AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 En venninne har fått sitt første barn. Det er vel vanlig å gi en liten gave til barnet og/eller foreldrene. Trenger noen tips. Ser for meg at de sikkert har en del klær og sånt, men kanskje det vanligste er å gi klær? Anonymkode: f988d...622
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Klær er veldig vanlig, ja. Ellers kan babyteppe i ull være veldig hyggelig å få. Vognpynt, leketeppe (jeg fikk et vattert quiltet teppe av en venninne), koseklut, rangle er også hete tips. Anonymkode: 701b0...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Klær til baby er vanlig. Omslagsbodyer, gjerne som varte litt lenge (som de med forlengning som Lindex har) har blitt mest satt pris på av meg Satt også veldig pris på hjemmestrikk, om så et par votter eller sokker. Jeg har også gitt noe snacks til foreldrene eller noe fint såpe/krem til mor. Anonymkode: 3a674...276 1
prettylittlemisfit Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: En venninne har fått sitt første barn. Det er vel vanlig å gi en liten gave til barnet og/eller foreldrene. Trenger noen tips. Ser for meg at de sikkert har en del klær og sånt, men kanskje det vanligste er å gi klær? Anonymkode: f988d...622 Jeg/vi ga ett teppe jeg hadde strikka selv til søstra til samboeren min da hun fikk barn. Det ble veldig godt tatt i mot. Også sokker som jeg strikka selv. Klær er vel vanlig, kanskje i litt større størrelser enn nyfødt da babyer vokser fort? Ellers kan du spør om det er noe de trenger 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå