AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Har noen datet den såkalte " Mr Nice guy". Hvordan gikk det? Prøver det selv, men i mitt tilfelle er han ekstremt introvert, stille og passiv. Han har lite å snakke om. Han har få venner. Han har opplevd svært lite, og jeg føler meg som en dramaqueen siden jeg blir dominerende i forhold. Anonymkode: fd798...db4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Hvis han er så snill er det vel ingenting du kan lage drama av? Anonymkode: dc594...efa 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis han er så snill er det vel ingenting du kan lage drama av? Anonymkode: dc594...efa Nei. Ikke om han. Men blir til at jeg snakker mest. Jeg må dra ordene ut av munnen på han. Det er som en monolog. Det var et dårlig ordvalg, men mener å si at jeg lever meg mer inn i det jeg snakker om/ er mer engasjert, så i forhold til han er jeg er " dramaqueen". Han uttrykker lite. TS Anonymkode: fd798...db4 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 At du gidder. Vil du ha en mann som kan ta deg med på eventyr, eller vil du være eventyret til mannen? Anonymkode: b57c8...22a 2
AfricanQueen Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen datet den såkalte " Mr Nice guy". Hvordan gikk det? Prøver det selv, men i mitt tilfelle er han ekstremt introvert, stille og passiv. Han har lite å snakke om. Han har få venner. Han har opplevd svært lite, og jeg føler meg som en dramaqueen siden jeg blir dominerende i forhold. Anonymkode: fd798...db4 Da kan vel du få fram det beste i han, synes det er ikke noe å klage om egentlig, fra hva jeg leser så har han ikke gjort noe? Jeg er sammen med en som er koselig, snill, familieorientert og sjenert i blant, men det skader ikke forholdet vårt, elsker han alt på jord 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ikke om han. Men blir til at jeg snakker mest. Jeg må dra ordene ut av munnen på han. Det er som en monolog. Det var et dårlig ordvalg, men mener å si at jeg lever meg mer inn i det jeg snakker om/ er mer engasjert, så i forhold til han er jeg er " dramaqueen". Han uttrykker lite. TS Anonymkode: fd798...db4 Da er dere en dårlig match. Sammen med en kvinne som er rett for ham, vil han åpne seg og prate mer. Anonymkode: a865f...af9 5
_popcorn_ Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Har datet noen slike ja, ga kjapt opp. Er ikke noe som er kjedeligere enn folk man må dra ordene ut av, og som ikke gjør noe som helst for å holde samtalene i gang. 1
Gjest loveli Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 (endret) Han er ikke nødvendigvis sjenert, men kjedelig. Hvis man bare er sjenert men interessant kan man oppleves som mystisk. Det du forteller virker bare kjipt. Endret 6. januar 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 Ikke så lett å oppleve mye når en person kan bli mobbet og ekskludert gjennom hele ungdomsskolen, umotivert til alt som har med skole og gjøre og bli introvert av alt PCen og TV har å tilby Når man heller ikke blir valgt på fotballaget til å være med på kamper fordi kondisjonen er redusert så fortsetter trenden på vgs fordi det går drittsekker i klassen, og man overlever med de få nære og nerdete vennene, samt internettvenner gidder man ikke å bruke energi på folk som gir deg kallenavn og oppfører seg slemt Dette ga også selvfølgelig veldig lav selvtillit ifht. jenter så går rundt og tror en ikke fortjener noen med mindre en blir en går til Real Madrid på 16 års dagen sin, (satt litt på spissen) Å plutselig møte på masse uheldig motgang som det etter å ha vært sosial helt til 12 årsalderen gjør noe med en person Anonymkode: a6a59...28a 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 Jeg har en mann som er snill, god omtenksom og fy så kul. Kul var han hele tida, vi måtte bare bli kjent og det var det. Hsn viste meg nerdeverden og jeg har fått sansen for den. Kanskje dere er for ulike. Jeg har den sjenerte siden og samtidig veldige sosiale. Hvis du er over the top hele tiden så går det ikke. Anonymkode: 13346...59d 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 Selv snille og sjenerte mennesker pleier å åpne seg og bli mer snakksalige når de er med mennesker de kjenner godt, og føler seg trygge på. Han her høres mer ut som en som ikke har stort å dele, eller ikke føler for å dele noe. Da får du neppe mer respons med årene, og reagerer du på det allerede, så vil det nok ikke føles lettere med tiden. Jeg jobbet med tre unge menn tidligere. Alle snille og sjenerte, men det kom av usikkerhet, som de vokste av seg med tiden. Ikke minst da de fikk seg damer. Det var (sikkert i tillegg til at de