Gå til innhold

Mann med barn.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Jeg driver å dater en mann med barn, han er den mest fantastiske mannen jeg noen gang har møtt, men han har 2 barn på fulltid. Hva synes dere om det? Han behandler meg utrolig bra, han ser meg og er veldig gentleman. Har dere datet en mann med barn?

Anonymkode: 67d0e...1c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg. Han var voksen og ansvarsfull. Hadde orden på økonomi. Viste mye omsorg og kjärlighet. Det du må regne med, er at du aldri blir nr. 1. Og det er jo bra. 😊

Anonymkode: f7d44...48c

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg. Han var voksen og ansvarsfull. Hadde orden på økonomi. Viste mye omsorg og kjärlighet. Det du må regne med, er at du aldri blir nr. 1. Og det er jo bra. 😊

Anonymkode: f7d44...48c

Og det er egentlig der du vil være men det er synd ungen er der. Oppmerksomhet er alfa omega så jeg vil anbefale deg se deg rundt etter andre. Når ble det bra ikke å være nummer 1 for en dame? 

Anonymkode: 4e901...826

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du trives med det, så må du jo bare fortsette. Det er ikke noe for meg. Har ikke fått egne barn enda og ønsker en mann i samme situasjon.

Anonymkode: d4399...ac2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke egne barn og ønsker absolutt ikke å bli noens stemor, så for meg ville det vært uaktuelt. Men hvis du ikke har noe i mot å bli stemor på sikt? Hvorfor ikke?

Anonymkode: 95806...a97

AnonymBruker
Skrevet

Smådatet en med barn på halvtid og det gikk greit i starten når vi bare uansett skulle møtes en gang i uka , men når man skal fremover i forholdet og møtes oftere så blir det problematisk for de har lite med tid, og den fritiden de har skal de gjerne ha til seg selv og ikke til nye forpliktelser som en kjæreste, og når man selv føler samboerskap er på tide så blir man forhindret til å ta forholdet til det nivået på grunn av barna hans, både fordi det blir for "nært" rollemessig og fordi det kan ødelegge dynamikken både for hele hans familie og for vårt forhold.. Og ikke engang sikkert leiligheten eller huset er stort nok for oss alle. Jeg vil heller ikke stå i den usikre og stressende rollen som potensiell stemamma så jeg har holdt meg unna menn med barn. Nå som jeg er eldre så kunne det vært aktuelt om han hadde voksne og selvstendige barn som ikke bodde hjemme, men ikke yngre. 
Det er helt klart utfordringer å date noen med barn, men for mange så går det jo helt fint, og mange ønsker heller ikke samboerskap i et forhold og for dem er det nok lettere :)

Anonymkode: b4af9...bd4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å være åpen for det, men skal innrømme at jeg er svært skeptisk til det.

Mange menn i passende alder har barn på nettdating og jeg gir dem en sjanse. Dessverre er de bundet til stedet de bor på og da blir det vanskelig ofte siden jeg ikke kan forplikte meg til å eventuelt flytte dit han bor. Jeg synes det blir litt for seriøst altfor kjapt, jeg har ikke barn og vet ikke noe om barn. Ser for meg at det lett kan bli sånn at jeg får mer ansvar enn det jeg er klar for veldig tidlig.

Men jeg vet ikke. Om mannen hadde vært forståelsesfull rundt det og omstendighetene hadde vært rett så kunne jeg sikkert gitt han en sjanse.

Det som er viktig her er hva du synes og tenker om det.

Anonymkode: f1c77...283

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...