Flettfrid Skrevet 8. januar 2019 #181 Del Skrevet 8. januar 2019 2 timer siden, Belenan skrev: Ser talla legger ut på snap i dag om hvor lite energi hun bruker på og lese seg opp her. Men og sitte 2-3 dager på rad og snakke om det, sier meg noe annet altså. Hun har nok fått gjennfortalt fra andre som har vært her inne. De kommuniserer nok seg imellom damene i JM. Å jeg syns det er bra hun stiller en del her inne til veggs. Slik de har skrevet om henne og kritisert bagateller så bør man ta til motmæle. Hadde det vært noe skikkelig de skrev negativt om, så hadde det vært en annen sak. Men når de henger seg opp f.eks at hun sitter/ligger på soffaen å snapper hele tide, så blir det bare tåpelig. Dama har vært høygravid, slit mye med smerter,dårlig søvn osv. Så det faller jo helt naturlig at hun har tilbrakt mye tid på soffaen. Det er vel noe mange som har vært høygravide kjenner seg igjen i, vil jeg tro. Hun har jo selv sagt flere ganger at hun så frem til å bli ferdig med svangerskapet,slik at hun fikk vise mer av det aktive livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 8. januar 2019 #182 Del Skrevet 8. januar 2019 5 timer siden, Lorena1985 skrev: Hvorfor følger du dem? Hvordan vet du hva som skjer der om du ikke følger dem på snap? slutt og følg dem og slutt å sleng dritt!! enten er du tøff nok i tryne til å si det til dem direkte i ansiktet eller så har du ett sykt stort behov for å slenge dritt om andre for å føle deg en smule bedre selv i noen minutter. Og tru du meg det å slenge dritt om andre vil ikke gi deg en vedvarende lykkelig god følelse med deg selv, der må du nok jobbe mye med deg selv jenta mi 👍🏻 3 timer siden, Såfii skrev: HVORFOR gidder folk og sitte og snakke dritt om noen de ikke liker?! Første gangen jeg er inne her på dette ræva forumet - fordi det var noen som skrev at jeg skulle sjekke ut fordi JM ble hengt ut. Altså hva faen? Jeg syns regelrett synd på dere damer som slenger på leppa for fyfaen så trist og lite innhold det må være i livene deres. Hvorfor kan dere ikke bare holde kjeft og feie for deres egen dør? Dere er langt fra perfekte selv! Ta en kikk i speilet deres og finn deres egne feil på dere selv og ta ett oppgjør med det istedenfor og bry dere om alle andre for tydeligvis feiler det dere masse! Og jeg håper dere ikke har barn, for fyfaen for noen fæle forbilder dere er for de. Stakkars barn som må vokse opp i ett hjem med foreldre og da spesielt damer (utfra dette forumet) som ikke klarer og holde kjeft og som må lire av seg mye drit. Dere burde faktisk aldri fått barn! Fader ikke rart det er nettmobbing eller mobbing generelt, når man ser på dere fæle mennesker! Skulle vært interessant og funnet ut hvem dere som skjuler dere bak kallenavn, virkelig er. Det må jeg nok prøve og få noen datakyndige til å finne ut. Etter hva jeg vet, så er faktisk ikke det noe problem å finne ut! I mellomtiden, slutt med pisspreiket deres og heller si noe positivt! Har du ikke noe positivt og si - så hold kjeft! Og slett JM kontoen fra snappen din! Verre er det faktisk ikke! Ta vare! 3 timer siden, Såfii skrev: HVORFOR må man alltid ha meninger? «Opptrer man uproft på nett så møter du uproff kritikk, slik er det dessverre. Opptrer du saklig, med gode verdier så blir du som regel møtt sån tilbake også!» hvorfor må man i det hele tatt skrive noe? Kan man ikke bare holde kjeft hvis man møter noen som er saklig eller noen som oppfører seg uproft som ikke gagner enn selv? Tål at andre har ulik mening enn deg selv. Jeg hadde skjønt det hvis kritikken noen skrev handlet om DEG, men når den handler om noe helt annet så trenger man ikke kommentere HELE tiden.. herreminhatt! 3 timer siden, Såfii skrev: Altså.. å være kritisk er helt innafor. Men mye av det som blir skrevet her er regelrett mobbing. Og mobbing er ikke OK, er det vel? Jeg skjønner ikke hvorfor det må lages en tråd. Kan ikke da folk som har noe imot de ta kontakt med de direkte? Send en melding på face, ring de, dra og besøk de så får man jo fortalt akkurat hva man har på hjertet sitt. Men neida, istedenfor så er man så ynkelige og smålige og skjuler seg bak kallenavn på internett. Det er feigt! Jeg presiserer igjen, det er ikke kritikerne jeg viser til MEN mobbere. Mobbere har faktisk ingenting på ett forum og gjøre! Jeg fryder meg når den gjennomsnittelige JM fansen kommer hit og motsier seg selv med alle sine bærekraftige argumenter. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 8. januar 2019 #183 Del Skrevet 8. januar 2019 4 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Jeg fryder meg når den gjennomsnittelige JM fansen kommer hit og motsier seg selv med alle sine bærekraftige argumenter. Det er så fantastisk dumt. Hva skjedde med «å tåle at andre har ulik mening enn deg selv»?🤦♀️ Hvorfor kan de ikke svare ordentlig og saklig tilbake på det som blir skrevet, istedenfor å slenge med leppa om hvor fæle alle er som mener eksponeringen er helt på jordet? Altså, jeg veit jo egentlig svaret, men lell.. Det ser så fryktelig barnslig ut å kaste rundt seg med «stakkars barna dine», «du er en mobber», «du er feig som er anonym», «hold kjeft» og så videre. Blir helt matt, jeg😟🤪 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 9. januar 2019 #184 Del Skrevet 9. januar 2019 9 timer siden, Såfii skrev: HVORFOR gidder folk og sitte og snakke dritt om noen de ikke liker?! Første gangen jeg er inne her på dette ræva forumet - fordi det var noen som skrev at jeg skulle sjekke ut fordi JM ble hengt ut. Altså hva faen? Jeg syns regelrett synd på dere damer som slenger på leppa for fyfaen så trist og lite innhold det må være i livene deres. Hvorfor kan dere ikke bare holde kjeft og feie for deres egen dør? Dere er langt fra perfekte selv! Ta en kikk i speilet deres og finn deres egne feil på dere selv og ta ett oppgjør med det istedenfor og bry dere om alle andre for tydeligvis feiler det dere masse! Og jeg håper dere ikke har barn, for fyfaen for noen fæle forbilder dere er for de. Stakkars barn som må vokse opp i ett hjem med foreldre og da spesielt damer (utfra dette forumet) som ikke klarer og holde kjeft og som må lire av seg mye drit. Dere burde faktisk aldri fått barn! Fader ikke rart det er nettmobbing eller mobbing generelt, når man ser på dere fæle mennesker! Skulle vært interessant og funnet ut hvem dere som skjuler dere bak kallenavn, virkelig er. Det må jeg nok prøve og få noen datakyndige til å finne ut. Etter hva jeg vet, så er faktisk ikke det noe problem å finne ut! I mellomtiden, slutt med pisspreiket deres og heller si noe positivt! Har du ikke noe positivt og si - så hold kjeft! Og slett JM kontoen fra snappen din! Verre er det faktisk ikke! Ta vare! Dette er muligens det mest uspiselige innlegget av de alle, som i tillegg inneholder trusler. Fantastisk! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. januar 2019 #185 Del Skrevet 9. januar 2019 Ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Tråden stenges etter gjentatte ryddinger. Edie, adm. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg