AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Hva skjer med å la folk "henge". Jeg har sendt flere meldinger til damer men de venter 2 til 4 dager med å svare. Hvor opptatt er du virkelig? Trodde vi var for gammel for spill. Uansett hvor interessant hun var i starten så mister jeg all interesse bare på grunn av det Man venter forhåpnings full i 3 dager så får man et smile fjes tilbake #facepalm Anonymkode: 715bb...2e5 2
AfricanQueen Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med å la folk "henge". Jeg har sendt flere meldinger til damer men de venter 2 til 4 dager med å svare. Hvor opptatt er du virkelig? Trodde vi var for gammel for spill. Uansett hvor interessant hun var i starten så mister jeg all interesse bare på grunn av det Man venter forhåpnings full i 3 dager så får man et smile fjes tilbake #facepalm Anonymkode: 715bb...2e5 Jeg skjønner at det ikke er greit.. skjenner meg litt igjen i det, for min del så får jeg en del meldinger på en gang, men den salgs hektisk hverdag jeg har, så klarer jeg ikke å priotere abselutt alle sammen som sender meg melding, så da prioterer jeg dem som er nær meg, men det er mer min personlig side.. lykke til videre
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 15 minutter siden, AfricanQueen said: Jeg skjønner at det ikke er greit.. skjenner meg litt igjen i det, for min del så får jeg en del meldinger på en gang, men den salgs hektisk hverdag jeg har, så klarer jeg ikke å priotere abselutt alle sammen som sender meg melding, så da prioterer jeg dem som er nær meg, men det er mer min personlig side.. lykke til videre Ikke rart folk dater atter dater, du har tydeligvis masse matcher du blir forvirra over, why? Fordi B er bedre enn A imens C er kjekker men D er mer mystisk. Lykke til btw Anonymkode: 68b65...0fe 2
AfricanQueen Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart folk dater atter dater, du har tydeligvis masse matcher du blir forvirra over, why? Fordi B er bedre enn A imens C er kjekker men D er mer mystisk. Lykke til btw Anonymkode: 68b65...0fe Jeg synes det er kjempe koselig at noen bruker tiden sin på å sende en melding, men det blir oftest vanskelig å gi abselutt alle en sjanse , man får ikke muligheten å være personlig med alle Og som du nevnte så blir man forvirra ja hehe, er i et forhold nå , men han måtte virkelig sende en del meldingen før jeg svarte han vi tekster helt normalt nå og jeg svarer han hele tiden... det er alltid starten hehe Endret 6. januar 2019 av AfricanQueen
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Er ikke hver dag man gidder å logge inn å sjekke om en eller annen har skrevet til en. Ja det gjelder også Tinder. Jeg får notification men er ikke alltid i modus for å sjekke og drive å skrive med fremmede når jeg har andre ting å tenke på eller gjøre Ikke ta det personlig. Anonymkode: 1d315...f9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå