AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Når jeg er ute å titter rundt så ser jeg holdningen til mange damer så tenker jeg at noen burde gi opp. Er det derfor damer må ha med seg 6 venninner ut for å bygge hverandre opp når de går tomhendt hjem? Damer er det beste støtteapparatet man kan ha rundt seg. Det tviler jeg ikke på for et sekund. Men de ødelegger mye for hverandre. De ødelegger mer for hverandre enn det de kunne tjente på det hver for seg. Men usikkerheten er den største fiende Anonymkode: 5930d...52a 5
SoWhat? Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg er ute å titter rundt så ser jeg holdningen til mange damer så tenker jeg at noen burde gi opp. Er det derfor damer må ha med seg 6 venninner ut for å bygge hverandre opp når de går tomhendt hjem? Damer er det beste støtteapparatet man kan ha rundt seg. Det tviler jeg ikke på for et sekund. Men de ødelegger mye for hverandre. De ødelegger mer for hverandre enn det de kunne tjente på det hver for seg. Men usikkerheten er den største fiende Anonymkode: 5930d...52a Hatt en dårlig natt på byen? 13
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg er ute å titter rundt så ser jeg holdningen til mange damer så tenker jeg at noen burde gi opp. Er det derfor damer må ha med seg 6 venninner ut for å bygge hverandre opp når de går tomhendt hjem? Damer er det beste støtteapparatet man kan ha rundt seg. Det tviler jeg ikke på for et sekund. Men de ødelegger mye for hverandre. De ødelegger mer for hverandre enn det de kunne tjente på det hver for seg. Men usikkerheten er den største fiende Anonymkode: 5930d...52a Nei, de fleste av oss ønsker å gå tomhendt hjem , og har med oss 6 venninder ut fordi vi drar ut for å ha det hyggelig med venninder og sjansen for at ekle menn tar kontakt og forstyrrer jentekvelden vår blir mindre enn om vi bare er 1 eller 2. Det er tryggere for oss sånn Vi ødelegger ikke for hverandre, vi hjelper og beskytter hverandre fra menn som deg Det handler ikke om usikkerhet men om beskyttelse fordi menn som bare vil sjekke oss opp kan ødelegge hele kvelden om de ikke respekterer at vi ikke er interessert. Anonymkode: db05e...b0b 27
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, de fleste av oss ønsker å gå tomhendt hjem , og har med oss 6 venninder ut fordi vi drar ut for å ha det hyggelig med venninder og sjansen for at ekle menn tar kontakt og forstyrrer jentekvelden vår blir mindre enn om vi bare er 1 eller 2. Det er tryggere for oss sånn Vi ødelegger ikke for hverandre, vi hjelper og beskytter hverandre fra menn som deg Det handler ikke om usikkerhet men om beskyttelse fordi menn som bare vil sjekke oss opp kan ødelegge hele kvelden om de ikke respekterer at vi ikke er interessert. Anonymkode: db05e...b0b Da blir jo neste spørsmålet så enkelt som hvorfor går man ut da. Hvorfor ikke en vin kveld sammen der man kan sladdere å snakke dritt bak ryggen på hu ene med den outfitten i stedet? Anonymkode: 5930d...52a 2
mjaus Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da blir jo neste spørsmålet så enkelt som hvorfor går man ut da. Hvorfor ikke en vin kveld sammen der man kan sladdere å snakke dritt bak ryggen på hu ene med den outfitten i stedet? Anonymkode: 5930d...52a For man vil jo ikke isolere seg? går an å dra ut på byen å være sosial uten at det må medfølge pikk i fitta? 14
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da blir jo neste spørsmålet så enkelt som hvorfor går man ut da. Hvorfor ikke en vin kveld sammen der man kan sladdere å snakke dritt bak ryggen på hu ene med den outfitten i stedet? Anonymkode: 5930d...52a For eksempel for å høre på musikk, for eksempel for miljø forandring, for eksempel fordi det er hyggelig i utgangspunktet? Du kan ikke kreve at kvinner ønsker pikk bare fordi de er ute i offentligheten og at om de ikke er det så får de sitte hjemme i stedet. Herregud så mye kvinneundertrykkende holdninger det er på dette forumet , jeg blir helt matt! Jaja damer, vi får bare fighte på videre med feminismen vår så vi i det minste kan oppdra de neste generasjonene til bedre kvinnesyn enn de ekle mannfolka her! Anonymkode: db05e...b0b 18
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg er ute å titter rundt så ser jeg holdningen til mange damer så tenker jeg at noen burde gi opp. Er det derfor damer må ha med seg 6 venninner ut for å bygge hverandre opp når de går tomhendt hjem? Damer er det beste støtteapparatet man kan ha rundt seg. Det tviler jeg ikke på for et sekund. Men de ødelegger mye for hverandre. De ødelegger mer for hverandre enn det de kunne tjente på det hver for seg. Men usikkerheten er den største fiende Anonymkode: 5930d...52a Jenter har jo som regel lyst til å gå tomhendt hjem. De våkner sagen etter og er lettet og glad for å våkne alene. Anonymkode: f8d8b...a4c 8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter har jo som regel lyst til å gå tomhendt hjem. De våkner sagen etter og er lettet og glad for å våkne alene. Anonymkode: f8d8b...a4c Tviler sterkt. Ypperste få vil være alene på søndager. Det er faktisk dagen folk flest savner en kjæreste Anonymkode: 5930d...52a 1
