Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med å la folk "henge". Jeg har sendt flere meldinger til damer men de venter 2 til 4 dager med å svare. Hvor opptatt er du virkelig? Trodde vi var for gammel for spill. Uansett hvor interessant hun var i starten så mister jeg all interesse bare på grunn av det

Man venter forhåpnings full i 3 dager så får man et smile fjes tilbake #facepalm

Anonymkode: 715bb...2e5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med å la folk "henge". Jeg har sendt flere meldinger til damer men de venter 2 til 4 dager med å svare. Hvor opptatt er du virkelig? Trodde vi var for gammel for spill. Uansett hvor interessant hun var i starten så mister jeg all interesse bare på grunn av det

Man venter forhåpnings full i 3 dager så får man et smile fjes tilbake #facepalm

Anonymkode: 715bb...2e5

Jeg skjønner at det ikke er greit.. skjenner meg litt igjen i det, for min del så får jeg en del meldinger på en gang, men den salgs hektisk hverdag jeg har, så klarer jeg ikke å priotere abselutt alle sammen som sender meg melding, så da prioterer jeg dem som er nær meg, men det er mer min personlig side.. lykke til videre :smilyblomst:

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AfricanQueen said:

Jeg skjønner at det ikke er greit.. skjenner meg litt igjen i det, for min del så får jeg en del meldinger på en gang, men den salgs hektisk hverdag jeg har, så klarer jeg ikke å priotere abselutt alle sammen som sender meg melding, så da prioterer jeg dem som er nær meg, men det er mer min personlig side.. lykke til videre :smilyblomst:

Ikke rart folk dater atter dater, du har tydeligvis masse matcher du blir forvirra over, why? 

Fordi B er bedre enn A imens C er kjekker men D er mer mystisk. Lykke til btw

Anonymkode: 68b65...0fe

• Liker 2
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart folk dater atter dater, du har tydeligvis masse matcher du blir forvirra over, why? 

Fordi B er bedre enn A imens C er kjekker men D er mer mystisk. Lykke til btw

Anonymkode: 68b65...0fe

Jeg synes det er kjempe koselig at noen bruker tiden sin på å sende en melding, men det blir oftest vanskelig å gi abselutt alle en sjanse , man får ikke muligheten å være personlig med alle :vetikke:

Og som du nevnte så blir man forvirra ja hehe, er i et forhold nå , men han måtte virkelig sende en del meldingen før jeg svarte han:flau: vi tekster helt normalt nå og jeg svarer han hele tiden... det er alltid starten hehe

Endret av AfricanQueen
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke hver dag man gidder å logge inn å sjekke om en eller annen har skrevet til en. Ja det gjelder også Tinder. Jeg får notification men er ikke alltid i modus for å sjekke og drive å skrive med fremmede når jeg har andre ting å tenke på eller gjøre :) Ikke ta det personlig. 

Anonymkode: 1d315...f9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...