Gå til innhold

Joviale mammaer på Snapchat

GinaG

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Rikkehh skrev:

Holdt på å si — dere vet at vi kan lese dette? Syns dere det er veldig pent å «brette» ut deres rimelig brutale meninger her inne? Hyggelig og bra med konstruktiv kritikk altså, men fyfader så ekle noen her er! Rett og slett.

Hyggelig å lese at jeg er kjedelig å høre på da! 🙈 Tar det med videre, og skal jobbe med det vet jeg. 

God helg, damer! 

Hilsen Rikke fra Joviale // en av de tuuusenvis av mammakanalene som finnes, ja - vi vet! MEN, vi har noen fantastiske følgere som vi setter stor pris på. 

Det er jo bare å ikke følge oss lenger, om det er så forbaska dårlig.. 🙈

Ta det med deg videre du! 🙂 

følger dere ikke, gav opp etter uke 2. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Mumimamma88 skrev:

Hei. Her syns jeg faktisk at det er dere som er uvitende og sladrete.. Det her er jo ikke sant! Linn hang aldri ut Cecilie som person men «hang» ut Mammahjerter etter de fikk ut med en uttalselse som ikke hadde rot i virkeligheten.. Linn hang aldri Cecilie ut som person? Jeg har fulgt de begge, og har hørt begge sin versjon.. Og der er alt skvære opp, og det hele ble misforstått og blåst opp fra begge parter.. 

Har dere faktisk fulgt med? For det virker ikke sånn.. Den uthenginga de drev med var feil fra begge kanter, og MH og de som er med i JM er «venner» nå som jeg har forstått.. Og ble sagt noe om at Linn og Cecilie «kopierte» hverandre.. Linn og Cecilie har skvære opp, som jeg har skjønt på de begge.. De har en ganske lik personlighet, og det er trist at ting skal blåses opp i slik sladder.. Fordi de har lik musikksmak, kule besteforeldre osv.. De sprer glede begge to, syns jeg..

Jeg følger begge kanalene, og Linn som blir hengt ut her gjorde ikke noe mer galt enn det mammahjerter gjorde.. Men det der er vel også en gammel sak, er det ikke? Jeg personlig digger Linn og hennes personlighet.. Liker gjengen i Mammahjerter og! Syns noen utleverer litt for mye på JM, men der syns jeg spesielt Heidi og Linn er veldig flinke.. De utleverer ikke barna osv.. 

Men det er er min mening da! Men vær grei å ikke kom med mye svada som ikke engang er fakta.. Vi liker forskjellige folk, men må vi sitte her bak tastaturene å være ufine med de vi ikke liker? Slett de da...

Hvorfor skriver du "dere" til en person? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Belenan skrev:

Ta det med deg videre du! 🙂 

følger dere ikke, gav opp etter uke 2. 

Uke 2 ja - kjappe konklusjoner du da ja 🙈 

Man kan jo for all del ikke forvente å treffe alle - sånn er det jo. Heldigvis for det egentlig! 🙏🏼

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Talla er jaggu fort på ballen, til å være en som uttalt ikke bryr seg nooooooenting om hva folk sier om henne. 

Og å stille spørsmål ved at noen mener man er PR-kåt når man snapper minst en time hver dag.... Veeel.. 

Å skrive et innlegg her tar maks to minutter. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Mumimamma88 skrev:

Så du kanskje også unnskyldninga som Linn faktisk la ut etter dette? 1-2 dager etter dette drama.. Det fikk MH med seg og de ordnet opp.. Linn sa unnskyld for at hun hang de ut, men hun og de i JM følte de fikk unødig pes! 

4 minutter siden, Mumimamma88 skrev:

Jeg og syns at Linn kunne beklaget mer, og ja den var noe tynn.

Først er du veldig på at hun har beklaget, deretter mener du hun ikke beklaget seg godt nok? @Mumimamma88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen se på dette da 😅 Det undrer meg at noen kan sitte å bruke fredagskvelden sin på å lire av seg dritt om andre mennesker. Og i tillegg skjule seg bak et kallenavn.. Det er mange grunner til at vi velger å dele på snappen, så hva med å spørre direkte fremfor å opprette en egen "sleng dritt tråd" på kvinneguiden? Jeg tar gledelig opp dette tema på søndag, siden jeg tydelig eeeelsker temaer 😎 Hvis dere har barn; Jeg håper sårt at deres barn slipper å oppleve dette. At noen sitter å slenger dritt om dem på nett. Hilsen Ann Kristin fra Joviale // Ha en nydelig fredagskveld da! 😉

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, neiognei skrev:

Hun Talla er jaggu fort på ballen, til å være en som uttalt ikke bryr seg nooooooenting om hva folk sier om henne. 

Og å stille spørsmål ved at noen mener man er PR-kåt når man snapper minst en time hver dag.... Veeel.. 

Å skrive et innlegg her tar maks to minutter. 

Haha!!! Det er vel mobbing på nett som går igjen nå da!! 

Orker ikke følge hun. Det er samme posisjon i sofaen hver dag med «idag skal vi» «Nå har vi» «imorgen skal vi» osv.. kjeeeeempe langtekkelig. Og så mye! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, frkak skrev:

Næmmen se på dette da 😅 Det undrer meg at noen kan sitte å bruke fredagskvelden sin på å lire av seg dritt om andre mennesker. Og i tillegg skjule seg bak et kallenavn.. Det er mange grunner til at vi velger å dele på snappen, så hva med å spørre direkte fremfor å opprette en egen "sleng dritt tråd" på kvinneguiden? Jeg tar gledelig opp dette tema på søndag, siden jeg tydelig eeeelsker temaer 😎 Hvis dere har barn; Jeg håper sårt at deres barn slipper å oppleve dette. At noen sitter å slenger dritt om dem på nett. Hilsen Ann Kristin fra Joviale // Ha en nydelig fredagskveld da! 😉

Gjør det Ann Kristin. Da får du/dere i joviale sikkert masse sympati 🙂  lykke til videre og ha en fin kveld! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men har dere virkelig ikke noe bedre å gjøre enn å slenge dritt på internett?  Dere som ikke liker å se på, hvorfor i det hele tatt gidde? eller å skrive om det ? ... Det er så utrolig unødvendig. 

Jeg kommer ALDRI til å forstå meg på mennesker som dere, som bare MÅ slenge ut dritt. Alle de kvinnene som er på Joviale mammaer er flotte mennesker. Talla er min favoritt, og jeg synes hun er helt utrolig god.  Disse damene deler livet på godt og vondt, og hvis dere synes det er sååå forferdelig så er det jo bare å LA VÆRE Å SE PÅ..

Slutt å sleng dritt om folk, herregud.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel nå snakker jeg kun for meg selv, men når fler på JM sitter å juger om det som blir skrevet her, andre steder på SoMe og lager drama med andre snappere så blir man jo rett og slett drittlei. Man vil jo da få sannheten frem. Og det viser seg jo at fler ser det tilslutt. Jeg liker flere av de som snapper for JM jeg, men så står ikke de å lager 5 høns av en fjær heller. Men det dummeste man gjør i SoMe er å fare med løgner. 

Endret av kanakass
Feil i setning
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Lurer på hva som foregår oppi hodene til folk her jeg.. 

For makan til sladder og ikke minst mobbing. Dere vet at disse snappe kanalene er valgfrie og se på eller? For her virker det som om det er enten tvang eller om de kun blir fulgt med på for og slenge ut kvalme etterpå. Er dere ikke voksne mennesker eller? Å kan tippe flere av dere har egene unger å da er det jaggu ikke rart at nettmobbing har blitt en del av skole undervisninga for og si det sånn, men hva vil det hjelpe når foreldra demmes oppfører seg sånn som mange av dere gjør her. Ærligtalt konserter dere om deres egen liv og dritt. 

Endret av Mamma31til2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kanakass skrev:

Vel nå snakker jeg mest for meg seg, men når fler på JM sitter å juger om det som blir skrevet her, andre steder på SoMe og lager drama med andre snappere så blir man jo rett og slett drittlei. Man vil jo da få sannheten frem. Og det viser seg jo at fler ser det tilslutt. Jeg liker flere av de som snapper for JM jeg, men så står ikke de å lager 5 høns av en fjær heller. Men det dummeste man gjør i SoMe er å fare med løgner. 

Det er nettopp derfor likt som dette oppstår fordi flere i JM ljuger om ting som skjer. Ærlighet varer lengst! Og det MÅ JM lære seg, flere av dem hvertfal. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mamma31til2 skrev:

Lurer på hva som foregår oppi hodene til folk her jeg.. 

For makan til sladder og ikke minst mobbing. Dere vet at disse snappe kanalene er valgfrie og se på eller? For her virker det som om det er enten tvang eller om de kun blir fulgt med på for og slenge ut kvalme etterpå. Er dere ikke voksne mennesker eller? Å kan tippe flere av dere har egene unger å da er det jaggu ikke rart at nettmobbing har blitt en del av skole undervisninga for og si det sånn, men hva vil det hjelpe når foreldra demmes oppfører seg sånn som mange av dere gjør her. Ærligtalt konserter dere om deres egen liv og dritt. 

Derfor du gikk inn for og kommentere her? Fordi du konsentrerer deg om ditt liv? Og bare det? Eller er det fordi du bryr deg litt og er nyskjerrig? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Belenan skrev:

Det er nettopp derfor likt som dette oppstår fordi flere i JM ljuger om ting som skjer. Ærlighet varer lengst! Og det MÅ JM lære seg, flere av dem hvertfal. 

Hva mener du vi lyver om? 

Jeg er oppriktig nysgjerrig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Belenan skrev:

Derfor du gikk inn for og kommentere her? Fordi du konsentrerer deg om ditt liv? Og bare det? Eller er det fordi du bryr deg litt og er nyskjerrig? 

1 og siste gang jeg har hvert her, men når jeg leser eller hører om sånn nett dritt slenging koker det faktisk over. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Belenan skrev:

Vet denne ikke var siktet til meg- MEN jeg har heller aldri vært noe inne på kvinneguiden. Men når sånt som dette tullet blir skrevet her så er det klart at vi som følger fordi vi liker disse menneskene - bryr oss.  For min egen del så gleder jeg meg hver dag til å gå igjennom snappene til de på Joviale mammaer,og spesielt Talla fordi jeg synes det er koselig og jeg faktisk bryr meg om disse damene- selv om jeg ikke kjenner de personlig.  Hvis noen av dere har barn- hadde dere synes det hadde vært bra for barna om de satt på nettet og skrev dritt om/til andre?  Er det virkelig det vi skal lære barna opp til? At det er greit å slenge dritt? Det er det jeg ikke klarer å forstå her. Liker dere ikke det- så bare la være å se på. Så enkelt er det faktisk!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerp dere folkens!!

Nå har det seg sånn at det er valgfritt å følge noen på Snapchat, vis dere ikke liker en Snapchat konto..hvorfor følger dere den da?!? 

Det å sitte her å trakassere/mobbe noen DU har valgt å se/følge er vel ganske så unødvendig? Du står fritt til å følge hvem du vil..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hippien skrev:

Vet denne ikke var siktet til meg- MEN jeg har heller aldri vært noe inne på kvinneguiden. Men når sånt som dette tullet blir skrevet her så er det klart at vi som følger fordi vi liker disse menneskene - bryr oss.  For min egen del så gleder jeg meg hver dag til å gå igjennom snappene til de på Joviale mammaer,og spesielt Talla fordi jeg synes det er koselig og jeg faktisk bryr meg om disse damene- selv om jeg ikke kjenner de personlig.  Hvis noen av dere har barn- hadde dere synes det hadde vært bra for barna om de satt på nettet og skrev dritt om/til andre?  Er det virkelig det vi skal lære barna opp til? At det er greit å slenge dritt? Det er det jeg ikke klarer å forstå her. Liker dere ikke det- så bare la være å se på. Så enkelt er det faktisk!

Der er vi faktisk 2 😉 så er jeg oxo et familiemedlem av en av dem å så blir naturlig og ikke holde kjeft å tåle sånn drit som blir skrevet her i dag faktisk 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hippien skrev:

Et er forsåvidt helt greit det, at du bryr deg om dem. 

Men hvorfor det blir slik er jo nettopp fordi disse damene på joviale er eksperter på og overdramatisere, så roer ting seg - også var det ikke så «ille» likevel. Opptrer man uproft på nett så møter du uproff kritikk, slik er det desverre. Opptrer du saklig, med gode verdier så blir du somregel møtt sånn tilbake også! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, frkak skrev:

Tenk om barna hadde sluppet å bli eksponert på nett i det hele tatt. DET hadde vært fint.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...