Gå til innhold

Give me strenght!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt lurt. Min første tindererfaring. I min profil står det tydelig at ff og ons ikke er aktuelt. Det trodde jeg folk forholdt seg til, og ikke høyresveipa om de ikke ønsķa det samme. Men, jeg ble altså lurt av en som i tillegg var i et forhold. Det fant jeg ut selv, via fb og google. Jeg sletta på alle sm, men er så svak, og la til igjen på snap. Jeg er jo totalt idiot! Er svak for han, og utsulta på nærhet og oppmerksomhet. Give me strenght!!! Dette kan jeg jo ikke gjøre!

Anonymkode: 6af52...8f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er menn på Tinder dsv, bare ute etter sex. Håper du ikke lå med han, de fleste menn på Tinder må jo være fulle av kjønnssykdommer sånn som de holder på.. sikkert mye AIDS der. 

Anonymkode: 369a7...8a4

AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg har lært det nå, men jeg visste det ikke da. Trodde det kunne være noe anstendighet der, men, det var ikke tilfelle. Jeg brant meg, og lærte av det. Men, i dette tilfellet er det jo for sent. Dessverre. 

Skrevet

Det var jo veldig uflaks også tenker jeg da. Syns de fleste er ærlige om hva de vil eller sier at de er "åpne for det meste" og dermed ikke så aktuelle for de mest seriøse. Jeg føler jeg klarer å lese folk ganske godt utfra bilder og senere chat og har hatt hyggelige treff. Men i dag ble jeg litt "lurt" også da. Han virket veldig hyggelig til å begynne med, så kom det etter hvert noen små tegn om at sex var mer interessant enn å chatte om andre ting. Men da hadde jeg allerede gitt han snap brukernavnet mitt... Så kryss i taket, der fikk jeg min første uoppfordrede dickpick tilsendt. :P Er man lenge nok på Tinder så opplever man vel alle kategorier til slutt.

Slett han fra snap også TS og move on! Finn i det minste en uten kjæreste så du kan ha han for deg selv, noe annet bryter deg ned! Du vil få oppmerksomhet fra en ny ok fyr i løpet av noen dager. Det er masse bra menn der ute, men kanskje ikke flust av dem på Tinder om det er fast kjæreste du vil ha. Prøv heller match.com.

Skrevet

Såså e nok like mange kvinner på tinder som hopper rundt når sjansen byr sæ

AnonymBruker
Skrevet

Det er garantert ikke like mange kvinner som gjør det nei......

Anonymkode: bd8e5...b8d

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det samme. Sa ettertrykkrelig " jeg liker deg og vil kun ha sex om det betyr noe for deg, jeg vil derfor avvente". Fortsatte å sende meldinger og vise interesse, ba en dag meg på middag. Han prøvde seg på sex, vi hadde sex. Han sendte melding dagen etter. Møttes en siste gang, og han sa direkte at han bare ville ha sex. At han alltid har visst  at han ikke er typen til å være i noe forhold. Det såret så dypt. Jeg har aldri kommet ovet det. Følte meg ufattelig lurt.

Anonymkode: 84e08...aa1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg blir lurt, og jeg vet jeg burde kutte. Så hvorfor er det så vanskelig!? Jeg er ikke engang forelska, har bare så behov for oppmerksomhet akkurat nå.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Nei det kan du selvfølgelig ikke gjøre. Finn deg noen andre. En som verdsetter deg , og en som ikke er en utro drittsekk . 

Anonymkode: adfdd...b98

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Noska72 skrev:

Såså e nok like mange kvinner på tinder som hopper rundt når sjansen byr sæ

Hva har det med denne tråden å gjøre? Er du bare her for å prøve å sværte kvinner i en hver tråd som omhandler menn eller hva? 

Anonymkode: adfdd...b98

Skrevet

når enkelte skriver her: Sånn er menn på Tinder dsv, bare ute etter sex

så må det vel være lov å reagere..men jeg ser jo at jeg burde ha replayet den under rett innlegg da.

harde påstander du kommer med her om at jeg prøver å sværte kvinner her for det gjør jeg absolutt ikke, men når
enkelte kvinner her bare sprer ymse påstander om at det er menn sin feil osv og at men er sånn og sånn så er det vel lov å si ifra.

men så er det jo di kvinnfolk som ikke tåler det når menn sier i fra da, sånne som du kanskje!

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har blitt lurt. Min første tindererfaring. I min profil står det tydelig at ff og ons ikke er aktuelt. Det trodde jeg folk forholdt seg til, og ikke høyresveipa om de ikke ønsķa det samme. Men, jeg ble altså lurt av en som i tillegg var i et forhold. Det fant jeg ut selv, via fb og google. Jeg sletta på alle sm, men er så svak, og la til igjen på snap. Jeg er jo totalt idiot! Er svak for han, og utsulta på nærhet og oppmerksomhet. Give me strenght!!! Dette kan jeg jo ikke gjøre!

Blir litt som å skrive at du vil gi bort 50 000 kr til noen som er fattig, ingen svindlere og løgnere ønsket. Selvsagt vil de prøve seg også uansett hva du skriver...

Anonymkode: 5f8c2...1f8

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Noska72 skrev:

når enkelte skriver her: Sånn er menn på Tinder dsv, bare ute etter sex

så må det vel være lov å reagere..men jeg ser jo at jeg burde ha replayet den under rett innlegg da.

harde påstander du kommer med her om at jeg prøver å sværte kvinner her for det gjør jeg absolutt ikke, men når
enkelte kvinner her bare sprer ymse påstander om at det er menn sin feil osv og at men er sånn og sånn så er det vel lov å si ifra.

men så er det jo di kvinnfolk som ikke tåler det når menn sier i fra da, sånne som du kanskje!

Nå er det engang sånn, at det er flere menn som bare vil pule, enn kvinner. Ja, det finnes helt klart kvinner som bare vil pule og, men de kan være helt ærlige på at det bare er det de vil, og de kan da velge og vrake i hvilken mann de vil pule. Mens alle menn, kan ikke bare velge og vrake, og være ærlige om at de bare vil pule, en del av de må lyve, og late ut som de er ute etter noe mer. 

TS, dessverre så er det noen menn som lyver om dette, det beste er å bli godt kjent med den du dater, før du har sex med han. Da er det litt større sannsynlighet for at han er ute etter noe seriøst.

Anonymkode: 147a5...fab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...