Gå til innhold

Happn, hjelp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan happn fungerer. Har forsøkt å lese meg opp, men blir ikke helt klok. 

Bakgrunnen er at jeg rotet det veldig til med en fyr for en stund tilbake. Vi var enig i at vi var en god match. Jeg dreit meg imidlertid ut, og i ettertid har han vært sint på meg. 

Sent i høst fikk jeg meg happn, og i løpet av den første måneden krysset jeg han ett par ganger. I et svakt øyeblikk liket jeg profilen hans (jeg var full 🙄). Han hadde ikke likt meg, og profilen hans ble borte. Jeg har lagt merke til at noen profiler jeg liker blir borte, før jeg plutselig får match siden, mens andre blir værende. Jeg har tenkt at det kanskje har noe med premium å gjøre(?), og tenkte det da var veldig kleint at denne mannen fikk meg opp i listen over hvem som har liket han. 

For ett par dager siden dukket han imidlertid opp igjen da jeg på nytt krysset han. Det står fortsatt at jeg har likt han, og jeg ser både sist han var aktiv og hvor langt unna han er. 

👉🏻 Har han da bare ikke tatt stilling til meg? Hadde han x-et meg hadde jeg ikke krysset han igjen, eller? Noen som kanskje kan forklare hvordan premium fungerer? 

Håper det finnes noen happn-eksperter der ute 🤓

Anonymkode: d7f89...57f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så irriterende stor skrift det ble. Forsøk å overse det..

Anonymkode: d7f89...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...