AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Tar denne anonym jeg Lurer vel egentlig på om det er noen der ute som har som interesse å date meg som ung ufør? Er 23 år gammel mann med leddgikt og diverse andre plager som gjør at jeg ikke kan være fulltidsarbeidende, men på gode dager virker jeg som en helt normal person med egen bolig og kan utgjøre "normale aktiviteter" i hjemmet, og gjøre ærender, tar meg også en tur når jeg har energi. Jeg har fått den oppfatningen at folk har avsmak for uføretrygdede personer, og jeg sjekket på møteplassen hvor eneste valg jeg kunne ta som "passet" var pensjonist, men er ikke pensjonist de som er 60+? Da kom jeg på å tenke, kanskje jeg egentlig bare skal være ensom og singel da siden et populært nettsted for dating kun tillater pensjonist som eneste valg for de som ikke har helse å arbeide? Så har jeg kun videregående "utdannelse", uten reel arbeids kompetanse på grunn av helsen. Er det noe håp for meg? Anonymkode: 30ef4...fb3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Jeg hadde dated deg. Jeg er ung ufør selv, kvinne. Anonymkode: 65624...25a 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde dated deg. Jeg er ung ufør selv, kvinne. Anonymkode: 65624...25a Godt å vite at det i vertfall er noen Anonymkode: 30ef4...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Godt å vite at det i vertfall er noen Anonymkode: 30ef4...fb3 Der er mange, men du må ut og la folk bli kjent med deg. Når du blir kjent med noen, er tanken på ufør mye greiere å leve med. Dating på nettet er bare tull, man får jo ikke ordentlig kontakt og inntrykk av et menneske. Driver du med noen hobbyer? Anonymkode: 65624...25a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Helt sikkert mange som kunne falt for deg og levd med deg . La de bli kjent med personligheten din og hvem du er som person før du forteller at du er syk, ellers er det fort gjort at man blir stemplet som "han syke" og opplever forhåndsdømming og at folk trekker seg vekk.. Anonymkode: b757b...b91
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er mange, men du må ut og la folk bli kjent med deg. Når du blir kjent med noen, er tanken på ufør mye greiere å leve med. Dating på nettet er bare tull, man får jo ikke ordentlig kontakt og inntrykk av et menneske. Driver du med noen hobbyer? Anonymkode: 65624...25a Skjønner vel kanskje at dating på nettet ikke er noe for meg, jeg har dessverre ikke noe hobbyer nå men har forsøkt meg på enkelte ting. Tusen takk for svar Anonymkode: 30ef4...fb3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 Tusen takk for gode svar her, ble litt mer optimistisk Anonymkode: 30ef4...fb3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 Om det er en trøst så er alle venninnene mine som er uføre gift eller forlovet. Det som spiller en rolle her er vel hva du bruker dagene på ellers. Har du en hobby, en passion, noen spesielle ferdigheter, er du god til å lage mat eller kanskje du er veldig karismatisk osv. Anonymkode: 732a2...414
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner vel kanskje at dating på nettet ikke er noe for meg, jeg har dessverre ikke noe hobbyer nå men har forsøkt meg på enkelte ting. Tusen takk for svar Anonymkode: 30ef4...fb3 Jeg synes ikke dating på nettet er noe for noen jeg, har gode venner som er i jobb og yrker alle sammen, men selv de opplever bare drit med nettdating. Nettdating er mye for folk som liker bekreftelse og oppmerksomhet, raske forhold eller oppturer, om du skjønner? Det å få kontakt med mennesker i det virkelige liv, gode inntrykk, utstrålinger, samtalen, høre hverandres latter første gang, set er noe spesielt med det det er jo selvsagt ok og fine folk på nettdating også, man kan ikke bare generalisere, men for meg har det vært lettest i det virkelige liv Anonymkode: 65624...25a
ikkevoksen Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke dating på nettet er noe for noen jeg, har gode venner som er i jobb og yrker alle sammen, men selv de opplever bare drit med nettdating. Nettdating er mye for folk som liker bekreftelse og oppmerksomhet, raske forhold eller oppturer, om du skjønner? Det å få kontakt med mennesker i det virkelige liv, gode inntrykk, utstrålinger, samtalen, høre hverandres latter første gang, set er noe spesielt med det det er jo selvsagt ok og fine folk på nettdating også, man kan ikke bare generalisere, men for meg har det vært lettest i det virkelige liv Anonymkode: 65624...25a Poenget er jo å møte folk fra disse appene i virkeligheten... de ER folk fra virkeligheten de også. 1
Suppetuppe Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner vel kanskje at dating på nettet ikke er noe for meg, jeg har dessverre ikke noe hobbyer nå men har forsøkt meg på enkelte ting. Tusen takk for svar Anonymkode: 30ef4...fb3 Er det ingenting du liker? Lese bok? Lage mat? Hva interesser deg? 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, ikkevoksen skrev: Poenget er jo å møte folk fra disse appene i virkeligheten... de ER folk fra virkeligheten de også. Jeg synes det er bedre å møtes i virkeligheten, det må jeg få lov til. Spesielt som ufør, de ser meg som person før de ser noe annet ved meg. Anonymkode: 65624...25a
ikkevoksen Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er bedre å møtes i virkeligheten, det må jeg få lov til. Spesielt som ufør, de ser meg som person før de ser noe annet ved meg. Anonymkode: 65624...25a Som jeg sa, så møter man jo folk i virkeligheten via appene? 1. Du avtaler å møtes. 2. Møtes. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #14 Skrevet 4. januar 2019 6 minutter siden, Suppetuppe skrev: Er det ingenting du liker? Lese bok? Lage mat? Hva interesser deg? Liker å lage mat å gå turer, er vel kanskje ikke mye men Anonymkode: 30ef4...fb3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #15 Skrevet 4. januar 2019 3 minutter siden, ikkevoksen skrev: Som jeg sa, så møter man jo folk i virkeligheten via appene? 1. Du avtaler å møtes. 2. Møtes. Nei, da har man først møttes på nettet og så avtalt å møtes i det virkelige liv. Foretrekker ikke det. Anonymkode: 65624...25a
Suppetuppe Skrevet 4. januar 2019 #16 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Liker å lage mat å gå turer, er vel kanskje ikke mye men Anonymkode: 30ef4...fb3 jo så absolutt! Det er jo hobbyer det også Sikker på at det finnes ei som passer deg perfekt der ute! 😄
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #17 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker å lage mat å gå turer, er vel kanskje ikke mye men Anonymkode: 30ef4...fb3 Meld deg inn i din lokale turforening Anonymkode: 65624...25a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #18 Skrevet 4. januar 2019 Jeg hadde nok ikke datet deg, men det skyldes at jeg er heterofil mann med full pakke hjemme. Lykke til. Det ordner seg nok skal du se Anonymkode: 0d9af...d14 1
Gjest tooquiet Skrevet 4. januar 2019 #19 Skrevet 4. januar 2019 Jeg er ung ufør selv og synes det er vanskelig å møte noen å date da man ikke har venner å møte noen gjennom med eller bli kjent med noen på jobb. Man vet ikke hvor man skal bli kjent med folk bestandig.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #20 Skrevet 4. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meld deg inn i din lokale turforening Anonymkode: 65624...25a Kan prøve å se om jeg finner noen i vertfall Anonymkode: 30ef4...fb3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå