmentalitet. Folk er politisk korrekte og ganske liberale. Dette gjelder både norske kvinner og menn. Du må nok være litt liberal og spesiell for å få god kjemi med en norsk kvinne. Her er noen youtube-klipp som jeg synes traff godt. De handler om Island og Sverige, men jeg føler det er det samme i Norge: 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 De beste kvinnene er de som er født og oppvokst i Norge, med mange norske verdier og holdninger, men som er av utenlandsk opprinnelse (ikke muslimer). Anonymkode: 460d9...9ed
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter litt dating og sjekking så ser jeg enorm nedbrytende holdning blant dere norske kvinner, dere er kun interessert i materialistiske ting, penger, jobb, utdannelse. Snakker nedlatende mot kvinner fra andre kulturer, går til angrep om noen sier noe dere ikke er enige i. Ekstremt avhengig av venninneflokken sin, dere må tilhøre en flokk. Norske kvinner er spesielle, har en norsk venn som har norsk kjæreste. Han forteller meg mye, kvinner bestemmer det meste i forholdet. Ellers blir det krise. Hvor de skal på ferie, hva de skal spise, når han får lov å være med andre, også når det kommer til sex. Anonymkode: 1a900...f63 Og likevel er han kompisen din fremdeles sammen med en norsk kvinne?! Opptatt av penger? For det er de ikke i andre land eller? De fleste gullgraverne kommer ikke fra Norge, just saying.. Anonymkode: 001b3...dcb 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 35 minutter siden, Lee Jones said: Hei ts. Svarene i denne tråden illustrerer litt ditt HI. Selv er jeg etnisk norsk og kan bekrefte at mye av det du sier er sant. Det er mye flokkmentalitet. Folk er politisk korrekte og ganske liberale. Dette gjelder både norske kvinner og menn. Du må nok være litt liberal og spesiell for å få god kjemi med en norsk kvinne. Her er noen youtube-klipp som jeg synes traff godt. De handler om Island og Sverige, men jeg føler det er det samme i Norge: Dette stemmer ikke med hvem jeg kjenner. Med mange andre sikkert, men når det gjelder meg selv og mine venninner setter vi pris på litt konservative menn fremfor de liberale og til tider feminine hipsterne du. Hvem vil date en politisk korrekt mann liksom? Finnes ikke mer uinteressante tørrpinner. En mann kan være gammeldags og fortsatt respektere kvinner, og de er gjerne sjarmerende også. Anonymkode: 9f117...1d9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter litt dating og sjekking så ser jeg enorm nedbrytende holdning blant dere norske kvinner, dere er kun interessert i materialistiske ting, penger, jobb, utdannelse. Snakker nedlatende mot kvinner fra andre kulturer, går til angrep om noen sier noe dere ikke er enige i. Ekstremt avhengig av venninneflokken sin, dere må tilhøre en flokk. Norske kvinner er spesielle, har en norsk venn som har norsk kjæreste. Han forteller meg mye, kvinner bestemmer det meste i forholdet. Ellers blir det krise. Hvor de skal på ferie, hva de skal spise, når han får lov å være med andre, også når det kommer til sex. Anonymkode: 1a900...f63 Jeg er norsk kvinne og føler på en del av det samme som du. Kanskje vi er såkalt "nyfrie" ? Det er ikke en kvinneting å være interessert i det materialistiske, det er menn også. Norske menn snakker også nedlatende om menn fra andre kulturer. Norske kvinner SPESIELLE? kunne du heller tenkt deg en f.eks italiensk kvinne? De fleste kan være spesielle på sin måte. Anonymkode: 7ddf4...932 3
Lee Jones Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer ikke med hvem jeg kjenner. Med mange andre sikkert, men når det gjelder meg selv og mine venninner setter vi pris på litt konservative menn fremfor de liberale og til tider feminine hipsterne du. Hvem vil date en politisk korrekt mann liksom? Finnes ikke mer uinteressante tørrpinner. En mann kan være gammeldags og fortsatt respektere kvinner, og de er gjerne sjarmerende også. Anonymkode: 9f117...1d9 Disse klippene er jo litt off topic, men du skjønner tegninga. Nordmenn og kvinner er ofte liberale og har ben i nesa. Kanskje ikke i din vennegjeng, men majoriteten i Norge er slik. Det er jo kulturen vi er kjent for.
