Gå til innhold

Burde jeg fortelle det til daten min?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en ca 10 års tid siden var det ei jente som var litt overdrevent betatt av meg. Første gang hun så meg nærmest ropte hun ut: Deg vil jeg gifte meg med! Senere møtte jeg henne på en fest og da var hun så innpåsliten og hang fysisk på meg hele kvelden. Jeg var ikke intressert, noe jeg ga beskjed om flere ganger.  Og det endte faktisk med at jeg dytta henne vekk så hun slo seg ganske kraftig. Det var selvfølgelig ikke meningen, men jeg hadde drukket, hun hadde drukket, og kombinasjonen der endte med at hun slo bakhodet i veggen.

Jeg sa selvfølgelig unnskyld med en gang, og jeg fikk tak i telefonnummeret hennes og sendte en sms dagen etter der jeg også la meg helt flat. Hun sa at jeg ikke trengte å tenke på det, og hun beklaget sin egen oppførsel. Etter dette har jeg aldri sett henne. Hovedsaklig fordi vi har bodd så langt unna hverandre.

Problemet nå er at jeg har begynt å date ei som er ei veldig god venninne av hun dama! Jeg har allerede møtt noen av hennes venner, og jeg gruer meg skkkelig til vi evt skal møte hun jeg dytta den gangen.

Jeg er skikkelig usikker her. Burde jeg fortelle om dette til daten min?

Anonymkode: 20146...307

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo nevne det i forbifarten. De kommer nok til å snakke om deg uans

Anonymkode: 9b282...da0

• Liker 6
Skrevet

Ja, dersom du tror det kan bli alvor synes jeg du skal fortelle om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig vet hun det allerede, så du bør absolutt si noe

Anonymkode: 51971...09f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at de er venninner? Har du stalket deg frem til det, eller har hun snakket om venninnen, vist bilder ol? 

Anonymkode: f645b...66a

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de er venninner? Har du stalket deg frem til det, eller har hun snakket om venninnen, vist bilder ol? 

Anonymkode: f645b...66a

Begge deler. Hun fortalte om ei venninne, og jeg syns det var nor kjent med navnet. Etterpå gikk jeg inn på facebook og så gjennom vennelista hennes. Og da så jeg med en gang at det var samme person.

Anonymkode: 20146...307

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du bør absolutt si det nå. Hvis ikke venninnen har funnet ut at det er deg hun dater, har hun ikke fått fortalt daten din det ennå. Men du vet ikke om denne venninnen din fortsatt synes du er fantastisk, og at avvisningen din er et litt sårt minne. Og du vet ikke om hun da vil prøve å sette deg i et negativt lys. Så derfor er det best du forteller daten denne historien først. Ikke lag noe nummer av det, men si det litt "tilfeldig" at du kjente igjen venninnen fra vennelisten og husket historien. Og du må absolutt ikke si noe negativt om denne venninnen 

Anonymkode: af1bd...6a5

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis det er en hun henger med ukentlig så bør du fortelle det for da får hun uansett vite om det. Men om det er en hun bare møter på fest eller byen annenhver måned så er det ikke sikkert at de snakker så mye om sitt privatliv med hverandre selv om de drikker sammen iblandt 

Anonymkode: 0a259...a7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...