AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Jeg dater en herlig jente om dagen. Men hun prater veldig mye😊 Vi har møtt hverandre et par ganger og snakket på telefonen 7-8 ganger. Og hver gang så prater vi i timesvis. Eller rettere sagt, hun snakker i timesvis. Det er interessant det hun snakker om, det er ikke det. Og jeg er ikke typen til å avbryte. Men jeg er redd for at hun kanskje syns jeg er kjedelig? Og dating handler jo om å bli kjent, og det er jo vanskelig for henne å bli kjent med meg når jeg ikke sier noe? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 93044...7c8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Noen prater slik når de er nervøse, hun er kanskje redd for pinlig stillhet. Hvis hun kun prater om seg selv og ikke er interessert o deg ville jeg nok blitt skeptisk. Men det kan jo endre seg når dere treffes og blir bedre kjent. Anonymkode: f5a63...837 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Prater også mye når jeg er nervøs.  Hun må jo trekke pusten, så da kan du skyte inn noe selv. Du får skynde deg fortelle noe fra din dag også.  Lykke til! (ps. høres veldig søtt ut!!!)  Anonymkode: 6a4d9...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg dater en herlig jente om dagen. Men hun prater veldig mye😊 Vi har møtt hverandre et par ganger og snakket på telefonen 7-8 ganger. Og hver gang så prater vi i timesvis. Eller rettere sagt, hun snakker i timesvis. Det er interessant det hun snakker om, det er ikke det. Og jeg er ikke typen til å avbryte. Men jeg er redd for at hun kanskje syns jeg er kjedelig? Og dating handler jo om å bli kjent, og det er jo vanskelig for henne å bli kjent med meg når jeg ikke sier noe? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 93044...7c8 STYR UNNA! Jeg har hatt et par slike kjærester og tro meg det finnes grenser for hvor mye interessant et enkelt menneske kan lire av seg og til slutt vet du hva vedkommende skal si lenge før hun sier det. Det kommer til å komme et punkt hor det eneste du ønsker er at hun skal lukke kjeften. Se heller etter noen med intelligens nok til å inkludere deg i samtalen. Anonymkode: 90d0e...40b 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Følg magefølelsen  noen prater mye når de er nervøs, noen er bare fryktelig glad i å høre sin egen stemme. Anonymkode: e145d...849
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå