AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Fordi vi menn synes dere er deilige og seksuelle vesener, skulle ikke dere tatt det som et kompliment? Jeg hadde vært evig glad om en dame så meg på den måten👅 Anonymkode: 3c7bb...dae
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Hva har du skrevet som har resultert i negativ respons fra damene? Anonymkode: eb53b...df2 1
abc123detvardet Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi menn synes dere er deilige og seksuelle vesener, skulle ikke dere tatt det som et kompliment? Jeg hadde vært evig glad om en dame så meg på den måten👅 Kan forestille meg at kvinner elsker å bli kalt deilig og seksuelle vesener av en 50 år gammel feit stygg fyr... 17
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi menn synes dere er deilige og seksuelle vesener, skulle ikke dere tatt det som et kompliment? Jeg hadde vært evig glad om en dame så meg på den måten👅 Anonymkode: 3c7bb...dae Hadde du blitt evig glad om en homofil mann syns du var et deilig, seksuelt vesen? Anonymkode: dcac7...885 19
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde du blitt evig glad om en homofil mann syns du var et deilig, seksuelt vesen? Anonymkode: dcac7...885 Det er jo noe helt annet, jeg er da ikke homofil😅 Anonymkode: 3c7bb...dae
SlemUlv Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo noe helt annet, jeg er da ikke homofil😅 Anonymkode: 3c7bb...dae Men alle kvinner er straight ? Alle kvinner MÅ være interessert i alle menn? 14
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo noe helt annet, jeg er da ikke homofil😅 Anonymkode: 3c7bb...dae Nei, det er nøyaktig det samme - det handler om tiltrekning! Om du tydelig viser at du er tiltrukket til en dame som ikke gjengjelder det, kunne du like gjerne vært kvinne, så lite interessant og tildels kvalmende er din tilnærming. Anonymkode: 87bb4...ea6 17
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo noe helt annet, jeg er da ikke homofil😅 Anonymkode: 3c7bb...dae HVA har fått damene her til å reagere? Anonymkode: eb53b...df2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo noe helt annet, jeg er da ikke homofil😅 Anonymkode: 3c7bb...dae Jammen du kunne jo bare tatt det som et kompliment da? Poenget er at når seksuell oppmerksomhet kommer fra noen man ikke ser på som attraktive så er det vanskelig å ta det som kompliment. Anonymkode: dcac7...885 16
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 Det er bare et kompliment om de liker mannen som gir dem oppmerksomhet. Anonymkode: aec93...8f0 4
Gjest Krampus Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 Har ikke noe med utseendet til fyren å gjøre, eller om jeg liker fyren, men presentasjonen av komplimentet og hva han forventer i retur, og hva som da skjer etterpå om han ikke mottar i retur det han håpet på da han gav komplimentet. Et hyggelig kompliment gitt på en trivelig måte uten baktanker har jeg aldri blitt sur over.
SoWhat? Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi menn synes dere er deilige og seksuelle vesener, skulle ikke dere tatt det som et kompliment? Jeg hadde vært evig glad om en dame så meg på den måten👅 Anonymkode: 3c7bb...dae Jeg kan prøve å forklare så er det mulig at du forstår? Kanskje. Du må gjerne tenke det, men du bør jo også tenke at vi er mennesker med personlighet, intelligens og interesser også. Vi ( med unntak ) liker ikke å gå rundt kun for å være til fornøyelse for menn. Det er det du gir uttrykk for, og derfor blir vi "sure". Les : vi reagerer. Vi vil ha respekt for hvem vi er, og vi vil bli behandlet med det. Det er ikke sånn at vi er kun til for å glede menn seksuelt, ikke sant? Er du ikke interessert i personligheten overhode, så syns vi ikke noe om menn som deg ( med visse unntak ). Vi liker ihvertfall ikke slibrige blikk, meldinger, språk eller tafsing. Syns du det er rart? Var det noe du ikke forsto her? Sånn alvorlig? 12
smalls Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 (endret) Fordi det er slitsomt. Noen jenter liker det, men irriterende når du ikke kan gå på byen med venninner i fred. Menn glor, klår, gnir seg inntil deg på dansegulvet, tar kontakt og noen blir furten når vi ikke er interessert. Ble faktisk kalt for hore en gang da jeg avviste han. Makan! Vi får silbrige meldinger og dickpicks. Menn som ser på kvinner som kun noe de kan tømme seg i. Det er slitsomt.. Endret 5. januar 2019 av smalls 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo noe helt annet, jeg er da ikke homofil😅 Anonymkode: 3c7bb...dae Nei det er ikke noe helt annet. Bare fordi en mann syntes vi er deilig og seksuell så betyr ikke det at vi har den minste seksuelle interesse av han. Så det blir faktisk akuratt det samme som at en fysisk overlegen sterk macho homofil tok seg rettigheten til å si det samme til deg som ikke er homofil. Ville du da følt deg heldig og kåt, eller utsatt og undertrykt? Anonymkode: 37f7e...2ae 8
Kargo Skrevet 6. januar 2019 #15 Skrevet 6. januar 2019 Men i herrens navn mann, du kan jo ikke gå rundt å snakke til damer på den måten. De fleste damer liker vel å få komplimenter, noen blir kanskje litt brydd, men det er bare sjarmerende. Det forutsetter jo selvfølgelig at komplimentene blir fremsatt med litt takt og tone. Kryp inn i hulen din og øv på litt folkeskikk. Ha en høflig natt videre ☺️ 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #16 Skrevet 6. januar 2019 17 timer siden, Merricat skrev: Har ikke noe med utseendet til fyren å gjøre, eller om jeg liker fyren, men presentasjonen av komplimentet og hva han forventer i retur, og hva som da skjer etterpå om han ikke mottar i retur det han håpet på da han gav komplimentet. Et hyggelig kompliment gitt på en trivelig måte uten baktanker har jeg aldri blitt sur over. Tenker mere at damer alltid føler seg som et offer ovenfor menn. #krenka Damer har et utrolig mindreverdighetskompleks og tror alt menn sier er for å såre de og at de ikke respekterer de. Må være slitsomt å tro at alle menn ikke liker kvinner. Lett å bli bitter da.. Anonymkode: 5920d...5f2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #17 Skrevet 6. januar 2019 Fordi vi er drittlei av å bli sett på som et objekt, og ikke et helt menneske. Anonymkode: bba3c...9a6 10
Gjest Vanlig fyr Skrevet 6. januar 2019 #18 Skrevet 6. januar 2019 (endret) 20 hours ago, AnonymBruker said: Fordi vi menn synes dere er deilige og seksuelle vesener Anonymkode: 3c7bb...dae I tilfelle det skulle være tvil så betyr dette at han vil at damer skal vite at han vil ha sex med de og at han er en person som automatisk tenker sex når han ser et medlem av det motsatte kjønn🙄 Quote Jeg hadde vært evig glad om en dame så meg på den måten👅 Fordi du er over gjennomsnittet sexfiksert? Hvis damer blir sure på deg så er det fordi det feiler deg noe. Skjerp deg. Endret 6. januar 2019 av Vanlig fyr skriveleif
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #19 Skrevet 6. januar 2019 2 minutter siden, Vanlig fyr skrev: I tilfelle det skulle være tvil så betyr dette at han vil at damer skal vite at han vil ha sex med de og at han er en person som automatisk senker sex når han ser et medlem av det motsatte kjønn🙄 Fordi du er over gjennomsnittet sexfiksert? Hvis damer blir sure på deg så er det fordi det feiler deg noe. Skjerp deg. Word. Det er ikke attraktivt med sexfikserte menn. Dessuten har damer møtt så mange av dem, blitt plystret på dem, blitt objektivisert av dem uten å vise noe ønske om det så mye at de er ganske lei. Noen av disse mennene er heller ikke opptatt av at kvinnen er et vanlig menneske, slik at kvinner har erfaring med menn som utelukkende tenker på dem seksuelt og ikke på noen annen måte. Det blir man lei og sur av. Det er ikke alltid på samme måte for menn. Anonymkode: 8d7bf...6cc 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #20 Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi er drittlei av å bli sett på som et objekt, og ikke et helt menneske. Anonymkode: bba3c...9a6 Ja, det sier du. Så har vi de som ikke er så heldige med kropp og utseende som det du er. De syter og klager.... Buhuu ingen ser meg.... buhuu er så deppa for jeg får aldri oppmerksomhet, osv osv. Sannelig ikke enkelt for en mann heller alltid 🙄 Anonymkode: 4bdaf...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå