Gå til innhold

Si en ting du ikke forstår at andre klarer


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Det kan være hva som helst.

Jeg begynner med at jeg ikke kan forstå alle dem som jobber full jobb, har familie og barn, kjører barn til fritidsaktiviteter, trener, har egne hobbyer, er sosial med venner. og i tillegg pleier kjærligheten.

For meg er det ufattelig at tiden kan strekke til! Jeg jobber fullt, men bare må ha alenetiden fra jeg kommer hjem klokka 4 på ettermiddagen. Ikke ork til dating, venner eller hobbyer. Kun trening, men noen ganger må den også utgå.

Hva med deg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hold the door

Det er så mye at jeg må bare velge en ting og da blir det høydehopp. Av og til tenker jeg at jeg kunne blitt god i en sport eller idrett (ikke toppidrettsutøver, bare god), men det tenker jeg aldri om høydehopp når jeg ser det. Det må være veldig vanskelig og jeg forstår nesten ikke hvordan de klarer å hoppe over på den måten de gjør, og så høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akutten og ambulansetjeneste. Tror det hadde blitt hakket for heftig for meg til hverdags, gitt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være direkte ond med mennesker, uten å føle snev av samvittighet, eller finne glede i å tråkke andre mennesker ned.

Tar en litt mindre drastisk også: jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å tegne så fint som enkelte klarer! 😅

Endret av Namine
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke dem som klarer å leve i rot og skit. 

Forstår ikke at noen klarer å lære seg mange språk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å komme frem til ting i tide 🙈 Føler jeg er et kronisk forsinka menneske. Jeg kan begynne å gjøre meg i stand 2 timer før, men kan allikevel bli forsinka da jeg blir distrahert eller begynner å tenke på noe annet (går vel for det samme egentlig:p) Plutselig har all tiden gått... 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ting, men det første som slår meg er de som aldri virker nervøse eller engstelige for noe. Spesielt for å snakke foran store folkemengder, eller å stå foran kameraer og jobbe for TV, eller å være topp-politiker som stadig blir konfrontert med ting og må forsvare sine valg foran mange tv-kameraer... Generelt å være en profilert person som får mye oppmerksomhet! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...