Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 En brødskive som falt ned på gulvet, men som ikke falt ned på syltetøyet.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Et glass med øl sto på et bord. Bordet veltet. Glasset landet stående, ikke en dråpe rant ut.
:-) anna Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 Har hatt et par på KG treff. En av de jeg møtte på KG-treff viste seg å være mammaen til stesønnen til kusina mi. I tillegg til at hun hadde vært sammen med en kamerat av broren min for mange år siden. Og vi kommer ikke fra samme side av landet en gang.
FANNY Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Tja- når telefonen ringer og det er noen av mine nærmeste så vet jeg hvem det er på forhånd. Men er det surrealistisk da ? Tror ikke det - bare helt naturlig kanskje....
Gjest LoisLane Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 Da jeg snakket med en avdød i telefonen. Neida - det VAR ikke det, men i noen forferdelige sekunder lurte hjernen min meg trill rundt.
Donnie Darko Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 ok.. ganske surealistisk denne historien her. og den er helt sann! Jeg var hyra inn som sessiontrommis til en gig på garage i Bergen for to år siden. et av de andre bandene som spilte den kvelden var "Koldbrann" Etter konserten så satt vi backstage og og ble i godt humør på gratis øl. Så kom det noen for å intervjue banda. Hun ene reporteren hadde et ben og kom på krykker. med seg hadde hun en annen fyr. han stilte mesteparten av spørsmålene mens hun dama med et bein satt og så ganske så drita ut i den ene soffaen. Da han fyren spurte om hvorfor "Koldbrann" hadde valgt seg dette bandnavnet så var de fleste i godt humør og vi andre spøkte med at det var fordi vokalisten hadde koldbrann i pikken/ræva eller noe i den duren. Plutselig så reiser dama med et bein seg opp uten krykkene noe som medførte at hun datt raskt ned i soffaen igjen. Så skrek hun så beinstumpen rista at hun hadde hatt koldbrann!! (shit! faen faen faen! tenkte jeg) Hun begynte å skrike ut om at hun hadde fått koldbrann da hun gikk over grønland (fikk ikke med meg om hun mente i Oslo eller selve landet men utifra hennes fysikk ellers å dømme så virket en reise over isen på grønland heller tvilsomt ) Hun ble tilslutt geleidet ut av hennes kollega mens hun ropte ut at vi var "faen meg bare noen drittunger som ikke vet noen ting!!" Det hele var som tatt ut av en monty python episode og er noe som jeg sent vil glemme.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #10 Skrevet 5. april 2005 Og moralen er; hvis du har mista labben på Grønland, bør du ikke rusle ned på Garage i bergen og høre på Koldbrann... Du har rett, det der er faen meg noe av det mer sære jeg har hørt om. :o
Amarone Skrevet 5. april 2005 #11 Skrevet 5. april 2005 Å lese et ukeblad som skulle komme ut neste uke, og det var addressert til en dame som hadde vært død i 8 år. Fikk litt tidsforvirring, selv om det var en logisk forklaring: Ukeblad sendes til abonnenter en uke i forveien (noe jeg ikke visste), og svigerfar hadde beholdt abonnementet til min døde svigermor, og han hadde ikke giddet å endre det til sitt eget navn.
Gjest gjest 0 Skrevet 5. april 2005 #12 Skrevet 5. april 2005 telefonen min ringte en gang og en dame begynte å prate som om hun kjente meg, etter en liten stund spurte jeg hvem det var og hun sa navnet og fortsatte og skravle. Så ble jeg nødt til å spørre "hvem *****?" Og da fikk jeg svar at det var min eks svigermor!! Hun hadde jeg ikke snakket med på ca 3 år så det ble rimelig pinlig stillhet i andre enden da jeg spurte hvorfor ialledager hun ringte meg Hun trodde jo hun hadde ringt ei venninne med samme navn som meg! Pam
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #13 Skrevet 6. april 2005 For noen år siden drev jeg og flørtet ganske kraftig med en fyr, uten at vi hadde definert forholdet. En gang jeg var på kafe med en venninne dukket denne fyren opp, kafeen var full, fyren var på date og satte seg ned ved samme bord som oss sammen med daten sin! Jeg tror han ble så paff da han så meg der at han ikke visste hva han gjorde. Jenta var hyggelig nok hun, men ikke akkurat noen jeg hadde lyst til å bli kjent med... Det er det rareste kafebesøket jeg noen gang har vært på.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #14 Skrevet 6. april 2005 Flere ting, men særlig en ting dukker opp i hodet mitt... var en dag jeg skulle på jobb, men fikk ikke meg ut av sengen, så ble liggende i sånn merkelig drømmetilstand, der man tror det man drømmer er sant... Drømte av min daværende romvenninne (kollektiv) tok alle pengene av lommeboken min, og stappet de i sin egen lomme... i drømmen min hadde vi en lang diskusjon der hun ikke ville innrømme at hun hadde tatt pengene. Omtrent her må jeg ha våknet, og skråsikker på at drømmen min var realistisk, tramper jeg ut på kjøkkenet og ber henne bla opp pengene....det gikk laaang tid før det gikk opp for meg at jeg hadde drømt..
ivanka Skrevet 6. april 2005 #15 Skrevet 6. april 2005 bli påkjørt av en ambulanse, på fortauet, i gamle rikshospitalets hovedinngang.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #16 Skrevet 6. april 2005 B-menneske som jeg er sover jeg best på morningen. Noe som ikke alltid passer med arbeidstid. Omtrent så jeg tørker meg på vei i dusjen og kler på meg i dusjen. Tar på yttertøy og børster håret på vei ut av døra. Men en dag hadde jeg ganske god tid. Fikk dusjet før jeg tørket meg, kledde på meg på soverommet. Fikset håret, og tilogmed dytta inn på litt frokost. Herligt! Helt til en av ungene dro av meg dyna "mamma, skal du ikke på jobb i dag?" Uuuurgh...
:-) anna Skrevet 7. april 2005 #17 Skrevet 7. april 2005 Nå kom jeg på det aller mest surrealistiske... her for noen uker siden lagde hjernen min en vits i drømme. Altså: Vi har lært en vits til poden på fire. Nemlig : Hva sier den ene haien til den andre haien når de møtes - Hai. Hva svarer den andre haien da: Hai, hai. Så en natt drømte jeg at jeg holdt på med en slags natursti og satt på en stenbenk i Barcelona og skulle løse en oppgave/vits. Og dette var en versjon av den vanlige hai-vitsen. Nemlig: Hva sier den store haien til den lille haien når de møtes. Og jeg sitter der og grubler før jeg skjønner svaret: - Hai hå... (for de som ikke vet det er hå (pigghå) en liten haisort som finnes i utenfor norskekysten) Jeg våkna faktisk og lå lenge og lo av min egen vits... og ikke minst av at hjernen min altså lager vitser i søvne...
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #18 Skrevet 7. april 2005 Flere ting' date=' men særlig en ting dukker opp i hodet mitt... var en dag jeg skulle på jobb, men fikk ikke meg ut av sengen, så ble liggende i sånn merkelig drømmetilstand, der man tror det man drømmer er sant... Drømte av min daværende romvenninne (kollektiv) tok alle pengene av lommeboken min, og stappet de i sin egen lomme... i drømmen min hadde vi en lang diskusjon der hun ikke ville innrømme at hun hadde tatt pengene. Omtrent her må jeg ha våknet, og skråsikker på at drømmen min var realistisk, tramper jeg ut på kjøkkenet og ber henne bla opp pengene....det gikk laaang tid før det gikk opp for meg at jeg hadde drømt..[/quote'] Morsomt
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #19 Skrevet 7. april 2005 Min mest surrealistiske opplevelse består av så mye at det kunne blitt en bok... så kan ikke svare denne gangen... (muligens en triologi - men håper man kunne plassert stoffet i ei bok, sånn at det ikke blei for sprøtt liksom...) vega
Kalas Skrevet 7. april 2005 #20 Skrevet 7. april 2005 Vi skulle intervjue Katrine Sørland, og satt og funderte på hvordan vi skulle ta bildene. Redaksjonen satt og drodlet litt fram og tilbake, og et lyst hode mente Kathrine så ut som en jente som var glad i dyr. Vi følte likevel det var litt småabsurd å ringe henne og foreslå "Ja, Kathrine, har du lyst til å gjøre noe med.. eh, dyr?" Så journalisten ringer opp Kathrine og spør om det er noe spesielt hun kan tenke seg å gjøre på bildene. Kathrine svarer: "Ja, jeg har alltid hatt lyst til å gjøre noe med dyr!". :o Da ble vi nokså målløse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå