Veslejenta Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Samboer og jeg skal på en langhelg i Stockholm i mai!! Ingen av oss har vært der før, så jeg lurte på om dere har noen tips til hva vi bør se, ikke se, hvor vi bør spise etc.
Gjest hallo Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 Kommer opp mye om du søker http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...m+%2Arestaurant
Gjest Elita Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Restaurant: Koh Phan Yang på Sødermalm. HELT FANTASTISK!!!!! Thai mat, bygd som om du er i Thailand, med bambushytter du spiser i, stjernehimmel, bekker, gresshoppelyder/tordenvær (da "går " alt lyset, og det blir lyn og torden). Jeg satt bare å måpte hele måltidet. Ikke ett sted ser du en vanlig vegg, tak eller gulv (har innendørs bekk og broer). Åpner 1400 på lørdager, bør bestille bord, er veldig populært. Mat ca 200 kr.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Hvis dere er interessert i kultur kan jeg tipse om at symfoniorkesteret holder "prøvekonserter" en del dager, tidlig på ettermiddagen og det er billig (ca kr. 50,-?) De har også to operaer i Stockholm, og jeg har vært på folkeoperaen - superbra! Hvis det er ledige/avbestilte billetter kan dere få gode plasser. Ellers er det mye bra Jazz, mange klubber/puber har plakater hengene untenfor som forteller om hvem som opptrer, så er det bare å møte opp tidlig slik at dere får gode plasser.
Annie Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Dere må gå i Gamla Stan. Ta en tur med elvebåtene. Gröna Lund. Masse fint å finne på der. Dere kommer ikke til å kjede dere. Ikke stress for å få med dere alt. Det er for mye for en langhelg allikevel. God Tur! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå