Belenan Skrevet 5. januar 2019 #41 Del Skrevet 5. januar 2019 5 minutter siden, Jodaneida skrev: Tenk om barna hadde sluppet å bli eksponert på nett i det hele tatt. DET hadde vært fint. Det er jo standar kommentar fra de fleste: «håper dine barn slipper» osvosv. Også eksponerer de barna til de grader selv, som at det styrker sjansen for at det blir skrevet noe om deres barn ved en senere anledning. NEI. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 5. januar 2019 #42 Del Skrevet 5. januar 2019 Herregud for en gjeng idioter som sitter å spyr ut galle om dem på Joviale mammaer🤔 Hvis dem irriterer dere så inni granskauen, hvorfor følge dem eller gidde å bruke tid på å slærve om dem? Har dere virkelig ikke annet å gjøre? Sjalusi er roten til all vondt😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svalentina Skrevet 5. januar 2019 #43 Del Skrevet 5. januar 2019 Seriøst😂 Hvorfor følger dere snappen hvis dere ikke liker de som snapper?! Er det bare for å finne feil/ting dere ikke liker for så skrive om det her etterpå? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 5. januar 2019 #44 Del Skrevet 5. januar 2019 Kan jeg be om litt sunn fornuft her folkens! Dette er den mest umodne diskusjonen jeg har sett her på Kvinnegudien på lenge. Hvis dere ser på hen som startet denne tråden har hen 5 innlegg- stusser dere ikke litt over det? Videre er 99,9% av de som svarer i denne tråden helt nye brukere eller brukere med veldig lite antall innlegg (ergo ganske ferske brukere). Så før dere kommer inn her å hater på oss KGere så blir det feil det også. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeaSti Skrevet 5. januar 2019 #45 Del Skrevet 5. januar 2019 Herregud, for et tragisk liv dere må leve. Sitte her og slenge dritt. Dere er klar over at det er valgfritt å følge en snapkanal? Ingen som tvinger noen. Og dere snakker om at damene på JM er dramaqueens? Hoho... Hva er dette? En hel haug av DRAMA, om noe dere ikke "liker" eller orker å følge med på. Skaff dere et liv... Bli bedre mennesker! Dere er jo fullstendig gale!😂 Må vel være opp til hver enkelt hva de velger å dele av sitt liv? Liker dere det ikke, så snu ræva til og finn på noe annet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippien Skrevet 5. januar 2019 #46 Del Skrevet 5. januar 2019 59 minutter siden, Belenan skrev: Et er forsåvidt helt greit det, at du bryr deg om dem. Men hvorfor det blir slik er jo nettopp fordi disse damene på joviale er eksperter på og overdramatisere, så roer ting seg - også var det ikke så «ille» likevel. Opptrer man uproft på nett så møter du uproff kritikk, slik er det desverre. Opptrer du saklig, med gode verdier så blir du somregel møtt sånn tilbake også! Altså vi prater om mennesker, jeg forstår ikke hva som er "upfroft" i denne sammenhengen her, i det hele tatt. De er vanlige mennesker som deler dagene sine, hva fader er upfroft med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chikorita Skrevet 5. januar 2019 #47 Del Skrevet 5. januar 2019 Høy! Damer! Nå er det vel på tide å rulle inn puppen her vel? Hender det at dere som kommer med disse på kanten utsagnene tenker på et evt. Omfang av dette? Hvis vi tenker ift. Til talla for eksempel da... at hun akkurat nå er i den situasjonen hun er i, og faktisk velger å være så menneskelig og ærlig ovenfor sine følgere at hun deler på godt og vondt fra fødsel til kjipe ting på hjemmefronten med oss... vi er ganske heldige faktisk som får mulighet til å ta en så stor del i et annet menneske hverdag! Og det mange av dere skriver er faktisk helt og holdent på jordet! Dere aner ikke hva dere snakker om eller mener noe om! Hvis dere tenker på hennes barn så er jo det merkelig mtp. Hva dere skriver her. Tenk hva hennes barn kommer til å tenke om usle, små mennesker som dere om noen år når se begynner å Google mammaen sin å får opp sånne patetiske utsagn fra mennesker som tydligvis ikke har hodet sitt helt på plass... Slutt å følg folk rundt forbi som du ikke liker eller enig med i delemåten sin. Tenk så mange problemer og situasjoner som hadde vært unngått da! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 5. januar 2019 #48 Del Skrevet 5. januar 2019 4 timer siden, Chikorita skrev: Høy! Damer! Nå er det vel på tide å rulle inn puppen her vel? Hender det at dere som kommer med disse på kanten utsagnene tenker på et evt. Omfang av dette? Hvis vi tenker ift. Til talla for eksempel da... at hun akkurat nå er i den situasjonen hun er i, og faktisk velger å være så menneskelig og ærlig ovenfor sine følgere at hun deler på godt og vondt fra fødsel til kjipe ting på hjemmefronten med oss... vi er ganske heldige faktisk som får mulighet til å ta en så stor del i et annet menneske hverdag! Og det mange av dere skriver er faktisk helt og holdent på jordet! Dere aner ikke hva dere snakker om eller mener noe om! Hvis dere tenker på hennes barn så er jo det merkelig mtp. Hva dere skriver her. Tenk hva hennes barn kommer til å tenke om usle, små mennesker som dere om noen år når se begynner å Google mammaen sin å får opp sånne patetiske utsagn fra mennesker som tydligvis ikke har hodet sitt helt på plass... Slutt å følg folk rundt forbi som du ikke liker eller enig med i delemåten sin. Tenk så mange problemer og situasjoner som hadde vært unngått da! Heldige..?? Hun deler jo pga eget eksponeringsbehov,ikke etter hva folk "trenger ". 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chikorita Skrevet 5. januar 2019 #49 Del Skrevet 5. januar 2019 For det første. Hva veit du om hennes eksponeringsbehov? Kjenner du hu personlig? Å hvis man gå så ned i detalj så er det vel i grunn ingen som trenger å følge noen på Snap. Det er ingen som trenger info om andres liv på noen som helst måte. Det er jo bare å trykke unfollow så er jo problemet løst for din del, eller hva? Hun ønsker å dele det hun deler, å sånn er det bare. Slutt å vær ufyselig ovenfor en som deler ting som ikke bare er rosenrødt og a4 hele tiden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. januar 2019 #50 Del Skrevet 5. januar 2019 9 timer siden, Hippien skrev: Unnskyld meg, men har dere virkelig ikke noe bedre å gjøre enn å slenge dritt på internett? Dere som ikke liker å se på, hvorfor i det hele tatt gidde? eller å skrive om det ? ... Det er så utrolig unødvendig. Jeg kommer ALDRI til å forstå meg på mennesker som dere, som bare MÅ slenge ut dritt. Alle de kvinnene som er på Joviale mammaer er flotte mennesker. Talla er min favoritt, og jeg synes hun er helt utrolig god. Disse damene deler livet på godt og vondt, og hvis dere synes det er sååå forferdelig så er det jo bare å LA VÆRE Å SE PÅ.. Slutt å sleng dritt om folk, herregud. Hvorfor skal man slutte å følge når det er så underholdende? Voksne damer som bretter ut livet sitt, men som ikke tåler at folk reagerer på det de deler. Henger ut mannfolk og seg selv. Det er jo helt nydelig. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. januar 2019 #51 Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) 51 minutter siden, Chikorita skrev: For det første. Hva veit du om hennes eksponeringsbehov? Kjenner du hu personlig? Å hvis man gå så ned i detalj så er det vel i grunn ingen som trenger å følge noen på Snap. Det er ingen som trenger info om andres liv på noen som helst måte. Det er jo bare å trykke unfollow så er jo problemet løst for din del, eller hva? Hun ønsker å dele det hun deler, å sånn er det bare. Slutt å vær ufyselig ovenfor en som deler ting som ikke bare er rosenrødt og a4 hele tiden! En som bruker timesvis av romjula på å henge ut far til barna sine.. Eller vent. Hun har ikke hengt han ut. Bare fortalt i timesvis om at han er en dritt, men har jo ikke sagt hvorfor, så da har hun liksom sitt på det tørre. Enten er eksponeringsbehovet enormt, eller så er sympatisankebehovet enda større. Logikken er det ihvertfall labert stilt med. Og at det ikke tar så lang tid å legge ut en snap..herregud, det er jo pratesnapper. Opptil 1-2 timer hver dag. Men bruker ikke tid på snap altså.... Endret 5. januar 2019 av neiognei 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 5. januar 2019 #52 Del Skrevet 5. januar 2019 Å hallo. Denne tråden var nesten som å høre en seksåring krangle med venninnne sine. Her var det jammen langt mellom de gode argumentene. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chikorita Skrevet 5. januar 2019 #53 Del Skrevet 5. januar 2019 4 minutter siden, Minipilla skrev: Å hallo. Denne tråden var nesten som å høre en seksåring krangle med venninnne sine. Her var det jammen langt mellom de gode argumentene. Enig med du! Det å argumentere er ikke min sterke side bestandig. Men jeg blir provosert av at noen kan få seg til å lage en tråd om dette. (Å ja, jeg veit jeg er med på den) men jeg synes det er teist ovenfor vedkommende når det etterhvert begynner å omhandle en spesifikk person. Liker ikke trolling, å har en tendens til å la meg rive med. Blææhhh... Men godt poeng har du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 5. januar 2019 #54 Del Skrevet 5. januar 2019 8 minutter siden, Minipilla skrev: Å hallo. Denne tråden var nesten som å høre en seksåring krangle med venninnne sine. Her var det jammen langt mellom de gode argumentene. Ja, ser ut som her er mange som trenger å gå på rommet sitt og leke alene en stund. Og, etterpå, et lite kurs i Some. Har man offentlig some, så må man og tåle at innholdet blir diskutert. Oppmerksomhet kommer ikke alltid innpakket i rosa glitterpapir med stor sløyfe på. Må nevne, jeg uttaler meg om denne diskusjonen, og some generelt, ikke nevnte snapkonto. