Gjest Anonym Bruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 (endret) Har du / dere oftast sex bare for sexen sin del ? Har dere noen sex hvor det ligger eit bevist ønske bak om å få dama gravid , men misslykkast ?. Det har tydelegvis skjedd en holdningsendring hos de fleste norske kvinner / par av idag er mer reservert med tanke på barn / flere barn i motsettning til tidligere. Skyldes det at sexen er blitt en nedprioritert oppgave i forhold til tidligere, eller at kvinner flest av idag har større problemer med å gravide en tidligere. ? Er det slik at mange kvinner fortsatt ønsker seg barn, men prioriterer at utdannelse, jobb m.m må gå foran det å få barn. ? Endret 6. januar 2019 av Anonym Bruker
SlemUlv Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Vi har sex for sexen sin del. Vi prøver ikke å bli gravide
Playful Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Har to barn og det holder. Vil ikke ha flere barn. Men jeg vil ha mere sex i mitt liv. Merkelig spørsmål. Folk har selvfølgelig mye sex uten å prøve å bli gravide. Ingen tror vel at sex er bare for reproduksjon i dag. 😉 1
Master1 Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, Playful skrev: Har to barn og det holder. Vil ikke ha flere barn. Men jeg vil ha mere sex i mitt liv. Merkelig spørsmål. Folk har selvfølgelig mye sex uten å prøve å bli gravide. Ingen tror vel at sex er bare for reproduksjon i dag. 😉 å ??
Playful Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 31 minutter siden, Master1 skrev: å ?? Du mener sex er kun for reproduksjon? Hihi.
Master1 Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, Playful skrev: Du mener sex er kun for reproduksjon? Hihi. Ja er det ikke det da... skratter å ler.....
Gjest Anonym Bruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 (endret) De fleste har nok sex når de blir kåte , og for lysten sin del. Noe annet er vel heilt uintrisant. Endret 6. januar 2019 av Anonym Bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå