Gå til innhold

Joviale mammaer på Snapchat


GinaG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, skjønner motivasjonen deres. Men likevel, hva er poenget med kanalen? Dessuten, hun ene utleverer samboeren sin og deres samliv fullstendig. Samboer som drar, tar med seg særkullsbarn, bloggeren sitter hjemme aleinehøygravid med felles barn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare hun som gjør det..  Iselin har også utlevert sykt mye. Alle sammen forsåvidt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Jeg liker snappen og damene bak jovialemammaer🤩👌. Dem viser oppturer og nedturer😊. Og snakker om ting som er tabu osv 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heeipådeg

Nei krangling er ikke tabu, tenkte generelt på vlogginga til jovialemammaer ikke bare talla sin vlogging. 🙂. Men nå ser det ut til at det ordner seg for talla💕 så det er bra:) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2019 den 23.27, GinaG skrev:

Hva er poenget egentlig? Noen tilfeldige mødre sitter å prater inn i skjermen?  

Eksponering og oppmerksomhetsbehov. 

Endret av Perle
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er koselige .  Man får sine favoritt snappere og jeg blar bare forbi om jeg ikke gidder å se på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, GinaG skrev:

Ja, skjønner motivasjonen deres. Men likevel, hva er poenget med kanalen? Dessuten, hun ene utleverer samboeren sin og deres samliv fullstendig. Samboer som drar, tar med seg særkullsbarn, bloggeren sitter hjemme aleinehøygravid med felles barn. 

Hva mener du med samboer som drar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som hele jula har utlevert samlivet sitt forvirrer meg veldig. Han har gjort noe. Noe skikkelig ille. Men hun vil Ikke utlevere han da. Eeeeh. Hun har jo allerede der utlevert han. Også har han "forlatt" henne en dag, det er veldig synd på henne, han har ikke engang hørt hvordan hun har det. Alle vet jo at høygravid må ha mannen sin to meter unna hele tiden de tre siste ukene før termin. Han spør om å få komme hjem etter noen timer, men det får han ikke lov til. Men hun kan ikke si noe konkret, for DET ville være å utlevere han. 

Og alt det maset om at ungen skal komme ut to-tre uker før termin. Herregud. Ikke bare litt mas, men helt ekstremt mye mas. Folk sier til henne at "tredjemann er en luring, vet du", men hun tror ikke at kroppen fikk med seg at hun var gravid med førstemann, så kroppen tror visst at dette er nummer to, så da kan det ikke være annerledes med tredjemann. 

Jaja, underholdende er det ihvertfall. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil for øvrig IKKE ha noe spekulasjoner, men hun gjør jo ALT for at det skal bli det. Sånn er det når man sier B B B B B og ikke vil si noe om A. Vil man ikke at folk skal lure og komme med spørsmål og innspill så kan man simpelt hen ikke brette ut livet på den måten og ihvertfall ikke innta offerrollen så til de grader. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, GinaG skrev:

Hva er poenget egentlig? Noen tilfeldige mødre sitter å prater inn i skjermen?  

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, neiognei skrev:

Hun som hele jula har utlevert samlivet sitt forvirrer meg veldig. Han har gjort noe. Noe skikkelig ille. Men hun vil Ikke utlevere han da. Eeeeh. Hun har jo allerede der utlevert han. Også har han "forlatt" henne en dag, det er veldig synd på henne, han har ikke engang hørt hvordan hun har det. Alle vet jo at høygravid må ha mannen sin to meter unna hele tiden de tre siste ukene før termin. Han spør om å få komme hjem etter noen timer, men det får han ikke lov til. Men hun kan ikke si noe konkret, for DET ville være å utlevere han. 

Og alt det maset om at ungen skal komme ut to-tre uker før termin. Herregud. Ikke bare litt mas, men helt ekstremt mye mas. Folk sier til henne at "tredjemann er en luring, vet du", men hun tror ikke at kroppen fikk med seg at hun var gravid med førstemann, så kroppen tror visst at dette er nummer to, så da kan det ikke være annerledes med tredjemann. 

Jaja, underholdende er det ihvertfall. 

 

5 timer siden, neiognei skrev:

Hun vil for øvrig IKKE ha noe spekulasjoner, men hun gjør jo ALT for at det skal bli det. Sånn er det når man sier B B B B B og ikke vil si noe om A. Vil man ikke at folk skal lure og komme med spørsmål og innspill så kan man simpelt hen ikke brette ut livet på den måten og ihvertfall ikke innta offerrollen så til de grader. 

Den offerrollen tok hu virkelig den dagen det ble lagt ut en Jodel hvor noen var nysgjerrig på det som skjedde i hjemmet der. Hun mente folk dro ting ut av kontekst, måtte sjekke ut jodelen og det var ikke mye ille der. Bare at folk var lei av at hu sa litt, men ikke alt. Og hvordan hu ønska få ut babyen helst på en partallsdag. Men sånn gjør jo Iselin også om det står noe om henne her på KG. Lager storm i ett vannglass. Virker som Rikke, Heidi, Ann Kristian og Karin er de som snapper for moro skyld, har ikke lagt merke til noe drama med de. Linn lagde jo drama med mammahjertersnappen når hu mente Cecilie utleverte hu. Så Linn har også et eksponeringsbehov til de grader, og når hu utleverte Cecilie for å henge hu ut, var det ei konfliktsky Linn som ikke la seg flat i ettertid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Heidi og Iselin. Ikke fått helt med meg hvem de andre er. Ikke alt som er like fengende å høre på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser på dette som jeg ville sett på et bilkrasj i sakte film.. du ser det skje og vet hva utfallet blir. Men likevel fascinerende nok til å la være å bevitne det hele. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Belenan skrev:

Linn - igjen så er det dette med og dra ting ut av proposjoner. Og jeg refererer til hva du nevner, som da hun blottet Cecilie fullstendig uten og be om unnskyldning, eller og virke til og vite om det faktisk var om hun engang. Dog synes jeg Cecilie  (mammatiljuliaan) var den voksne i den situasjonen - politianmeldte de værste kommentarene hun fikk etter hva Linn gjorde, og la ikke noe mere ut om det. Linn er også en som vil fremstå som en som bare snakker om tabulagte temaer, danse på snap og har utnevnt seg selv som dansebanddronning - alt hu gjør er jo renspikka kopi av, ja blandt annet Cecilie, som hun faktisk snakket så «stygt» om på sin Snapchat, det hele bunner vel i ren sjalusi, vil jeg si.  Så NEI hu er ikke en unik snapper som hun selv utnevner seg til og være. Det er ikke noe «originalt» ved Linn som jeg tenker at «åh nå tenkte jeg på Linn».  Jeg tenker «kom deg opp av senga, søvn avler søvn, rydd huset ditt, og tenk deg om før du utnevner deg selv til en moroklump eller snillpike». 

 

Dette har jeg (dessverre?) tenkt mange ganger selv. Selv fikk jeg ikke med meg dramaet, men generelt synes jeg at det som er ment å være morsomt er oppbrukt, og det samme med det som er ment å være alvorlig og tabubelagt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Andrea89 skrev:

Dette har jeg (dessverre?) tenkt mange ganger selv. Selv fikk jeg ikke med meg dramaet, men generelt synes jeg at det som er ment å være morsomt er oppbrukt, og det samme med det som er ment å være alvorlig og tabubelagt. 

Desverre ja. Det blir jo oppbrukt når alle gjør som en. :/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å si — dere vet at vi kan lese dette? Syns dere det er veldig pent å «brette» ut deres rimelig brutale meninger her inne? Hyggelig og bra med konstruktiv kritikk altså, men fyfader så ekle noen her er! Rett og slett.

Hyggelig å lese at jeg er kjedelig å høre på da! 🙈 Tar det med videre, og skal jobbe med det vet jeg. 

God helg, damer! 

Hilsen Rikke fra Joviale // en av de tuuusenvis av mammakanalene som finnes, ja - vi vet! MEN, vi har noen fantastiske følgere som vi setter stor pris på. 

Det er jo bare å ikke følge oss lenger, om det er så forbaska dårlig.. 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...