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkak Skrevet 5. januar 2019 #55 Del Skrevet 5. januar 2019 12 timer siden, Jodaneida skrev: Tenk om barna hadde sluppet å bli eksponert på nett i det hele tatt. DET hadde vært fint. Vi lever i 2019, sosiale medier er kommet for å bli og barn lærer om hvordan man skal opptre på sosiale medier på skolebenken. Og ingen (av oss i Joviale) eksponerer barn i sårbare situasjoner, som ved sykdom, i tristhet eller i sinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayanëar Skrevet 5. januar 2019 #56 Del Skrevet 5. januar 2019 På 3.1.2019 den 0.21, GinaG skrev: Tabu?? Er krangling tabu? Ja ser vel ut som DU prøver å gjøre det til et tabu tema. Hvorfor skal folk bare vise perfekt liv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayanëar Skrevet 5. januar 2019 #57 Del Skrevet 5. januar 2019 På 3.1.2019 den 11.19, GinaG skrev: Har du ikke fulgt med på hennes personlige snap? Han dro nå i jula. Nettopp, hennes PERSONLIGE snap.. det er vel strengt tatt ikke Jovialemammaer-snappen det, vel? #unfollow 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayanëar Skrevet 5. januar 2019 #58 Del Skrevet 5. januar 2019 På 3.1.2019 den 11.27, neiognei skrev: Hun som hele jula har utlevert samlivet sitt forvirrer meg veldig. Han har gjort noe. Noe skikkelig ille. Men hun vil Ikke utlevere han da. Eeeeh. Hun har jo allerede der utlevert han. Også har han "forlatt" henne en dag, det er veldig synd på henne, han har ikke engang hørt hvordan hun har det. Alle vet jo at høygravid må ha mannen sin to meter unna hele tiden de tre siste ukene før termin. Han spør om å få komme hjem etter noen timer, men det får han ikke lov til. Men hun kan ikke si noe konkret, for DET ville være å utlevere han. Og alt det maset om at ungen skal komme ut to-tre uker før termin. Herregud. Ikke bare litt mas, men helt ekstremt mye mas. Folk sier til henne at "tredjemann er en luring, vet du", men hun tror ikke at kroppen fikk med seg at hun var gravid med førstemann, så kroppen tror visst at dette er nummer to, så da kan det ikke være annerledes med tredjemann. Jaja, underholdende er det ihvertfall. Det er denne tråden og, og alle nettrolla med! Underholdende, altså! 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll Skrevet 5. januar 2019 #59 Del Skrevet 5. januar 2019 Det eneste jeg ikke skjønner er folk sin enorme trang til å eksponere barn og familie på Snap. Det finnes ikke en eneste! God grunn til å gjøre der. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayanëar Skrevet 5. januar 2019 #60 Del Skrevet 5. januar 2019 På 3.1.2019 den 17.03, kanakass skrev: Den offerrollen tok hu virkelig den dagen det ble lagt ut en Jodel hvor noen var nysgjerrig på det som skjedde i hjemmet der. Hun mente folk dro ting ut av kontekst, måtte sjekke ut jodelen og det var ikke mye ille der. Bare at folk var lei av at hu sa litt, men ikke alt. Og hvordan hu ønska få ut babyen helst på en partallsdag. Men sånn gjør jo Iselin også om det står noe om henne her på KG. Lager storm i ett vannglass. Virker som Rikke, Heidi, Ann Kristian og Karin er de som snapper for moro skyld, har ikke lagt merke til noe drama med de. Linn lagde jo drama med mammahjertersnappen når hu mente Cecilie utleverte hu. Så Linn har også et eksponeringsbehov til de grader, og når hu utleverte Cecilie for å henge hu ut, var det ei konfliktsky Linn som ikke la seg flat i ettertid. Så hvis folk ikke er enig med deg og andre som deg, som slenger dritt (for det er det dette er!) så er de dramaqueens og oppmerksomhetssyke?? Det er strengt tatt ingen som tvinger noen her inne til å følge med på snappene, men dere MÅ bare ha noe dritt å prate om noen, eller har jeg misforstått helt?? Hvis dere har barn som havner i konflikter med venner, på skolen etc; ta en titt i speilet, så skjønner dere hvorfor! "Voksne" folk som sitter på det her viset.. at dere ikke eier skamfølelse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg