Gå til innhold

Burde jeg dumpe han jeg dater?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr noen måneder som var utrolig på i begynnelsen. Han sa han var forelsket i meg etter noen uker bare og snakket om fremtiden osv. De siste ukene har han forandret seg helt og sier ikke engang at han er glad i meg eller savner meg. Han ringer ikke med mindre jeg tar initiativ til å ringes og sender ingen meldinger utenom å svare på snaps og evt om jeg sender melding (han har dog aldri vært typen til å ringe bare for å prate eller sende meningsløse meldinger, men..). Det hadde vært best for meg egentlig om han bare kunne sagt at han ikke er interessert lengre, men han er tydeligvis interessert i å fortsette og treffes når jeg har spurt direkte. Jeg ble i begynnelsen litt satt ut av all praten om fremtiden osv, og nå når jeg har fått virkelig sterke følelser for han så har han sluttet og snakket om fremtiden, og når jeg nevnte noe om sommerferien så sa han at han følte jeg er mer investert i "forholdet vårt" enn han. Jeg føler at han har gått fra å virkelig hoppe inn med begge beina til at han nå har en fot inne og en fot ute, og jeg synes det er så råttent gjort når jeg nå har fått følelser for han. Han sier han har så mye på programmet og har derfor dårlig samvittighet for at vi ikke kan treffes så ofte fordi han føler det er forventet mer av han enn det han kan levere. Han sier dog at han trives i mitt selskap og vil tilbringe tid med meg. 

Jeg er kjempesåra av hele situasjonen fordi jeg kjenner at jeg kan ikke akseptere å være med noen som tydeligvis er usikker på forholdet (ikke at det er noe forhold), men vet ikke hvordan jeg skal ta opp dette. 

Anonymkode: 55ee5...d33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han bruker deg. Alle players starter med å gå hardt ut for så å drite i deg med en gang han har deg rundt lillefingeren. Alle jenter har opplevd en sånn frosk. Dump.

Anonymkode: 87c39...94f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

DUMP!!!!!!!!!!!

Anonymkode: d0e34...4dc

AnonymBruker
Skrevet

Dump! 

Anonymkode: 776cd...03b

AnonymBruker
Skrevet

For et forbanna svin! Dump han!

Anonymkode: e21d4...408

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bruker deg. Alle players starter med å gå hardt ut for så å drite i deg med en gang han har deg rundt lillefingeren. Alle jenter har opplevd en sånn frosk. Dump.

Anonymkode: 87c39...94f

Akkurat det med at du mener han er en player tror jeg faktisk ikke, og det handler ikke om å være naiv, men han er bare ikke en sånn type. Jeg har også møtt en rekke av hans venner og flere av hans familiemedlemmer vet om meg (i motsetning til meg der han ikke har møtt noen av mine familiemedlemmer eller venner), og jeg tviler på at playere forteller familien om damer de treffer. Jeg har også en ganske god magefølelse på playere, og han har ikke slått ut på den magefølelsen i det hele tatt. 

Skrevet

Blir alltid skeptisk når en går all in med en gang! Om det er det ene eller andre kjønnet. Det sier seg selv at det ikke er ekte, og uansett holder en litt tilbake, ihverfall om en er voksen. Greit at folk har litt bakkekontakt. Når han sier at du er mer investert i "forholdet" deres er det et veldig dårlig tegn. Sorry

Skrevet

Han trenger ikke å være en player, men han har kanskje fått litt kalde føtter. Jeg tror det kan være lurt å gjøre seg litt utilgjengelig og trekke seg unna og se hvordan han responderer. Kanskje han får tenkt seg om og følt litt på hva han vil når du ikke lenger er tilgjengelig. Dersom det bare fører til mer avstand så er han vel ikke verdt å samle på.

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Kanskje det er lurt å være litt skeptisk til de som er veldig på i begynnelsen, og ha det som en slags generell regel. Easy come, easy go. Jeg har også sett venninner oppleve lignende. Det var ikke måte på hvor forelsket mannen var i begynnelsen, og han hadde ikke følt noe lignende før osv. Plutselig var han ikke så interessert lengre, og det selvfølgelig etter at han hadde fått damen (hatt sex flere ganger). Det er noen menn som mister litt av interessen etter at de har "fått damen". Da er på en måte jakten over, og mannen har fått validert seg selv.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Bye felicia. 

Anonymkode: bca95...dc0

AnonymBruker
Skrevet

Dump

Anonymkode: d7371...212

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Minesveiper skrev:

Kanskje det er lurt å være litt skeptisk til de som er veldig på i begynnelsen, og ha det som en slags generell regel. Easy come, easy go. Jeg har også sett venninner oppleve lignende. Det var ikke måte på hvor forelsket mannen var i begynnelsen, og han hadde ikke følt noe lignende før osv. Plutselig var han ikke så interessert lengre, og det selvfølgelig etter at han hadde fått damen (hatt sex flere ganger). Det er noen menn som mister litt av interessen etter at de har "fått damen". Da er på en måte jakten over, og mannen har fått validert seg selv.

Gjelder også folk med cluster b, kvinner som menn. Sjelden et godt tegn.

Anonymkode: d7371...212

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Minesveiper skrev:

Det er dems måte å manipulere kvinnen på, og få henne hektet i han. Slik får dem seg sex så dumper de henne og går videre til neste bytte. Playere er så ufyselig mennesker. Er så glad jeg vet hva man skal se etter og passe seg for på datingmarkedet.

Hilsen dame med knall god erfaring på den fronten etter 6 år som singel og massevis av dates. Har ikke hatt en eneste måned hvor jeg ikke har møtt en ny mann :) 

24 år er jeg

Anonymkode: 776cd...03b

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg kan se at dette er noe som gjelder for en del, men han sluttet ikke å si at han er forelsket etter vi hadde sex. Han har fortsatt og sagt og vist følelser etter det, så jeg opplever egentlig ikke at det stemmer i dette tilfellet. Det var heller egentlig ikke sånn at han fikk meg som du tror, han gikk ikke på jakt og fikk noe bytte, og jeg overgav ikke meg selv til han med sex. Det var tvert i mot jeg som la an på han, og sexen var gjensidig da vi hadde det. 

Og som sagt sier han at han fortsatt ønsker å treffes, så det er ikke som om at han ikke er interessert. Jeg holder egentlig mest en knapp på kalde føtter-teorien.

Gjest Minesveiper
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg kan se at dette er noe som gjelder for en del, men han sluttet ikke å si at han er forelsket etter vi hadde sex. Han har fortsatt og sagt og vist følelser etter det, så jeg opplever egentlig ikke at det stemmer i dette tilfellet. Det var heller egentlig ikke sånn at han fikk meg som du tror, han gikk ikke på jakt og fikk noe bytte, og jeg overgav ikke meg selv til han med sex. Det var tvert i mot jeg som la an på han, og sexen var gjensidig da vi hadde det. 

Og som sagt sier han at han fortsatt ønsker å treffes, så det er ikke som om at han ikke er interessert. Jeg holder egentlig mest en knapp på kalde føtter-teorien.

Virker fornuftig. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det med at du mener han er en player tror jeg faktisk ikke, og det handler ikke om å være naiv, men han er bare ikke en sånn type. Jeg har også møtt en rekke av hans venner og flere av hans familiemedlemmer vet om meg (i motsetning til meg der han ikke har møtt noen av mine familiemedlemmer eller venner), og jeg tviler på at playere forteller familien om damer de treffer. Jeg har også en ganske god magefølelse på playere, og han har ikke slått ut på den magefølelsen i det hele tatt. 

Det kan de så absolutt. Jeg har møtt flere av vennene og familien til en jeg styra med, som var player (han bodde riktignok i leilighet under mora og faren da, så kanskje ikke så rart at jeg møtte de, men allikevel. 

Viste seg jo i ettertid når jeg ble sammen med min nåværende at han plutselig ville i forhold allikevel da, så var kanskje mer der enn han innrømmet, men var vel deilig å ikke forplikte seg da, når han "allikevel hadde meg" (som han trodde). Så vet ikke helt om player blir riktig, men blir jo på en måte det også, når en først utgir seg for å ville i et forhold, men ikke allikevel ikke når man først får ultimatet etter tid, og en vet den andre personen har falt for en.. 

Anonymkode: 8c474...3ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...