Gå til innhold

Waco, igjen...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvorfor er du her på KG?

Hvorfor bruker du utallige timer på å forfatte innlegg til alle disse uvitende "småpikene"?

Du bruker alle mulige negative adjektiv for å beskrive jenter, ikke alltid jenter generelt, men jenter her på Kg. Kg-jenter må da ifølge deg være de enkleste i landet??

Hva gjør du her?

Hvorfor gidder du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke bare wacos feil dette. Moderatorene gjør en bevisstløs jobb når det kommer til waco - her hersker jo bare total mangel på vilje og evne til å opprettholde et minimum av hensikt med et slikt forum. Hadde moderatorene gjort jobben sin, ville waco søkt andre fora der han passer bedre. Jeg kunne foreslått noen, men det ville sikkert bli slettet (for moderatorene sletter jo mer enn gjerne andres helt MODERATE innlegg...) så jeg lar det være...

Waco har utspilt sin rolle her. Og NEI, han tjener ikke rollen som prvokatør engang, til det har han ikke kunnskaper eller bevissthet nok. Det er ikke provoserende, det er i grunnen bare sløsing med tid og krefter.

Så til alle som har irritert seg over waco, det er ikke mye å si, bortsett fra et ordtak fra min kloke bestemor:

"Mot dumhet kjemper selv de viseste forgjeves"

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege,

Jeg kunne ha vært enig med deg dersom vi snakket om et og annet innlegg. Her snakker vi imidlertid ikke om 15 eller 100 innlegg, men nærmer oss faktisk tusenvis. Jeg lar være å lese det meste, men ønsker man å være bruker på KG er jo ikke innleggene hans til å unngå. Har nå sett så mange tråder med interessante diskusjoner blir ødelagt av det tullet han serverer at jeg har ikke tall. Selvfølgelig forstår jeg at reglene må være som de er, men jeg synes uansett ikke at ett menneske skal ha rett til å ødelegge for mange andre. Ser gjerne menn og gutter på KG og har ingenting i mot at de har innspill også m.h.t. "typiske kvinneting", men jeg anser dette som ren hets, og det synes jeg ikke vi skal akseptere. Kvinner har alltid fått beskjed om at de ikke skal la seg provosere for "husfredens" skyld, og nå dukker det opp her også....

Mvh

Leo

P.S. Jeg blir sikkert sensurert, men det får så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neia, Leo, jeg skal ikke sensurere deg :)

Jeg skjønner godt hva du mener, men så lenge reglene ikke blir brutt kan jeg ikke bare sette i gang og slette.

En helt annen ting er at dersom vi skulle slette alle useriøse innlegg her, da hadde forumet blitt halvert.

Useriøse innlegg rammes også av reglene, men her må vi se på hvor useriøst det er.

Mange artige, morsomme innlegg er også useriøse, skal vi slette dem også?

Nå er det også sånn at vi ikke kan gi oss til å diskutere enkeltbrukere her i åpent forum.

Gry og moderatorer har løpende dialog om det som skjer her i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg mener på ingen måte at vi på død og liv skal være så forferdelig seriøse hele tiden. Det jeg mener er at jeg fint kan avfinne meg med å bli kløpet i baken en gang eller tjue. Når samme mann klyper meg i baken tjue - tredve ganger om dagen og ikke gir seg selv om jeg sier fra endrer det hele karakter fra å være en morsomhet til å bli trakassering....

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

La nå kjære lille waco være i fred.... :roll:

Han har det i kjeften, ja; - men egentlig gjør han ikke en flue fortred.... (Eller skal jeg si han har det i fingran.... :ler2: )

Noe må det jo være med ham, siden alle er så opptatt av ham! :sjarmor:

Greit nok at han har så mange innlegg at han blir vanskelig å unngå, men hvis dere bare hiver dere på en liten diskusjon med ham, og ikke lar dere provosere, så vil dere oppdage at egentlig er han faktisk rasende festlig å diskutere med... Men vi kan jo ikke alle like waco...

Man må bare ha litt humor og være litt useriøs innimellom....

Dessuten, til alle som tror waco er en skikkelig kvinnehater og det som verre er... Aldri hørt om ironi, da? :blunke:

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er trådene waco starter selv som irriterer folk mest her, de kan man lett ignorere. Derimot er det et faktum at han har en tendens til å bryte inn i andres tråder og vri disse over til en debatt om hvor tåpelige kvinner er.

Selv saker der folk seriøst ber om et råd, slenger waco inn en helt idiotisk melding som overhodet ikke har noe med saken å gjøre, så begynner folk å kommentere dette og da er tråden ødelagt for den som ba om et råd.

Dette handler om respekt for andre og det viser ikke waco at han er i besittelse av, da hjelper det ikke at han kan ha morsome kommentarer eller ha rett i noen av sine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Joda, jeg veit hva ironi betyr, men jeg brukte kanskje litt feil ord eller forklarte den siste der litt feil...

Ehm... *prøve å forklare hva jeg mener*

Alle blir så irritert på waco for alt, men det er jo nettopp det som er intensjonen hans!

waco er ...ehm, hva skal jeg kalle det... waco er en "skapning" laget av den lille gutten BAK waco... ehm... Har jeg viklet meg inn mye nå? :oops: Jeg får ikke helt til å forklare, men skjønner dere?

Ironi ble kanskje et feil ordvalg, men jeg vet ikke riktig ord just nu...

Uff, dette ble vel bare mer innviklet...

Jeg burde bruke et annet ord enn ironi, men...

For å si det sånn; - waco hater å elske kvinner! (det har han sagt sjøl en gang!!) Det er jo derfor han er så sinna på oss og vil lage mest mulig faenskap.... :ler: (og han lykkes jo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo tydeleg at det er ulike meiningar om Waco her; er han slik som postane hans tyder på (men han seier jo at det berre er for gøy han held på slik, at han likar å provosere og få dei svara han får) - eller er det berre ei rolle han spelar (kva person er det som kan halda på slik heile tida?)

Men uansett kva haldning ein har til Waco og kven han eigentleg er - det er eit anna problem som blir peika på: Om trådar vert øydelagt og folk ikkje får dei råda dei kunne hatt bruk for, så er skaden den same enten det skuldast ein morsom kommentar, sabotasje eller idioti.

Til slutt ligg ansvaret for orden her ikkje berre på Waco eller moderatorane - det ligg på oss alle; kva me svarar på og korleis me svarar. Seriøse spørsmål fortener i alle fall seriøse svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er vel med på å ødelegge seriøse tråder vi andre og. Hadde ingen giddet å kommentere usaklighetene han slenger i andres tråder, så hadde de ikke blitt ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men hvis vi ser helt reellt på det......

Hvorfor er ikke denne tråden stengt? Den diskuterer jo PERSON, så det suser etter.

Jeg synes personen som har startet denne tråden, ikke er "det spøtt" bedre enn Waco, heller værre.

Hva er det som gjør dere berettiget til å "kneble" andre hele tiden, fordi de ikke har samme oppfatning om ting, som dere har??

Vel.....jeg har vel kanskje "kneblet" selv nå.

Steng denne tråden nå, Gry/mod.

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...