Gå til innhold

Sex og barneøkning

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Har du / dere oftast sex bare for sexen sin del  ?    Har dere noen sex hvor det ligger  eit bevist ønske bak om å få dama  gravid ,  men misslykkast ?.     

Det har tydelegvis  skjedd en  holdningsendring  hos de fleste norske kvinner / par  av idag er mer reservert  med  tanke på    barn / flere barn  i motsettning til tidligere.   Skyldes det at  sexen er blitt en nedprioritert  oppgave  i forhold til tidligere, eller  at kvinner flest  av idag har større problemer med å gravide en tidligere. ?  

Er det slik at mange kvinner  fortsatt  ønsker seg barn, men  prioriterer at  utdannelse, jobb m.m   må gå foran   det å få barn. ?

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sex for sexen sin del. Vi prøver ikke å bli gravide 

Skrevet

Har to barn og det holder. Vil ikke ha flere barn. Men jeg vil ha mere sex i mitt liv. Merkelig spørsmål. Folk har selvfølgelig mye sex uten å prøve å bli gravide. Ingen tror vel at sex er bare for reproduksjon i dag. 😉

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Playful skrev:

Har to barn og det holder. Vil ikke ha flere barn. Men jeg vil ha mere sex i mitt liv. Merkelig spørsmål. Folk har selvfølgelig mye sex uten å prøve å bli gravide. Ingen tror vel at sex er bare for reproduksjon i dag. 😉

å ??

Skrevet
31 minutter siden, Master1 skrev:

å ??

Du mener sex er kun for reproduksjon? Hihi. 

Skrevet
Akkurat nå, Playful skrev:

Du mener sex er kun for reproduksjon? Hihi. 

Ja er det ikke det da...

skratter å ler.....

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

De fleste har nok sex når de blir kåte , og for lysten sin del.   Noe annet er vel heilt uintrisant. 

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...