AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Datet en fyr over lang tid. Han har alt jeg kunne drømme om, med noen få unntak. Så tråden her om det å være underdanig, og må nok si at jeg kjente meg litt igjen. Han jeg dater er ikke direkte underdanig, men har ikke det "machogenet". Vi skulle på hyttetur og det var problematisk for han med utedo. Skulle så på en skitur, men siden det var -8 grader, gikk jeg alene. Han takler ikke ullundertøy, så da ble det til at han lagde middag nens jeg gikk. Fant smør i kjøleskapet som noen hadde lagt igjen.Jeg luktet på det og spiste det. Han ville plutselig ikke ha smør allikevel ( ekkelt) Vi skulle kose oss med pizza, men han måtte ha glutenfri pizza. Vi gikk på 3 restauranter før vi fikk napp. Han fikk et bra jobbtilbud som ville ha ledet han rett til topps, men siden reiseveien var litt kjip, takket han nei. Han reklamerte veldig med å være en aktiv mann i sukkerprofilen, men han er passiv. Han har nesten alt, men hvordan kan noen bli så fisefine? Anonymkode: 8f15b...f6d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Datet en fyr over lang tid. Han har alt jeg kunne drømme om, med noen få unntak. Så tråden her om det å være underdanig, og må nok si at jeg kjente meg litt igjen. Han jeg dater er ikke direkte underdanig, men har ikke det "machogenet". Vi skulle på hyttetur og det var problematisk for han med utedo. Skulle så på en skitur, men siden det var -8 grader, gikk jeg alene. Han takler ikke ullundertøy, så da ble det til at han lagde middag nens jeg gikk. Fant smør i kjøleskapet som noen hadde lagt igjen.Jeg luktet på det og spiste det. Han ville plutselig ikke ha smør allikevel ( ekkelt) Vi skulle kose oss med pizza, men han måtte ha glutenfri pizza. Vi gikk på 3 restauranter før vi fikk napp. Han fikk et bra jobbtilbud som ville ha ledet han rett til topps, men siden reiseveien var litt kjip, takket han nei. Han reklamerte veldig med å være en aktiv mann i sukkerprofilen, men han er passiv. Han har nesten alt, men hvordan kan noen bli så fisefine? Anonymkode: 8f15b...f6d Er det å være fisefin? Høres mer ut som vinglepetter. Anonymkode: b5d1a...d35 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Det er vel noen mennesker som er født sånn, det er genetisk kanskje? Vet ikke om det er aktuelt, men det er kanskje ikke noen god ide å satse videre på en sånn mann når du irriterer deg over at han er sånn? Anonymkode: ffc30...f32
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Han er en god gammeldags svekling. Skikkelig avtennende. Anonymkode: 92658...277 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 En mammadalt. Tyder på dårlig oppdragelse. Anonymkode: e1cf8...c42 1
Gjest Optimo Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Hvis han har cøliaki skjønner jeg det med pizzaen..
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 Det der er ingen mann, men en guttevalp. Pizzaen er grei om han har cøliaki
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 Han høres skikkelig pinglete ut. Ikke noe for meg. Anonymkode: 740d3...179 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Dette var for store punk som "feilet" for min del. Så hadde blitt siste datoen etter hytteturen kjenner jeg. Å kunne gå på ski sammen er must uten at det er påskevær Anonymkode: 80bbf...d28 1
Eplejuice123 Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 Pinglemann. Kjente jeg ble dårlig her. Og gutenfritt er innafor hvis man faktisk _har_ cøliaki. 👍 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En mammadalt. Tyder på dårlig oppdragelse. Anonymkode: e1cf8...c42 Noen bare ER sånn. Anonymkode: 8ec54...a70
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 Hvis han har cøliaki må da den stakkars mannen få slippe å spise gluten. Det med reisevei til jobb er også noe jeg kan forstå. "Litt kjip reisevei" er ikke akkurat en objektiv beskrivelse fra din side. Hvis du ikke liker disse "fisefine" tingene er det jo ikke verre enn at du gjør det slutt. Han er åpenbart ikke alt du drømmer om når du har sååå mange punkter å ta han på Anonymkode: 21522...eaa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå