Gå til innhold

Sommerferie i Danmark med barn, men hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har såvidt begynt å kikke på ferie til sommeren men syns det er så mye å velge når det kommer til Danmark. Vi har ei jente som da vil være litt over to år og vi ønsker såklart at stedet vi reiser skal være barnevennlig. Vi ønsker kort vei til strand, samtidig som vi ønsker at en større by eventuelt kan være i nærheten så vi kan få litt avveksling fra strandlivet også 😄 Forslag taes imot med stor takk! 

Anonymkode: ce996...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært flere steder i Danmark og har i grunnen vært fornøyd med det meste. Jeg synes at østsiden av Jylland er ideelt for barnefamilier. Det er lunere strender der enn på vestsiden og så er man i kjøreavstand til en rekke fornøyelser som Legoland, Djurs Sommerland (mye bedre enn Legoland). Givskud Zoo, Ree Safaripark, Randers Regnskov o.l. Kort vei til shopping og byliv i f.eks. Aarhus. Vi bodde i nærheten av Ebeltoft i fjor, der var det veldig fint plassert i forhold til det meste og strender i gangavstand. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lalandia ikke så lang fra Legoland! Kjempesvært badeland med innendørs slalåmbakke , og en masse butikker:()! Var der med ungene ifjor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, Arkana skrev:

Vi har vært flere steder i Danmark og har i grunnen vært fornøyd med det meste. Jeg synes at østsiden av Jylland er ideelt for barnefamilier. Det er lunere strender der enn på vestsiden og så er man i kjøreavstand til en rekke fornøyelser som Legoland, Djurs Sommerland (mye bedre enn Legoland). Givskud Zoo, Ree Safaripark, Randers Regnskov o.l. Kort vei til shopping og byliv i f.eks. Aarhus. Vi bodde i nærheten av Ebeltoft i fjor, der var det veldig fint plassert i forhold til det meste og strender i gangavstand. :) 

Har du er spesifikt sted å anbefale?😄 Er en jungel av steder føler jeg🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Anciol skrev:

Lalandia ikke så lang fra Legoland! Kjempesvært badeland med innendørs slalåmbakke , og en masse butikker:()! Var der med ungene ifjor!

Bodde dere på selve Lalandia da?😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du er spesifikt sted å anbefale?😄 Er en jungel av steder føler jeg🙈

Selve Ebeltoft er fint. Da har du den lille byen rett i nærheten og det er flere fine strender. Djursland generelt er egentlig fint og greit plassert i forhold til det meste. Vi har også bodd på Lalandia ved Legoland og det er veldig fint der og tilrettelagt for barn. Man får gratis inngang på MonkyTonkyland (lekeland) og badelandet og Legoland er omtrent rett over veien, men det er dyrt å bo der og etter min mening ganske overpriset så jeg ville heller valgt noe annet for alt mer en helgetur. Ja, det er en jungel av steder, men man er i grunnen nær det meste på østsiden av Jylland så bare finn deg et fint feriehus et sted så blir det bra nesten uansett.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...