Gå til innhold

Jeg vurderer å avslutte livet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet et barn til en hjerneskade hun kunne vært foruten. Og nå må vi leve med dette hver dag, Far er sterkere enn meg. Jeg vurderer å avslutte livet.............. Jeg kan ikke leve med det...

Anonymkode: 1de60...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, forstår dette er helt forjævlig og bunnløst mørkt og trist! Søk støtte i mannen din og selv om det er mye å sørge over ikke glem hvor mye annet du har å være takknemlig over også. 

Det hjelper veldig å ringe hjelpetelefoner, og å gå til sorgsamtaler hos prest eller psykolog! 

Ring Kirkens SOS telefon på 22400040 for å lette litt på trykket og snakke med noen som lytter og bryr seg ❤️ Vi bryr oss også men det er dessverre grenser på hvor mye støtte vi kan gi gjennom et tastatur ❤️ 

Men tro meg på en ting, det er at det blir bedre. Tiden vil ta deg ut av denne sorgtilstanden og håpløsheten! 

Anonymkode: 59067...732

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver inn her for en grunn, og jeg tenker at du innerst inne vet at det blir feil å avslutte livet ditt. 

Det må være det verste et menneske opplever; det å miste et barn. Det er helt meningsløst. Men håper du ber om hjelp i virkeligheten nå. Det er det beste du kan gjøre. Du må snakke med noen ❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider



Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

 

 

Mynona, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...