HalldirV2 Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter litt dating og sjekking så ser jeg enorm nedbrytende holdning blant dere norske kvinner, dere er kun interessert i materialistiske ting, penger, jobb, utdannelse. Snakker nedlatende mot kvinner fra andre kulturer, går til angrep om noen sier noe dere ikke er enige i. Ekstremt avhengig av venninneflokken sin, dere må tilhøre en flokk. Norske kvinner er spesielle, har en norsk venn som har norsk kjæreste. Han forteller meg mye, kvinner bestemmer det meste i forholdet. Ellers blir det krise. Hvor de skal på ferie, hva de skal spise, når han får lov å være med andre, også når det kommer til sex. Anonymkode: 1a900...f63 Jeg vet ikke hvordan norske kvinner du har rotet deg bort i, men det du beskriver er ikke norske kvinner slik jeg kjenner dem. Kanskje du bør vurdere å skifte miljø. 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, Lee Jones said: Disse klippene er jo litt off topic, men du skjønner tegninga. Nordmenn og kvinner er ofte liberale og har ben i nesa. Kanskje ikke i din vennegjeng, men majoriteten i Norge er slik. Det er jo kulturen vi er kjent for. Så ikke klippene men siktet til det du skrev om hvordan menn bør være for å få napp hos kvinnene. Jeg tror også mange blander dette med at norske kvinner ikke trenger å finne seg i dritt fra menn siden de ikke er avhengig av menn på samme måte som i andre land, med at de er kravstore (som han i HI mener). Jeg har også møtt mang en utenlandsk kvinne som har vært steinhard og kynisk, og ikke akkurat sånn mild og smørmyk som mange maler de til å være. Men de kryper for menn, siden det gir trygghet og har økonomisk vinning. Anonymkode: 9f117...1d9 2
Tanuki Skrevet 6. januar 2019 #13 Skrevet 6. januar 2019 Da får du holde deg langt unna norske damer da, enkelt og greit. 5
Lee Jones Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ikke klippene men siktet til det du skrev om hvordan menn bør være for å få napp hos kvinnene. Jeg tror også mange blander dette med at norske kvinner ikke trenger å finne seg i dritt fra menn siden de ikke er avhengig av menn på samme måte som i andre land, med at de er kravstore (som han i HI mener). Jeg har også møtt mang en utenlandsk kvinne som har vært steinhard og kynisk, og ikke akkurat sånn mild og smørmyk som mange maler de til å være. Men de kryper for menn, siden det gir trygghet og har økonomisk vinning. Anonymkode: 9f117...1d9 Nordmenn er generelt selvsentrerte. Jeg er heterofil og aldri sjekket en norsk mann, men å initiere noe med en norske kvinne er ofte vanskelig og utfordrende og lite hyggelig. Jeg tror kanskje det er derfor nordmenn er individualister og kalde. Dette tror jeg har sitt utspring i oljerikdommen som kom på 70-tallet. Vi har jo sett fødselsraten bare synke og synke. Erna tok dette opp i talen også. Mange sier grunner er penger, press om utdanning og at ting tar lengre tid. Jeg tror egentlig det har mer med individualisme, og selvrealisering.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #15 Skrevet 6. januar 2019 6 minutter siden, Lee Jones said: Nordmenn er generelt selvsentrerte. Jeg er heterofil og aldri sjekket en norsk mann, men å initiere noe med en norske kvinne er ofte vanskelig og utfordrende og lite hyggelig. Jeg tror kanskje det er derfor nordmenn er individualister og kalde. Dette tror jeg har sitt utspring i oljerikdommen som kom på 70-tallet. Vi har jo sett fødselsraten bare synke og synke. Erna tok dette opp i talen også. Mange sier grunner er penger, press om utdanning og at ting tar lengre tid. Jeg tror egentlig det har mer med individualisme, og selvrealisering. Jeg tror det handler om både økonomi (at utdanning, jobb, bolig og alt må være på plass) og selvrealisering som du sier. Men interessant nok har nordmenn blitt omtalt som kalde og sære i lang lang tid. Husker jeg leste et svært gammelt brev om en som beskrev nordmenn, det var ikke hyggelig lesning synd å høre at det ofte er lite hyggelig for deg, håper du treffer noen det klikker med til slutt Anonymkode: 9f117...1d9 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #16 Skrevet 7. januar 2019 10 timer siden, Lee Jones skrev: Nordmenn er generelt selvsentrerte. Jeg er heterofil og aldri sjekket en norsk mann, men å initiere noe med en norske kvinne er ofte vanskelig og utfordrende og lite hyggelig. Jeg tror kanskje det er derfor nordmenn er individualister og kalde. Dette tror jeg har sitt utspring i oljerikdommen som kom på 70-tallet. Vi har jo sett fødselsraten bare synke og synke. Erna tok dette opp i talen også. Mange sier grunner er penger, press om utdanning og at ting tar lengre tid. Jeg tror egentlig det har mer med individualisme, og selvrealisering. Bra observert, har stoppet å møte norske kvinner inntil videre. Men mener bestemt av svenske og danske er mye mer imøtekommende og hyggelig enn norske. Selv om vi er naboland. Anonymkode: 1a900...f63
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #17 Skrevet 7. januar 2019 Du er da ikke forpliktet til å finne en norsk kvinne. Du vet at en av fordelene med å bo her i landet er at du kan velge partner fra hvor du vil i verden. Anonymkode: 26b4d...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #18 Skrevet 7. januar 2019 Denne tråden beskriver jo også godt: Alt er jo creepy for det fleste norske kvinner. Anonymkode: 1a900...f63
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #19 Skrevet 7. januar 2019 På 6.1.2019 den 17.53, AnonymBruker skrev: Etter litt dating og sjekking så ser jeg enorm nedbrytende holdning blant dere norske kvinner, dere er kun interessert i materialistiske ting, penger, jobb, utdannelse. Snakker nedlatende mot kvinner fra andre kulturer, går til angrep om noen sier noe dere ikke er enige i. Ekstremt avhengig av venninneflokken sin, dere må tilhøre en flokk. Norske kvinner er spesielle, har en norsk venn som har norsk kjæreste. Han forteller meg mye, kvinner bestemmer det meste i forholdet. Ellers blir det krise. Hvor de skal på ferie, hva de skal spise, når han får lov å være med andre, også når det kommer til sex. Anonymkode: 1a900...f63 Ja okei... Utdannelse og jobb er viktig for å klare seg så seff må man ha fokus på dette? I Norge så vil jo ikke menn gifte seg så da må man skaffe egne penger. Kvinner fra andre land LEVER på mannen. De jobber ikke og har ingen utdannelse og mannen betaler alt....golddiggere? Nei nei, det er bare hvite kvinner som er det. De andre er jo "ordentlige" kvinner som er hjemme med barn fordi de får ikke lov til å jobbe eller ta utdannelse. Kvinner fra andre kulturer snakker ekstremt mye dritt om andre kulturer. De kan være innad i et land (Sånn stammementalitet) eller religiøst (som i at en kristen kvinne er dårlig for en muslimsk kvinne). Man går ikke til angrep bare fordi man sier deg imot. Det er jo lett å vri om ting slik man vil. Jeg har opplevd flere ganger at noen skal liksom si noe nedsettende om kvinner. Jeg reagerer ikke og hva skjer? Jo de sier grovere og grovere ting slik at man tilslutt må faktisk si at det der er ikke greit og da tåler man plutselig ingenting og er hysterisk? Og vi må jo bestemme med alle de tøflene som finnes...spør du om noe så får du bare høre: samme for meg,vi kan gjøre hva du vil,du bestemmer osv....0 egne meninger m.a.o Anonymkode: 0e60e...afe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå