Gå til innhold

Tyskland snur 180 grader om immigrasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tyskland regime ønsker nå sende tilbake 2-3 millioner immigranter iløpet av 2023 (kan ikke verifisere dette, siden det er en lekkasje ifra e-mailer). De har startet en kampanje der de betaler for 12 måneder med "bistand" penger ifra tyske om de velger å miste tysk statsborgerskap og flytte hjem. Denne kampanjen er rullet ut i alle byene i Tyskland og blir informert på tysk nav kontorer for immigranter.

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

Ja hva det jeg sa, AFD brakvalg skremte toppene i tyskland og bedrifts toppene (de anser immigrasjon som slave arbeidere mere eller mindre). Husk dette er den snille måten, den harde måten kommer senere og tro meg at når de kutter sosial penger til immigranter om noen år og skaper sosialt uro så kommer de med hammeren og gi seg selv casus belli for å sende "bråkmakere" hjem. En av de største problemene er den tyrkiske populasjonen som kom som gjestearbeidere på 70 tallet. Når den arabiske og afrikanske populasjonen skjønner hva som skjer kommer det til å ganske ille sosialt sett, det kommer også til selvfølgelig medfølge negativ propaganda som er ikke vanskelig å finne siden voldtekt raten blant denne demografien er så høy og vold mot lokalbefolkningen. Dette for å redde skinnet til topp politikere som har skapt denne tilstanden i Tyskland. Først så tigger de at de skal dra hjem, så kutter de pengene, så truer de dem og så bruker de makt til å sende de hjem. 

Jeg finner ingen glede eller skadefryd for det som skjer nå, og vi kan takke "venstre" siden som er ekstremt naive og et stort ønske virke gode og grådige folk som tar ingen tilsyn for lokal befolking for denne situasjonen. Jeg har stor sympati for den Tyske befolkingen som har lidd under dette. Tror meg det kommer til å bli mye verre om noen få år.      

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de skal rekke dette før 31. Desember 2018 får de det travelt 

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Jeg tviler på realiteten i dette. Vi får vente å se hva som skjer. 

Jeg har aldri forstått helheten i hvorfor vi ser det vi ser med masseinnvandring til Europa. Jeg forstår ikke hva som ligger bak, og jeg forstår ikke hvorfor en tillater at det skjer. Det er ugunstig for alle samfunn. 

Jeg tror ikke det ligger en stor master plan bak det hele, med en skjult agenda fra noen i vesten. 

Det eneste når det gjelder stor plan som er mektig nok til å få til dette er hirjah, islamsk migrasjon for å komme i posisjon til jihad. Spre sharia og opprette et kalifat. Det hørte jeg om for første gang for over 20 år siden på aljazeera, og det har historisk forankring. 

Det forklarer derimot ikke hvorfor vesten lar det skje. 

• Liker 1
Skrevet

180 blir til 360, vent og se :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke sikker på om Tysland greier dette med det første, det er flere hundre tusen grunnløse asylsøkere som skulle ha vært utvist, men bare noen få tusen har blitt sendt ut. Kanskje de nå begynner å reagere, men jeg tror det ikke før jeg ser det.

Men her er i alle fall en omtale av de endringene som kanskje kommer :

https://www.dw.com/en/germany-plans-to-fast-track-deportations-of-failed-asylum-seekers/a-46347915

• Liker 1
Skrevet

Med mindre Europa får bukt med alle falske identiteter kommer det aldri til å skje. Det florerer av falske, doble, triple identiteter som gjør at immigranter uten opphold og med utvisningsvedtak kan leve helt fint i Europa. I land med gode velferdsordninger er mulighetene til og med store for å leve som konger, med 3x sosialhjelp f.eks.

• Liker 3
Skrevet

Selv om vi hadde deportert bort absolutt alle muslimer ut hadde vesten fortsatt hatt store, store problemer.

Vesten føder i gjennomsnitt 1.4 barn noe som er langt under hva som kreves for å opprettholde en kultur. Dersom ikke noe skjer med fødselsraten vår er vi er avhengig av innvandring folkens. Ellers dør vi ut

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...