Playful Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Jeg er ute etter en vibrator av noe slag som kan sitte i mens man går rundt. Den må kunne styres med fjernkontroll eller app, og jeg vil ha en type som stimulerer både klitoris og g-punkt. Har dere noen tips? Jeg har kikket på denne. Erfaringer? Andre tips? 😊 https://erotikk1.no/belou-vibrerende-egg-med-klitorisstimulering.html?search=Belou 1
SlemUlv Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 https://www.lovense.com/bluetooth-remote-control-vibrator?utm_expid=77081987-62.iSdqrxJNTEyoJNiKwKgiPw.0&utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.lovense.com%2F 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 21 minutter siden, Playful skrev: Jeg er ute etter en vibrator av noe slag som kan sitte i mens man går rundt. Den må kunne styres med fjernkontroll eller app, og jeg vil ha en type som stimulerer både klitoris og g-punkt. Har dere noen tips? Jeg har kikket på denne. Erfaringer? Andre tips? 😊 https://erotikk1.no/belou-vibrerende-egg-med-klitorisstimulering.html?search=Belou Vi har denne https://www.sinful.no/we-vibe-sync-par-vibrator kan også styres via mobil app og bluetooth 😊 ikke forsøkt den ute i offentlighet da... så vet ikke hvordan den sitter hvis hun er ute å går. Men hjemme i godstol og sofa har den fungert glimrende. Setter den inn og glemmer den inntil jeg aktiverer den midt under en film eller samtale 😍 Anonymkode: 0c35a...ead 1
Master1 Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 55 minutter siden, Playful skrev: Jeg er ute etter en vibrator av noe slag som kan sitte i mens man går rundt. Den må kunne styres med fjernkontroll eller app, og jeg vil ha en type som stimulerer både klitoris og g-punkt. Har dere noen tips? Jeg har kikket på denne. Erfaringer? Andre tips? 😊 https://erotikk1.no/belou-vibrerende-egg-med-klitorisstimulering.html?search=Belou Xen og jeg vi hadde enb slik med appstyring guud så mye gøy vi hadde med den ... herlig å se en kvinne slite med å ikke komme ..... Både her og der 2
Playful Skrevet 2. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, Master1 skrev: Xen og jeg vi hadde enb slik med appstyring guud så mye gøy vi hadde med den ... herlig å se en kvinne slite med å ikke komme ..... Både her og der Hihi. Ja det kan bli mye gøy ut av noe slikt. 😉
Playful Skrevet 2. januar 2019 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har denne https://www.sinful.no/we-vibe-sync-par-vibrator kan også styres via mobil app og bluetooth 😊 ikke forsøkt den ute i offentlighet da... så vet ikke hvordan den sitter hvis hun er ute å går. Men hjemme i godstol og sofa har den fungert glimrende. Setter den inn og glemmer den inntil jeg aktiverer den midt under en film eller samtale 😍 Anonymkode: 0c35a...ead Denne ser veldig bra ut. Hvordan er rekkevidden med fjernkontrollen? 😊
Gjest Alterego666 Skrevet 2. januar 2019 #8 Skrevet 2. januar 2019 9 minutter siden, Playful skrev: Denne ser veldig bra ut. Hvordan er rekkevidden med fjernkontrollen? 😊 Vi har en slik. Morsom og inspirerende, dessverre dårlig rekkevidde.
Playful Skrevet 3. januar 2019 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2019 1 time siden, Alterego666 skrev: Vi har en slik. Morsom og inspirerende, dessverre dårlig rekkevidde. Hva snakker vi om da? 2 meter? 6 meter? Eller hva? 😊 Hvordan er wifi da? Ute har vi jo ikke wifi, men mobilnett på telefonen da.
Gjest Alterego666 Skrevet 3. januar 2019 #10 Skrevet 3. januar 2019 48 minutter siden, Playful skrev: Hva snakker vi om da? 2 meter? 6 meter? Eller hva? 😊 Hvordan er wifi da? Ute har vi jo ikke wifi, men mobilnett på telefonen da. Nærmere to en seks meter. Ergerlig, for den er dyr og når den virker er den fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #11 Skrevet 3. januar 2019 7 timer siden, Playful skrev: Denne ser veldig bra ut. Hvordan er rekkevidden med fjernkontrollen? 😊 Har ikke testet på lange avstander kun innen 2-3 meter. Bluetooth og mobil, skal jo virke over lengre avstand, (begge har appen og hun har sin mobil i nærheten) Vi har ikke testet ut sen muligheten enda. Anonymkode: 0c35a...ead
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #12 Skrevet 3. januar 2019 Hva er folks erfaring med dette? De vibratorene jeg har prøvd med fjernkontroll ligger dårlig i trusen, eller treffer ikke klitoris med kraftig nok vibrering til å faktisk kunne få orgasme av det 😕 Anonymkode: a01b8...84a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 På 2.1.2019 den 21.49, Playful skrev: Jeg er ute etter en vibrator av noe slag som kan sitte i mens man går rundt. Den må kunne styres med fjernkontroll eller app, og jeg vil ha en type som stimulerer både klitoris og g-punkt. Har dere noen tips? Jeg har kikket på denne. Erfaringer? Andre tips? 😊 https://erotikk1.no/belou-vibrerende-egg-med-klitorisstimulering.html?search=Belou Vi har lenge brukt denne og er superfornøyd. Siden vi har tenåringer hjemme så er det greit å reise ut på en biltur på søndagen for litt privatliv. Brukes også ofte i butikken, Ikea, på kjøpesenter osv. Det er både gøy og hun blir vannvittig kåt av det. Et godt tips er å sette seg godt inn i hvordan fjernkontrollen virker og hvordan du får den av og på. Anonymkode: 92be7...b57
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #14 Skrevet 4. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har lenge brukt denne og er superfornøyd. Siden vi har tenåringer hjemme så er det greit å reise ut på en biltur på søndagen for litt privatliv. Brukes også ofte i butikken, Ikea, på kjøpesenter osv. Det er både gøy og hun blir vannvittig kåt av det. Et godt tips er å sette seg godt inn i hvordan fjernkontrollen virker og hvordan du får den av og på. Anonymkode: 92be7...b57 Jeg glemte å si at rekkevidden på 11 eller 12 meter er helt knall og er null problemer med. Anonymkode: 92be7...b57
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #15 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har lenge brukt denne og er superfornøyd. Siden vi har tenåringer hjemme så er det greit å reise ut på en biltur på søndagen for litt privatliv. Brukes også ofte i butikken, Ikea, på kjøpesenter osv. Det er både gøy og hun blir vannvittig kåt av det. Et godt tips er å sette seg godt inn i hvordan fjernkontrollen virker og hvordan du får den av og på. Anonymkode: 92be7...b57 Kult, men får hun orgasme og hvordan skjuler hun orgasmen? Anonymkode: a89ae...0f8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #16 Skrevet 4. januar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har lenge brukt denne og er superfornøyd. Siden vi har tenåringer hjemme så er det greit å reise ut på en biltur på søndagen for litt privatliv. Brukes også ofte i butikken, Ikea, på kjøpesenter osv. Det er både gøy og hun blir vannvittig kåt av det. Et godt tips er å sette seg godt inn i hvordan fjernkontrollen virker og hvordan du får den av og på. Anonymkode: 92be7...b57 ..det vil jeg tro.. Anonymkode: aff59...c2c
Playful Skrevet 4. januar 2019 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har lenge brukt denne og er superfornøyd. Siden vi har tenåringer hjemme så er det greit å reise ut på en biltur på søndagen for litt privatliv. Brukes også ofte i butikken, Ikea, på kjøpesenter osv. Det er både gøy og hun blir vannvittig kåt av det. Et godt tips er å sette seg godt inn i hvordan fjernkontrollen virker og hvordan du får den av og på. Anonymkode: 92be7...b57 Takk for tips. Jeg er ute etter noe med Klitoris-Stimulering også da, bare innvendig gir meg ikke nok desverre 😊
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #18 Skrevet 5. januar 2019 Noen som har en erfaring med en slik til menn? Slik at han faktisk kan gå rundt og få orgasme offentlig? Anonymkode: fefc9...bca
Gjest Skrevet 5. januar 2019 #19 Skrevet 5. januar 2019 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene til seksualitetsforumet. Ann Christin, mod
SlemUlv Skrevet 5. januar 2019 #20 Skrevet 5. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har en erfaring med en slik til menn? Slik at han faktisk kan gå rundt og få orgasme offentlig? Anonymkode: fefc9...bca Siden jeg linket til, har også en prostatavibrator også ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå