Gå til innhold

Norsk og Afrikans sammtidig :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest gjennom så mange innleger om kultur, regeligoner og mennesker, og det jeg følte var at kaskje det var mangel av mennesker med forskjellige bakgrunn som kunne svare på par spørsmåler fra nyskerrige nordmenn :tongue:

Så jeg tenkte, kan ikke dere bare spørre i vei her? så kan jeg prøve å svare så godt som mulig og ikke hold noe tilbake. Grunen til at jeg gjorde dette... er jo fordi ofte så leser hvordan andre nordmen hører fra hverandre, og da blir feil informasjon bare spredt rundt.. so go ahead

Jeg er Øst-afrikans jente som er født og oppvokst i Norge hvis noen lurer på

Anonymkode: 95dde...4f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei ja her inne så er det noen rasister som ikke har peiling. Jeg tenker egentlig at det beste du kan gjøre er å overse uvitenheten dems for de vil ikke lære eller forstå heller. Du kommer til å oppleve mye troll og hets og mobb her inne fra dem dessverre og det må jeg bare på alle nordmenns vegne si unnskyld for! 
Det er alle mulige etnisiteter her inne på forumet men de som skriker høyest er dessverre de høyrevridde rasistiske kvinnehaterne. Men som sagt bare ignorer og overse de :)

Anonymkode: 6427f...250

AnonymBruker
Skrevet

Er du født og oppvokst i Norge så er du jo Norsk...

Anonymkode: 7243b...93e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare tipse om at det heter afrikansk. Afrikaans er navnet på et språk de snakker i Sør-Afrika.

Anonymkode: 55adb...74e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kommer du fra? 

Jeg lurer oppriktig på hvorfor det finnes så mange mennesker i Øst-Afrika som synest det er en god ide å skjære kjønslepper av småjenter? 

Fordi om det måtte være tradisjon, religion etc. Menneskene i Øst-Afrika er jo på samme måte som resten av oss utstyrt med en hjerne til selvstendig og kritisk tenkning. Og dette fører ingenting bra med seg. 

Det var en mann ikke så langt fra her, notorisk pedofil. Ingen gidder å omgås han, lokal samfunnet tar full avstand. Hvorfor i Øst-Afrika gjøres ikke tilsvarende mot barnemishandlere? 

Anonymkode: 741b7...aa6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er så og si ingen i Norge som har noen problemer med afrikanere.

Det er islam generelt og noen muslimer som møter motvilje i Norge. Ikke afrikanere. Ja det er noen afrikanere som er muslimer, men da er det religionen og ikke det at de afrikanere som møter motbør.

Anonymkode: d5a9a...17b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer du fra? 

Hun kommer fra Norge. Født og oppvokst her, skriver hun.

TS, jeg lurer på hvorfor du skriver så elendig? Før jeg leste at du var født og oppvokst her tenkte jeg at det var fordi du flyttet til Norge for et par år siden og kanskje ikke hadde gått så mye på skole, men nei..

Anonymkode: 4d028...695

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så og si ingen i Norge som har noen problemer med afrikanere.

Det er islam generelt og noen muslimer som møter motvilje i Norge. Ikke afrikanere. Ja det er noen afrikanere som er muslimer, men da er det religionen og ikke det at de afrikanere som møter motbør.

Anonymkode: d5a9a...17b

jo, mange har problemer med afrikanere. Mange ser skikkelig ned på norske kvinner som ligger med og er sammen med afrikanske menn. Vet også om ei norsk jente som ikke ville date en norsk mann fordi han tidligere hadde vært sammen med ei afrikansk jente, redd for smitte. Mange tror at afrikanere ofte har hiv, osv. JEG vet ikke om det er sant.

Jeg synes de får alt for mange barn. 

Anonymkode: 5659e...235

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ble det av deg? 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kommer fra Norge. Født og oppvokst her, skriver hun.

TS, jeg lurer på hvorfor du skriver så elendig? Før jeg leste at du var født og oppvokst her tenkte jeg at det var fordi du flyttet til Norge for et par år siden og kanskje ikke hadde gått så mye på skole, men nei..

Er det ikke bedre å bare holde kjeft hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med??

TS, det som står skrevet over her er bare tull...

Anonymkode: 99405...f53

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vanlig at barn av innvandrere er mye dårligere i norsk enn de som kan lære språket av foreldrene sine, det er bl.a. derfor de bruker dobbelt så mye penger på elevene på østkanten i Oslo som på vestkanten. Når både foreldrene og i noen tilfeller over 90% av medelevene på skolen har innvandrerbakgrunn blir det umulig å lære godt norsk.

Anonymkode: 55adb...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...