Gå til innhold

Penis

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken omkrets har en tykk penis og hva synes dere jenter er best av lengde eller tykkelse,

Videoannonse
Annonse
Gjest Nathalie
Skrevet

Har aldri målt, så jeg vet ikke i cm hvor tjukk en passende p*** er for meg, men heller liten og tjukk en lang og tynn.

Omkrets har mye mer å si enn lengden på hvor god sexen blir... Iallfall synes jeg det... :wink:

Skrevet

Det er noen der ute som vil være fornøyd med oss uansett om vi er lange, korte, tjukke, tynne, skjeve eller hvordan pokker den nå ser ut. Selve p*kken er bare en bitte liten del av et sexliv.... :sjarmor:

Skrevet
Hvilken omkrets har en tykk penis og hva synes dere jenter er best av lengde eller tykkelse,

Unnskyld for det jeg kommer til å si nå....

Inn i h...... hvor viktig dette med penis størrelse er da...Det spiller fint liten rolle hva jentene synes om den. så lenge du har selvtillitten i orden og er trygg på deg selv. så blir det hvordan du bruker den som er viktig.

Har ikke noen stor penis selv ,om jeg skulle sammenligne med diverse andre som har skrevet om str sin her på sidene, men ingen klager på den i bruk. og da spiller det ingen rolle. Og som Kevin sa her så er Smaken som baken. så å spørre va som er best blir nok feil. for det eneste jentene er helt enige om er at den som er besitter av utstyret må kunne bruke det. uavhengi av størrelse..

Gjest Anonymous
Skrevet

Så lenge den gjør det den skal! Så det såh!! :D

Skrevet

slutter meg til de fleste andre her. størrelsen har ikke så mye å si. vi tilpasser oss etter størrelsen på p***en. tenk over det, til vanlig, når man ikke er opphisset er det jo trangt å få en finger opp der. i alle fall på meg.

jeg synes hvertfall ikke det er spesielt god plass der når jeg skal plassere en tampong.

men sånn generelt er jo da tykkelsen viktigere enn lengden, er jo det man kjenner. skjeden er jo ikke så lang, så det er jo ikke noe poeng med en lang penis i utgangspunktet

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør ikke noe om den er tjukk bare den er lang.....

Gjest Anonymous
Skrevet

det er ikke størrelsen det kommer an på, men mere "meter/sekund".

skjønner ?

hilsen en chris med benevningen i orden

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo, det betyr noe! Så stor som mulig vil jeg ha den ! :-?

Gjest Nelle (ikke innlogget)
Skrevet

Når jeg tenker meg om så driter jeg i både lengde og tykkelse... akkurat det samme for meg bare jeg får meg noe snart!!

Hehe...

Faen også!! Hadde DEN muligheten forrige helg -han var klar som bare det -jeg kunne ha fått hva jeg ville. Søt var han også! Fatter ikke hvorfor jeg sa nei!

*sukk*

Nelle :sjarmor:

Skrevet

Nelle! Du viser at det er håp for oss alle! :hoho::hoho:

Du finner nok drømmemannen før du aner ordet av det! :wink:

• 15 år senere...
Skrevet

Jeg får plass i dorull :( Jeg kan aldri ha sex

Anonymkode: db025...2be

Skrevet
På 8/23/2002 den 1.08, Gjest Anonymous skrev:

Spiller ingen rolle. Du har den pikken du har. Gjør så godt du kan med den, så skal du se at det går seg til.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får plass i dorull :( Jeg kan aldri ha sex

Anonymkode: db025...2be

Rapporter deg for å dra opp masse gamle penis tråder :P

Anonymkode: 6ec99...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...