Gå til innhold

nedtur.. tror de har kontakt igjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har aldri følt meg god nok, var for redd jeg bare skulle være midlertidig morro mens han ventet på den rette så jeg turte ikke å bli for godt kjent. La oss kalle han "Nils". men etter hvert og naturlig nok så fant han ei han ble interessert i, til min fortvilelse. men det varte visst ikke lenge, for hun ble sammen med en annen mann. hun har fremdeles bilde av seg selv og han på profilen sin, men hun følger Nils igjen og han følger henne. de fjernet hverandre fra sosiale media noen mnd, men jeg tenker at siden de nå følges igjen så er de kanskje på flørtern ? 
hva er vitsen med å legge til et tidligere crush dersom du ble avvist til fordel for en annen, med mindre hun har tatt opp igjen kontakten med han nå ? For å være venner liksom? 
jeg har lurt litt på om jeg skal ta kontakt med han, men jeg har liksom bare ikke turt..for jeg føler at jeg er den som blir valgt bort uansett hvis noen tar kontakt igjen, og hvis det er henne...  jeg ble egentlig lettet da jeg så at hun hadde blitt sammen med en, men det er jo bare typisk om hun fant ut at hun ikke ville ha han likevel og heller ville ha han jeg liker. 

Anonymkode: 19ee8...06f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg hvorfor er du så usikker ? 

Om du tar kontakt med han så må du drite i henne. Da er det deg og Nils om det blir noe, hun er på lik linje med alle andre. 

Om du allerede nå er usikker på om Nils velger henne så bør du ihvertfall styre unna. Det er verken sunt for deg eller noen andre å være så usikkre så tidlig. 

Dessuen så er det ikke pent å stalke.

Anonymkode: 733f9...f6b

AnonymBruker
Skrevet

Z

Anonymkode: 61101...886

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som de er på flørtern igjen ja 

Anonymkode: 40943...109

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som de er på flørtern igjen ja 

ja og det er bare så typisk. hun finner en mann, men neida..hun dumpet sikkert han fordi hun ville tilbake til han jeg liker. Det er liksom aldri min tur

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg hvorfor er du så usikker ? 

Om du tar kontakt med han så må du drite i henne. Da er det deg og Nils om det blir noe, hun er på lik linje med alle andre. 

Om du allerede nå er usikker på om Nils velger henne så bør du ihvertfall styre unna. Det er verken sunt for deg eller noen andre å være så usikkre så tidlig. 

Dessuen så er det ikke pent å stalke.

1. Jeg er ikke SIKKER på om de er på flørtern igjen, for hun har lagt ut bilde hvor hun sitter på fanget til en mann og skriver " ❤️ " og enda et bilde av han der hun skriver "savner deg". 
Jeg vil ikke fremstå som et nek som prøver seg "fordi nå har han sjans hos andre damer" :P men jeg har ikke turt før heller. 
jeg hadde liksom sjansen, i massevis, men allerede da var jeg for redd for at jeg ikke skulle være bra nok. 

AnonymBruker
Skrevet

1. Jeg er ikke SIKKER på om de er på flørtern igjen, for hun har lagt ut bilde hvor hun sitter på fanget til en mann og skriver " ❤️ " og enda et bilde av han der hun skriver "savner deg". 
Jeg vil ikke fremstå som et nek som prøver seg "fordi nå har han sjans hos andre damer" :P men jeg har ikke turt før heller. 
jeg hadde liksom sjansen, i massevis, men allerede da var jeg for redd for at jeg ikke skulle være bra nok. 

Du må endre tankegangen din totalt, god nok er du helt sikkert. Absolutt alle har potensiale, og går det ikke riktig vei nei da er ikke han god nok for deg ikke du for han! 

Grip sjansen når du føler for det, så lenge han er singel så er det fritt frem :) 

Et lite tips, de jeg kjenner og har kjent gjennom årene som legger ut bilde av kjæresten, beholder bildet på face legger ut nye med han nye. Osv også er det slutt like etterpå er som oftest de damene som ender opp i korte forhold. Så for Nils så kan hun være noe som bare er en kort affære. 

Men slutt å sammenlign deg med andre, du er perfekt på DIN måte ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja og det er bare så typisk. hun finner en mann, men neida..hun dumpet sikkert han fordi hun ville tilbake til han jeg liker. Det er liksom aldri min tur

Sånn er det når man ikke griper sjansen.  Det er uansett veldig usunt for deg å drive å følge med på hvem han blir venn med på sosiale medier igjen og analysere hvordan relasjon de evn har eller ikke har ut fra det. Du bør slutte med det og glemme denne mannen og komme deg videre, for din egen psykiske helses skyld. Høres ut som at du sliter med den nok allerede siden du sliter med å ikke føle deg god nok så da vil jeg foreslå at du jobber med den og deg selv i stedet for å fokusere på andre mennesker ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det når man ikke griper sjansen.  Det er uansett veldig usunt for deg å drive å følge med på hvem han blir venn med på sosiale medier igjen og analysere hvordan relasjon de evn har eller ikke har ut fra det. Du bør slutte med det og glemme denne mannen og komme deg videre, for din egen psykiske helses skyld. Høres ut som at du sliter med den nok allerede siden du sliter med å ikke føle deg god nok så da vil jeg foreslå at du jobber med den og deg selv i stedet for å fokusere på andre mennesker ❤️ 

men det er vanskeligere når du ikke fikk noen avvisning 😛 han ghostet meg ikke eller noe sånn, men jeg føler liksom at andre får det til, men for meg er det bare det samme kjedelige. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men det er vanskeligere når du ikke fikk noen avvisning 😛 han ghostet meg ikke eller noe sånn, men jeg føler liksom at andre får det til, men for meg er det bare det samme kjedelige. 

Dere drev jo ikke på? Så hvordan kan han avvise eller ghoste? Dere var ingenting , så det burde være veldig lett å gå videre. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere drev jo ikke på? Så hvordan kan han avvise eller ghoste? Dere var ingenting , så det burde være veldig lett å gå videre. 

vi hadde en flørt, vi var interessert men jeg var ikke like flink til å vise det som han. 

AnonymBruker
Skrevet

uansett takk til dere som svarte her. det er til syvende og sist jeg som avjør hvordan jeg takler situasjonen. men hva tror dere er sannsynligheten for at de har noe på g? hvor vanlig er det å ta opp igjen kontakt som venner liksom etter at den ene har blitt avvist til fordel for en annen? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

vi hadde en flørt, vi var interessert men jeg var ikke like flink til å vise det som han. 

Flørt er ganske uskyldig. Noen flørter med nye folk hver dag og glemmer de uken etter. 

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

uansett takk til dere som svarte her. det er til syvende og sist jeg som avjør hvordan jeg takler situasjonen. men hva tror dere er sannsynligheten for at de har noe på g? hvor vanlig er det å ta opp igjen kontakt som venner liksom etter at den ene har blitt avvist til fordel for en annen? 

Det er umulig for noen å si. Du burde stoppe å analysere det. Men om de holdt på før, så er det liten sjanse at de tar opp igjen kontakten for å bare være venner nå om de først ble uvenner etter de sluttet å holde på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...