ble mer moden og trygg generelt) en selvsikkerhetsboost, og selv om ingen av dem ble høyrøstet og brautende er de nå voksne menn man ikke tenker stille og sjenert om. De er flinke, seriøse og trygge. Ikke vanskelig å prate med. Han ene av dem har faktisk lederansvar nå. Så du må nesten vurdere om hans taushet kommer av at han er stille og sjenert (noe man kan vokse av seg) eller om han bare er slik. Er det det siste er det ingenting du kan gjøre med det. Anonymkode: bdbbb...d69 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 Jeg vet ikke hvordan det går ennå.. Har hatt to dater, og det skal sies at han prater og jeg liker å prate med ham. Men veldig rolig og null flørt. Veldig lite chat i mellom og etterkant, noe som gjør meg usikker, selv om han bedyrer at han er interessert.. Jeg har tatt insj til begge datene så nå er jeg spent på om han har tenkt å invitere til den tredje eller la meg fade ut. Kanskje like greit, det blir så lite spenning på denne måten. Jeg chatter med to andre som gjerne vil møte meg og sender meg meldinger hver dag, så da er det vanskelig å ha tålmodighet til å vente på at mr nice guy stepper opp og tar meg med storm. Lurer på om han tenker at "hun er i boks" jeg trenger ikke gjøre noe mer før jeg vil se henne igjen, eller hva. Anonymkode: cdf09...6cf
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #13 Skrevet 6. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke så lett å oppleve mye når en person kan bli mobbet og ekskludert gjennom hele ungdomsskolen, umotivert til alt som har med skole og gjøre og bli introvert av alt PCen og TV har å tilby Når man heller ikke blir valgt på fotballaget til å være med på kamper fordi kondisjonen er redusert så fortsetter trenden på vgs fordi det går drittsekker i klassen, og man overlever med de få nære og nerdete vennene, samt internettvenner gidder man ikke å bruke energi på folk som gir deg kallenavn og oppfører seg slemt Dette ga også selvfølgelig veldig lav selvtillit ifht. jenter så går rundt og tror en ikke fortjener noen med mindre en blir en går til Real Madrid på 16 års dagen sin, (satt litt på spissen) Å plutselig møte på masse uheldig motgang som det etter å ha vært sosial helt til 12 årsalderen gjør noe med en person Anonymkode: a6a59...28a Ser poenget. Min ungdom var litt lik, men klarte å bryte sirkelen og da løsnet det. Fikk innpass i en "kul" gjeng. Slet med at jeg vokste opp svært isolert. Moren min var opptatte av fassade og egen jobb og emosjonelt fraværende. Pappa så jeg kun sent på kvelden. Jeg ble aldri tatt med på det andre barn deltok på. Jeg var ikke på kino, hadde ikke naboer, vi hadde ikke tv-kanaler nok til å delta i samtaler. Jeg hadde ikke de populære lekene fordi jeg levde så isolert. Jeg trøstespiste og ble innesluttet. Heldigvis hadde jeg en kusine i popisgjengen, så fikk være i fred. Det jeg har lært av dette, er at om jeg blir foreldre en dag, skal barnet mitt få delta i mer enn det jeg gjorde. Skal sørge for at barnet føler mestring i form av sport eller kunst. De skal ikke ha det så strengt som meg, for unner de å være mer enn nikkedukker. De skal oppmunstres til å ta del i og bli sett, ikke isoleres. De må få lov til å leke med andre fritt. Det må bygges selvtillit fra dag 1. Det å være lubben, småkvisete og uatletisk samt sjenert. Det er ikkd kult for en jente heller. Også må man få lov til p utrykke følelser i hjemmet. Anonymkode: fd798...db4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke så lett å oppleve mye når en person kan bli mobbet og ekskludert gjennom hele ungdomsskolen, umotivert til alt som har med skole og gjøre og bli introvert av alt PCen og TV har å tilby Når man heller ikke blir valgt på fotballaget til å være med på kamper fordi kondisjonen er redusert så fortsetter trenden på vgs fordi det går drittsekker i klassen, og man overlever med de få nære og nerdete vennene, samt internettvenner gidder man ikke å bruke energi på folk som gir deg kallenavn og oppfører seg slemt Dette ga også selvfølgelig veldig lav selvtillit ifht. jenter så går rundt og tror en ikke fortjener noen med mindre en blir en går til Real Madrid på 16 års dagen sin, (satt litt på spissen) Å plutselig møte på masse uheldig motgang som det etter å ha vært sosial helt til 12 årsalderen gjør noe med en person Anonymkode: a6a59...28a Å marinere seg i en offerrolle hjelper ihvertfall ikke.. Å synes synd på seg selv kan være deilig det,for man får jo sympati av andre, men når en blir i rollen resten av livet så er det nesten blitt en fetisj for den som vil være et offer.. Anonymkode: e555d...2c9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå