Gå til innhold

Sexleketøy. Vibrator "offentlig"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😵

Anonymkode: e3865...295

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Playful skrev:

Jeg er ute etter en vibrator av noe slag som kan sitte i mens man går rundt. Den må kunne styres med fjernkontroll eller app, og jeg vil ha en type som stimulerer både klitoris og g-punkt. Har dere noen tips? 

Jeg har kikket på denne. Erfaringer? Andre tips? 😊 https://erotikk1.no/belou-vibrerende-egg-med-klitorisstimulering.html?search=Belou

Vi har denne https://www.sinful.no/we-vibe-sync-par-vibrator

kan også styres via mobil app og bluetooth 😊 ikke forsøkt den ute i offentlighet da... så vet ikke hvordan den sitter hvis hun er ute å går. Men hjemme i godstol og sofa har den fungert glimrende. Setter den inn og glemmer den inntil jeg aktiverer den midt under en film eller samtale 😍

Anonymkode: 0c35a...ead

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, Playful skrev:

Jeg er ute etter en vibrator av noe slag som kan sitte i mens man går rundt. Den må kunne styres med fjernkontroll eller app, og jeg vil ha en type som stimulerer både klitoris og g-punkt. Har dere noen tips? 

Jeg har kikket på denne. Erfaringer? Andre tips? 😊 https://erotikk1.no/belou-vibrerende-egg-med-klitorisstimulering.html?search=Belou

Xen og jeg vi hadde enb slik med appstyring 

guud så mye gøy vi hadde med den ...

herlig å se en kvinne slite med å ikke komme .....

Både her og der

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Master1 skrev:

Xen og jeg vi hadde enb slik med appstyring 

guud så mye gøy vi hadde med den ...

herlig å se en kvinne slite med å ikke komme .....

Både her og der

Hihi. Ja det kan bli mye gøy ut av noe slikt. 😉

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har denne https://www.sinful.no/we-vibe-sync-par-vibrator

kan også styres via mobil app og bluetooth 😊 ikke forsøkt den ute i offentlighet da... så vet ikke hvordan den sitter hvis hun er ute å går. Men hjemme i godstol og sofa har den fungert glimrende. Setter den inn og glemmer den inntil jeg aktiverer den midt under en film eller samtale 😍

Denne ser veldig bra ut. Hvordan er rekkevidden med fjernkontrollen? 😊

Gjest Alterego666
Skrevet
9 minutter siden, Playful skrev:

Vi har en slik. Morsom og inspirerende, dessverre dårlig rekkevidde.

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Vi har en slik. Morsom og inspirerende, dessverre dårlig rekkevidde.

Hva snakker vi om da? 2 meter? 6 meter? Eller hva? 😊

Hvordan er wifi da? Ute har vi jo ikke wifi, men mobilnett på telefonen da. 

Gjest Alterego666
Skrevet
48 minutter siden, Playful skrev:

Hva snakker vi om da? 2 meter? 6 meter? Eller hva? 😊

Hvordan er wifi da? Ute har vi jo ikke wifi, men mobilnett på telefonen da. 

Nærmere to en seks meter. Ergerlig, for den er dyr og når den virker er den fantastisk!

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Playful skrev:

Har ikke testet på lange avstander kun innen 2-3 meter. Bluetooth og mobil, skal jo virke over lengre avstand, (begge har appen og hun har sin mobil i nærheten) Vi har ikke testet ut sen muligheten enda.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er folks erfaring med dette? De vibratorene jeg har prøvd med fjernkontroll ligger dårlig i trusen, eller treffer ikke klitoris med kraftig nok vibrering til å faktisk kunne få orgasme av det 😕

Anonymkode: a01b8...84a

AnonymBruker
Skrevet
På 2.1.2019 den 21.49, Playful skrev:

Vi har lenge brukt denne  og er superfornøyd. Siden vi har tenåringer hjemme så er det greit å reise ut på en biltur på søndagen for litt privatliv. Brukes også ofte i butikken, Ikea, på kjøpesenter osv. Det er både gøy og hun blir vannvittig kåt av det. Et godt tips er å sette seg godt inn i hvordan fjernkontrollen virker og hvordan du får den av og på. 

Anonymkode: 92be7...b57

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har lenge brukt denne  og er superfornøyd. Siden vi har tenåringer hjemme så er det greit å reise ut på en biltur på søndagen for litt privatliv. Brukes også ofte i butikken, Ikea, på kjøpesenter osv. Det er både gøy og hun blir vannvittig kåt av det. Et godt tips er å sette seg godt inn i hvordan fjernkontrollen virker og hvordan du får den av og på. 

Jeg glemte å si at rekkevidden på 11 eller 12 meter er helt knall og er null problemer med. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult, men får hun orgasme og hvordan skjuler hun orgasmen?

Anonymkode: a89ae...0f8

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..det vil jeg tro..:fnise:

Anonymkode: aff59...c2c

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. Jeg er ute etter noe med Klitoris-Stimulering også da, bare innvendig gir meg ikke nok desverre 😊

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har en erfaring med en slik til menn? Slik at han faktisk kan gå rundt og få orgasme offentlig?

Anonymkode: fefc9...bca

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har en erfaring med en slik til menn? Slik at han faktisk kan gå rundt og få orgasme offentlig?

Anonymkode: fefc9...bca

Siden jeg linket til, har også en prostatavibrator også ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...