AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #21 Del Skrevet 8. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forsøkt mange runder med skinpen kombinert med mesoterapi. Resultatet er ikke så bra at jeg synes behandlingen er verdt pengene. Det er mulig at en kosmetisk sykepleier kunne satt nåler dypere og gitt større effekt enn hos hudpleier. Skinbooster fikk jeg ujevnheter/små klumper av, selv om den ble injisert av en som går for å være superflink. Det enkleste er vel fortsatt det beste? Jeg prøver for første gang å holde ut en kur med Retin-A i håp om at det virker så bra som mange påstår. Er det noen som har gjennomført en kur og synes den har bra effekt? Fjerner den kun rynker eller plumper og strammer den opp litt også? Hvor lenge varte kuren og hvor lang tid tok det før dere så effekten? Hvor lenge varer flassingen? Anonymkode: 2f481...983 Mesoterapi blir satt med mesogun eller manuell sprøyte...Så det du har fått er ikke mesoterapi.... Retin-A har jeg hørt mye bra om. Men det tar tid før resultatet kommer. Anonymkode: 01166...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #22 Del Skrevet 8. mai 2019 Det lurer virkelig jeg på også! Hva som fungerer av anti-age. Føler det er mye humbug. Har prøvd skinboosters - fikk klumper selv om jeg ble fortalt at dette ikke skulle gå an. Måtte ta hyalase. Har prøvd mesoterapi og dermapen over tid - ikke sett noooe endring. Prøvd plasmapen - fungerte i maks 2 mnd. Og da betale drøssevis av kroner for dette føles rimelig bortkasta. Har hørt litt om Prohfilo, men det er veldig få i Norge som har det, og det er heller ikke fda godkjent. Anonymkode: 37b44...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #23 Del Skrevet 31. mai 2019 På 4.1.2019 den 13.43, AnonymBruker skrev: Først ville jeg lagt pengene mine i et skrivekurs i norsk. Anonymkode: 5e11a...929 Ja, for det hjelper jo veldig mot rynker. Anonymkode: 53164...d93 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. juni 2019 #24 Del Skrevet 3. juni 2019 På 4.1.2019 den 13.43, AnonymBruker skrev: Først ville jeg lagt pengene mine i et skrivekurs i norsk. Anonymkode: 5e11a...929 Du skjønte ikke hva hun skrev? Er du litt tungnem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet mandag kl 00:30 #25 Del Skrevet mandag kl 00:30 Mesoterapi er ikke ett produkt, det finnes hundrevis av injiserbare oppløsninger som kan kalles mesoterapi. Man sammenligner epler og pærer når det ikke er en standardisert behandling. Selv har jeg hatt god erfaring av mesoterapi mot aknearr, fine linjer og opplever mer glød og spenstighet i huden. Veldig fint å bruke under øynene som alternativ til filler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet mandag kl 09:39 #26 Del Skrevet mandag kl 09:39 AnonymBruker skrev (På 8.1.2019 den 14.52): Jeg har forsøkt mange runder med skinpen kombinert med mesoterapi. Resultatet er ikke så bra at jeg synes behandlingen er verdt pengene. Det er mulig at en kosmetisk sykepleier kunne satt nåler dypere og gitt større effekt enn hos hudpleier. Skinbooster fikk jeg ujevnheter/små klumper av, selv om den ble injisert av en som går for å være superflink. Det enkleste er vel fortsatt det beste? Jeg prøver for første gang å holde ut en kur med Retin-A i håp om at det virker så bra som mange påstår. Er det noen som har gjennomført en kur og synes den har bra effekt? Fjerner den kun rynker eller plumper og strammer den opp litt også? Hvor lenge varte kuren og hvor lang tid tok det før dere så effekten? Hvor lenge varer flassingen? Anonymkode: 2f481...983 Er det tretinoin du mener? Tretinoin og andre retinoider er egentlig ikke ment å benyttes som en "kur", det er langvarig og kontinuerlig bruk som gir resultater. Det retinoider gjør, kort forklart, er å stimulere cellefornyelsen i huden og hudens egen produksjon av kollagen. Det tar gjerne 6-12 måneder med jevnlig bruk før man begynner å se resultater på fine linjer og rynker, men man kan ofte se forbedringer i hudstruktur og hudtone etter noen ukers bruk. Hvor lenge flassingen varer, kan være individuelt, men det er viktig å starte gradvis etter legens instrukser, vanligvis 1-2 kvelder i uka til å begynne med. Det anbefales ofte å ta en pause fra retinoider midt på sommeren eller dersom man skal feriere i solrike strøk, ettersom retinoider gjør huden mer solsensitiv. Det er derfor viktig å være nøye med solbeskyttelse hele sommerhalvåret, men gjerne fra februar/mars til oktober/november, litt avhengig av hvor i landet man bor. Mange bruker solkrem året rundt. Vær også obs på at bruk av retinoider kan føre til at huden får økt behov for fukt, så pøs på med fukt de kveldene du ikke bruker tretinoin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå