Undermann Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Hei hei og Godt Nyttår alle 🙂 Vet ikke om jeg har visst det, men jeg skjønner ikke bæret av hvordan man gjør med denne korkgreia på den flaska her. Prøvde vri på noe av det, men det står bom fast. Kan noen hjelpe meg og forklare hvordan? 1
Duckie Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Skal du drikke av tuten, er det den øverste blanke korken som skal av, for så å løfte den hvite tuten opp. Den sitter av og til veldig hardt, en gang ga jeg opp og skrudde av hele kork-greia og drakk som av en vanlig flaske. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Bruk en kniv til å forsiktig skjære den opp der den er perforert for å liksom være lett å ta av. Det holder ofte å skjære over noen punkter. Skarp saks eller nøkler kan også brukes om du ikke har tilgang på kniv. Pass på så du ikke skjærer deg. Det lønner seg å være veldig rolig og tolmodig. Alternativt kan du ta fram øksa og hogge halsen av flaska. Anonymkode: 75cbd...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Dynamitt, eneste som hjelper 😁 Anonymkode: c998c...e2e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alternativt kan du ta fram øksa og hogge halsen av flaska. Anonymkode: 75cbd...fc8 Ja, for de fleste har jo en øks liggende i skapet 🙊 Anonymkode: d8bf6...e83
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 Tror ikke det er meningen du skal vri av den gule korken. Produsenten vil at du skal kjøpe ny flaske heller og ikke fylle på igjen. 😉 Hilsen ei som prøvde på det samme.🙈 Anonymkode: 08b52...ee0
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er meningen du skal vri av den gule korken. Produsenten vil at du skal kjøpe ny flaske heller og ikke fylle på igjen. 😉 Hilsen ei som prøvde på det samme.🙈 Anonymkode: 08b52...ee0 Problemet er vel ikke den gule korken, men den blanke. Det er ihvertfall den jeg pleier å slite med Anonymkode: 75cbd...fc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå