Gå til innhold

Avlyste 40 min før avtale.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Fyren som skulle komme hjem til meg som jeg har truffet ett par ganger avlyste 40 min før han skulle komme. Han sa han hadde ligget i hele dag med feber osv og om vi kunne utsette det. Han skrev også at han gir en lyd i morgen hvis han er bedre i form. Hva hadde dere tenkt om det? 

jeg tenker jo da at han ikke vil treffes og bare finner på en unnskyldning. Veldig teit av meg å tenke sånn, fullt klar over det altså. Men når det skjer 40 min før så blir jeg litt skeptisk🤦‍♀️ 

Det som er litt rart er at det er han som har vært på hele tida ang å treffes og sånn. 

Vet dere ikke kan svare, for det kan han egentlig bare selv. Men lurer på hva dere hadde tenkt/trodd? 

Anonymkode: 532f4...ff5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok blitt skeptisk om en avlyste 40 min før. Egentlig kjent meg irritert tror jeg, at han er syk har han jo visst om hele dagen.

Anonymkode: 95f71...3ae

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nok blitt skeptisk om en avlyste 40 min før. Egentlig kjent meg irritert tror jeg, at han er syk har han jo visst om hele dagen.

Anonymkode: 95f71...3ae

Er litt den jeg og kjenner på altså:/

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alternativ 1: han juger og er bare ikke interessert => like greit å ikke treffe han, da du tidsnok vil oppdage om det er det som er "sykdommen". 

Alternativ 2: han har influensa, kjempesmart! å ikke treffe han!

Alternativ 3: han er bare forkjøla og utsatte i det lengste å avlyse fordi han gjerne ville treffe deg. Men har bare ikke overskuddet til at det kan bli en hyggelig kveld. 

Anonymkode: 50b65...d0d

• Liker 31
Skrevet

Jeg tror nok det er alternativ 3 som AB snakker om over her. Ja, han kunne jo sagt i fra litt før, men han håpte sikkert at han skulle bli i bedre form, men så har han i stedet blitt verre.

Er mye sykdom som går nå. Gi han en sjanse til :) 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativ 1: han juger og er bare ikke interessert => like greit å ikke treffe han, da du tidsnok vil oppdage om det er det som er "sykdommen". 

Alternativ 2: han har influensa, kjempesmart! å ikke treffe han!

Alternativ 3: han er bare forkjøla og utsatte i det lengste å avlyse fordi han gjerne ville treffe deg. Men har bare ikke overskuddet til at det kan bli en hyggelig kveld. 

Anonymkode: 50b65...d0d

Takk for svar😊 

jeg håper som sagt på alternativ 3 men tror kanskje det kan være alternativ 1. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Fyren som skulle komme hjem til meg som jeg har truffet ett par ganger avlyste 40 min før han skulle komme. Han sa han hadde ligget i hele dag med feber osv og om vi kunne utsette det. Han skrev også at han gir en lyd i morgen hvis han er bedre i form. Hva hadde dere tenkt om det? 

jeg tenker jo da at han ikke vil treffes og bare finner på en unnskyldning. Veldig teit av meg å tenke sånn, fullt klar over det altså. Men når det skjer 40 min før så blir jeg litt skeptisk🤦‍♀️ 

Det som er litt rart er at det er han som har vært på hele tida ang å treffes og sånn. 

Vet dere ikke kan svare, for det kan han egentlig bare selv. Men lurer på hva dere hadde tenkt/trodd? 

Jeg ville tenkt at han hadde håpet i det lengste å bli bedre og i form til å treffe deg, men kom til at det var bedre å utsette. Synes det må være helt greit, og bedre enn å møte opp i elendig form.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar😊 

jeg håper som sagt på alternativ 3 men tror kanskje det kan være alternativ 1. 

Får håpe det er alt.3🤞

Men har du sett faktiske tegn til at du tror det er nr.1 eller er det du som overtenker nå😉

Anonymkode: f7545...303

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke overtenk nå, om 1 år så forteller han deg nok den virkelige grunnen. 

Mannen gjorde det samme i starten, fortalte det ikke før 2 år senere at bilen faktisk ble ødelagt og at han var flau over å innrømme det der og da.

Anonymkode: 43979...8ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe det er alt.3🤞

Men har du sett faktiske tegn til at du tror det er nr.1 eller er det du som overtenker nå😉

Anonymkode: f7545...303

Nei, har egentlig ikke d🙈 han som har vært på fra starten. Han sa i går at jeg måtte jo få snapen hans, ikke noe jeg spurte om. 

Jeg er nok en overtenker🤦‍♀️😂 off, irriterer meg at jeg blir sånn😂 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen gjorde det samme i starten, fortalte det ikke før 2 år senere at bilen faktisk ble ødelagt og at han var flau over å innrømme det der og da.

Hahaha, fantastisk😂 

ja, mye mulig du har rett. Er kanskje jeg som overtenker altså🤦‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg inviterte min på kaffe en kveld vi satt og chattet men han takket nei pga han hadde tatt en øl og kunne ikke kjøre. Vi var ikke sammen da. Senere fortalte han at han var for nervøs til å tørre å treffe meg, den øla hadde han bare funnet på for å ha en god nok unskyldning. 

Anonymkode: c8600...490

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Hvor gammel er han og hva har dere gjort hittil? Første gang han er hjemme hos deg?

Anonymkode: 87203...e9a

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er litt den jeg og kjenner på altså:/

Men ofte så går ting i glemmeboka når en er opptatt med å være syk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter selv ofte så lenge som mulig med å varsle frafall pga sykdom dersom det er noe jeg virkelig gleder meg til. Noen ganger blir jeg jo bedre utover dagen. 
Er det noe som ikke er så viktig for meg, så kan jeg gjerne varsle i det jeg står opp, så kan jeg heller bruke dagen på sofaen. 

Anonymkode: 484ab...12f

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags mann er dette som lyver om noe sånt? Han virker helt evneveik. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! 

Vær glad han sa i fra i det hele tatt. Ikke alle som gjør det. Derfor har jeg gjort det til en regel å skrive før man treffes "sees om en time". Hadde planlagt et møte en gang der jeg faktisk skrev det. Det jeg fikk slags melding tilbake var "Hei, beklager, men hadde glemt det av" uten at hun kom noe forslag til nytt møte.

Anonymkode: d8cef...502

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han og hva har dere gjort hittil? Første gang han er hjemme hos deg?

Anonymkode: 87203...e9a

Han har ikke vært hos meg før, skulle vært første gang.  Var på byen jeg møtte han aller første gang. Ikke noen tinderdate. Også var vi sammen på nyttår bare meg og han, og spiste mat og koste oss. 

Så jeg vet ikke jeg. Må vel bare slutte å tenke kanskje😂 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær glad han sa i fra i det hele tatt. Ikke alle som gjør det. Derfor har jeg gjort det til en regel å skrive før man treffes "sees om en time". Hadde planlagt et møte en gang der jeg faktisk skrev det. Det jeg fikk slags melding tilbake var "Hei, beklager, men hadde glemt det av" uten at hun kom noe forslag til nytt møte.

Anonymkode: d8cef...502

Jeg er jo glad han sa i fra altså. Syns bare det var litt dumt at det skjedde sånn rett før på en måte. Men men :) 

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter selv ofte så lenge som mulig med å varsle frafall pga sykdom dersom det er noe jeg virkelig gleder meg til. Noen ganger blir jeg jo bedre utover dagen. 
Er det noe som ikke er så viktig for meg, så kan jeg gjerne varsle i det jeg står opp, så kan jeg heller bruke dagen på sofaen. 

Anonymkode: 484ab...12f

Takk for svar. 

Jeg får prøve å tenke positivt i steden😉

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FrodeF skrev:

Hva slags mann er dette som lyver om noe sånt? Han virker helt evneveik. 

Vel det er en mann som gjør alt for meg og barna. Et fantastisk menneske generelt. 

Han var så forelsket at han ville gjøre et godt inntrykk på meg, vi bodde 2 timer unna hverandre og han syns vel det var flaut å dukke opp uten bil når vi skulle på date. Du virker veldig rar må jeg si som kaller det der for evneveik. 

Aldri vært forelsket du? Og aldri likt noen så godt at du ville gi et godt inntrykk på fra dag 1.  Synd... lev liv mer ;) 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...