AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #21 Skrevet 4. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kaffedate er jo bare for å gi jenta lov til å si ja til å bli med deg hjem. ''Det bare skjedde''. I stedet for: ''bli med hjem til meg å pule-daten'', så prater vi ''Å ta en kaffe''. Ergo ''varer den'' til neste dag for min del. Anonymkode: c666e...297 ? Anonymkode: 9a057...abb 2
McMary Skrevet 4. januar 2019 #22 Skrevet 4. januar 2019 Mine dater har vart ca 2 timer. Da har man snakket lenge nok til å kunne gå hjem og kjenne etter om man vil møtes igjen eller ikke. På noen av disse skulle jeg noe etterpå, de andre hadde åpen ende. Jeg avrundet bare med at jeg var klar for å dra hjem / videre, hyggelig å ses, snakkes. etc. Det kan være dumt å sette en tidsbegrensning i tilfelle det går veeeeeldig bra. På den ene daten tenkte jeg at "dette vil jeg ikke skal ta slutt", ba han med hjem og han overnattet. Har ikke sett han siden, men syns fortsatt det var en bra date og glad jeg ikke hadde satt noe klokkeslett.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #23 Skrevet 4. januar 2019 Den varer så lenge du vil selv, så enkelt er det! 🙂 Er lov å ta egne valg i livet. Anonymkode: c5050...6f8 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #24 Skrevet 8. januar 2019 On 1/4/2019 at 12:26 PM, AnonymBruker said: Kaffedate er jo bare for å gi jenta lov til å si ja til å bli med deg hjem. ''Det bare skjedde''. I stedet for: ''bli med hjem til meg å pule-daten'', så prater vi ''Å ta en kaffe''. Ergo ''varer den'' til neste dag for min del. Anonymkode: c666e...297 Shhh....ikke si det til noen! 😉 Anonymkode: b783f...df1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #25 Skrevet 9. januar 2019 På 4.1.2019 den 15.24, AnonymBruker skrev: Den varer så lenge du vil selv, så enkelt er det! 🙂 Er lov å ta egne valg i livet. Anonymkode: c5050...6f8 Nei maks en halvtime Anonymkode: 8aaa1...b93
Anim92 Skrevet 9. januar 2019 #26 Skrevet 9. januar 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei maks en halvtime Anonymkode: 8aaa1...b93 Den der er så lættis, seriøst! Har hatt EN date som varte ca en halvtime der vi tok en kaffe. Den var rævva og vi hadde null kjemi. De andre jeg har møtt der det har vært god kjemi har det vart fort opptil 4 timer, og vi har holdt sammen lenge etterpå.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #27 Skrevet 9. januar 2019 7 minutter siden, Anim92 skrev: Den der er så lættis, seriøst! Har hatt EN date som varte ca en halvtime der vi tok en kaffe. Den var rævva og vi hadde null kjemi. De andre jeg har møtt der det har vært god kjemi har det vart fort opptil 4 timer, og vi har holdt sammen lenge etterpå.. Synd du ikke følger datingreglene Ditt liv går da ikke i himmelen, men helvete. Anonymkode: 8aaa1...b93
Anim92 Skrevet 9. januar 2019 #28 Skrevet 9. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synd du ikke følger datingreglene Ditt liv går da ikke i himmelen, men helvete. Anonymkode: 8aaa1...b93 Gå et annet sted og lek 😂😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #29 Skrevet 9. januar 2019 På 3.1.2019 den 23.41, AnonymBruker skrev: Går det veldig bra kan dere jo bli lenge, men går det litt tregt kan du jo etter omtrent en time si at du må gå eller har noe annet du skal få gjort(butikken, polet eller noe), eventuelt kan du ha planer i bakhodet som vedkommende kan bli med på eller altså foreslå at dere skal gjøre noe annet etter kaffen hvis det er veldig hyggelig. Museum, gå i en park/langs vannet eller noe slikt. Anonymkode: 5f49f...b08 Helt enig her! Hatt kaffedate kun en gang. Vi skulle bare ta en kopp og skravle litt, men det var så utrolig hyggelig og vi koste oss så mye at når han plutselig så på klokken, hadde det gått 5t uten at vi hadde lagt merke til det. I dag er det gått 6 år, vi er gift og nylig fått vårt første barn 😃 kaffedate ❤️ Anonymkode: 270a0...d02 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå