Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne har fått sitt første barn. Det er vel vanlig å gi en liten gave til barnet og/eller foreldrene. Trenger noen tips. Ser for meg at de sikkert har en del klær og sånt, men kanskje det vanligste er å gi klær? 

Anonymkode: f988d...622

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klær er veldig vanlig, ja.

Ellers kan babyteppe i ull være veldig hyggelig å få. Vognpynt, leketeppe (jeg fikk et vattert quiltet teppe av en venninne), koseklut, rangle er også hete tips. 

Anonymkode: 701b0...8c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klær til baby er vanlig. Omslagsbodyer, gjerne som varte litt lenge (som de med forlengning som Lindex har) har blitt mest satt pris på av meg :) Satt også veldig pris på hjemmestrikk, om så et par votter eller sokker. 

Jeg har også gitt noe snacks til foreldrene eller noe fint såpe/krem til mor.

Anonymkode: 3a674...276

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En venninne har fått sitt første barn. Det er vel vanlig å gi en liten gave til barnet og/eller foreldrene. Trenger noen tips. Ser for meg at de sikkert har en del klær og sånt, men kanskje det vanligste er å gi klær? 

Anonymkode: f988d...622

Jeg/vi ga ett teppe jeg hadde strikka selv til søstra til samboeren min da hun fikk barn. Det ble veldig godt tatt i mot. Også sokker som jeg strikka selv. 

Klær er vel vanlig, kanskje i litt større størrelser enn nyfødt da babyer vokser fort? Ellers kan du spør om det er noe de trenger 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...