Gå til innhold

Kunne du datet en som trivdes best i sofaen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som tittelen lyder.. Kunne du datet noen som helst vil sitte i sofaen hjemme? Som liker seg best under pleddet med en netflix-serie og et glass brus eller strikketøy. Alltid litt overtalelse for å få vedkommende med ut på noe, på fest kanskje to ganger i året. Ser ikke poenget med å spise ute, mye bedre å bestille pizza på døra eller lage taco. Ikke glad i å gå tur, blir fort andpusten og vil hjem.

Uaktuelt, eller helt greit? 

Anonymkode: aca11...1da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel helt på hva slags person du er som er sammen med en sånn person. Jeg er ikke en sofasitter, men om samboeren min plutselig ikke ville ut mer så hadde det gått fint så lenge han ikke har noe imot at jeg tar med meg venner ut mens han sitter inne. 

Anonymkode: 802d4...39d

Skrevet

Det kommer da helt an på deg selv? For meg ville det være totalt uaktuelt å være sammen med noen som ikke var samfunnsengasjert eller var opptatt av egen helse, og aktiv, men ser mange par som storkoser seg i tosomhet innenfor hjemmets fire vegger, eller der man selvrealiserer igjennom altoppslukende hobbyer, og foretrekker å ha en/ei å komme hjem til. 

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo litt ekstremt da. Jeg trives best hjemme selv, men å ikke kunne spise ute en gang syns jeg blir litt mye. Så, sorry. 

Anonymkode: bd481...d52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt uaktuelt for meg. Vil ha mer ut av livet enn å bare sitte hjemme

Anonymkode: a2a4c...6f5

Gjest ashanti
Skrevet

Nei. Jeg liker å oppleve livet, ikke la det seile forbi mens man sitter å strikker i sofaen, så hadde blitt et nei fra meg.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, som tittelen lyder.. Kunne du datet noen som helst vil sitte i sofaen hjemme? Som liker seg best under pleddet med en netflix-serie og et glass brus eller strikketøy. Alltid litt overtalelse for å få vedkommende med ut på noe, på fest kanskje to ganger i året. Ser ikke poenget med å spise ute, mye bedre å bestille pizza på døra eller lage taco. Ikke glad i å gå tur, blir fort andpusten og vil hjem.

Uaktuelt, eller helt greit? 

Kunne jeg fint gjort. Men at du blir fort sliten etter en liten tur, det passer ikke inn. 

Er selv en sofagris, men holder meg i form. Da kan jeg være mer i sofaen med god samvittighet :) Trener hjemme og i skogen, så jeg drar ikke på et treningssenter for å holde meg i form og trener utelukkende for å ikke forfalle.

Og en jobb ved siden av sofagrisingen er å foretrekke. Men all ledig tid ellers, tilbringes helst hjemme i ro og mak. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en som trives godt hjemme, men det betyr ikke at jeg bor i sofaen. Har altfor mye å holde på med i hjemmet, så sofaen blir landingsplassen når kvelden kommer.

Hvis det er dét det er snakk om så ja - jeg kunne godt datet en hjemmekjær person, men hvis vedkommende bare satt i sofaen og ikke gjorde noe annet i hjemmet, så hadde jeg blitt stressa.

Anonymkode: 34d96...3a5

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke så ekstremt. Å gå ut og spise eller finne på noe ute ønsker jeg å gjøre.

Men ønsker en som ikke må ut og gjøre noe konstant og må trene hver eneste dag. I hvert fall hvis han forventer at jeg også skal det :ler:

Anonymkode: 438a1...33d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde vært perfekt for meg. 

Anonymkode: 03587...454

AnonymBruker
Skrevet

Du høres lat ut. Brus i sofa og blir andpusten.. Nei takk. 

Anonymkode: 6907f...2b7

AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt om du er feit. Perfekt om du er tynn.

Anonymkode: 6c61c...f10

AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt 

Er selv oversosial, vil spise ved middagsbordet, elsker å reise, trener daglig, og vil helst ha med en partner på en god del av aktivitetene mine. 

Og avsluttet alle TV abonnementer i fjor, ser ikke på noe uansett, og hater lyden av at TVen står på i huset. 

Anonymkode: 3236b...291

Skrevet (endret)
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke glad i å gå tur, blir fort andpusten og vil hjem.

Det er vel dårlig helsetegn?

Trådens tema: Selv liker jeg å gå i naturen så hadde foretrekket en kjæreste som gjorde det samme. 

Endret av SVK
Skrevet

Ja :) Men å spise ute en gang i blant er jo bare hyggelig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...