Margo Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 Kanskje suksessen på byen ville vært større om du kvittet deg med alle fordommer mot kvinner Ts? Det virker som du er veldig låst i tankegangen din, og det er desverre avtennende og uattraktivt. 10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Tviler sterkt. Ypperste få vil være alene på søndager. Det er faktisk dagen folk flest savner en kjæreste Anonymkode: 5930d...52a Ypperste få??? Anonymkode: 3506d...73c 6
Gent82 Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 Ts er inne på riktig spor. De damene med nesa i sky er så fokusert på dit de skal, men skjønner ikke om/når de er framme, men er så glad for å gå sammen med andre som kan villede/forstyrre og gi en falsk trygghet om at disse årene er for alltid, men tiden går og realiteten kommer og det går opp for en at man ikke var en unik prinsesse som en prins/bonde ville gjøre alt for å få. Men heller en kvinne som hadde sjansen på ekte lykke om hun ikke hadde hermetisert følelser og istedet for å se skogen for bare trær ikke turte å se seg til siden som et selvtenkende menneske og ta sjansen. 1
Eplejuice123 Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 Jeg går gjerne ut, men ikke for å finne meg mann. Jeg vil ha det trivelig m venner, ha d sosialt, danse, høre på musikk. Kjäreste vil jeg tro kan finnes på andre arenaer. 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #13 Skrevet 6. januar 2019 2 minutter siden, Gent82 said: Ts er inne på riktig spor. De damene med nesa i sky er så fokusert på dit de skal, men skjønner ikke om/når de er framme, men er så glad for å gå sammen med andre som kan villede/forstyrre og gi en falsk trygghet om at disse årene er for alltid, men tiden går og realiteten kommer og det går opp for en at man ikke var en unik prinsesse som en prins/bonde ville gjøre alt for å få. Men heller en kvinne som hadde sjansen på ekte lykke om hun ikke hadde hermetisert følelser og istedet for å se skogen for bare trær ikke turte å se seg til siden som et selvtenkende menneske og ta sjansen. Dette skjønte jeg ikke stort av. Anonymkode: 3506d...73c 10
Eplejuice123 Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, Gent82 skrev: Ts er inne på riktig spor. De damene med nesa i sky er så fokusert på dit de skal, men skjønner ikke om/når de er framme, men er så glad for å gå sammen med andre som kan villede/forstyrre og gi en falsk trygghet om at disse årene er for alltid, men tiden går og realiteten kommer og det går opp for en at man ikke var en unik prinsesse som en prins/bonde ville gjøre alt for å få. Men heller en kvinne som hadde sjansen på ekte lykke om hun ikke hadde hermetisert følelser og istedet for å se skogen for bare trær ikke turte å se seg til siden som et selvtenkende menneske og ta sjansen. Men jeg tror mange damer er åpne for kjärligheten, men tenker at den kan finnes andre steder enn på byen. 1
Gent82 Skrevet 6. januar 2019 #15 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, Eplejuice123 skrev: Men jeg tror mange damer er åpne for kjärligheten, men tenker at den kan finnes andre steder enn på byen. Jepp,noe sånn. For mange er kjærligheten alltid et annet sted.
Cata Skrevet 6. januar 2019 #16 Skrevet 6. januar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler sterkt. Ypperste få vil være alene på søndager. Det er faktisk dagen folk flest savner en kjæreste Anonymkode: 5930d...52a Nøkkelordet er "kjæreste" i så fall, ikke en tilfeldig fyr de treffer på byen. 10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #17 Skrevet 6. januar 2019 5 minutter siden, Eplejuice123 skrev: Men jeg tror mange damer er åpne for kjärligheten, men tenker at den kan finnes andre steder enn på byen. Hvor ellers da? Tinder eller på trikken? Anonymkode: 5930d...52a 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #18 Skrevet 6. januar 2019 Kan folk slutte å tro de vet hva andre tenker og føler? Det er utrolig irriterende. Jeg drar ut for å ha det moro med venner, ikke få meg et ligg. Skal jeg finne kjæreste er virkelig ikke fyllekule på byen på en lørdag måten jeg vil finne den på. Anonymkode: 2e7ca...cc9 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #19 Skrevet 6. januar 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler sterkt. Ypperste få vil være alene på søndager. Det er faktisk dagen folk flest savner en kjæreste Anonymkode: 5930d...52a Mulig det. Men er ikke som kvinner får seg kjæreste av å dra med en eller annen idiot som vil pule dem fra byen. Venninner er gull verdt i en sånn sammenheng. Kvinner snakker: blant annet om hvilke menn man skal styre unna, og hvilke som virker som bra menn. Kanskje du har dårlig rykte blant damene ts? Anonymkode: 875ca...b0d 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #20 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan folk slutte å tro de vet hva andre tenker og føler? Det er utrolig irriterende. Jeg drar ut for å ha det moro med venner, ikke få meg et ligg. Skal jeg finne kjæreste er virkelig ikke fyllekule på byen på en lørdag måten jeg vil finne den på. Anonymkode: 2e7ca...cc9 Greit nok det. Og det respekteres men når jeg går ut så er jeg i det minste åpen for å sosialisere meg. Jeg er åpen og mottagelig for å bli kjent med andre uten å ha intensjon om noe mer. Man gjemmer seg vell ikke bak en gucci veske eller en venninne flokk med en gang man får øyekontakt. Og den øyekontakten er mest sannsynlig en du har hatt et øye til hele kvelden Anonymkode: 5930d...52a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå