Gå til innhold

Skritteller-tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat aktivert min nå i ettermiddag, så dem viser lusne 334 skritt i øyeblikket. Men litt gøy å se litt forskjell og variasjoner. Kanskje noen vil dele både lave og høye tall med forklaring? 

I morgen skal jeg på jobb i en jobb jeg stort sett står og går i. Og fredag skal jeg på kjøpesenter. Blir morsomt å se forskjellen. 

- Minnie Mus (valgt signatur for å holde styring blant kanskje flere anonyme) 

Anonymkode: 7c6af...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri forstått disse. Har 8 120 skritt i dag. Det innebærer en joggetur på 6km, en handletur, og 8 timer på jobb (relativt stillesittende), og husvask. Fatter ikke de som har over 10 000 om dagen, da må jeg gå i fjellet i bortimot to timer. 

Anonymkode: 8b441...9b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i skrivende stund har jeg 14 320 skritt. Målet mitt er 15K om dagen. Har en butikk-jobb hvor jeg går mye. Men føler egentlig ikke at jeg går så mye som 15 tusen. Tilsvarer ca. 10KM. Kan det være noe feil med klokka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22482 i skrivende stund. Aktiv jobb med ca 17tusen skritt hver dag(sorterer pakker) og aktiv med hest og hund etter det :)

Anonymkode: 9b788...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri forstått disse. Har 8 120 skritt i dag. Det innebærer en joggetur på 6km, en handletur, og 8 timer på jobb (relativt stillesittende), og husvask. Fatter ikke de som har over 10 000 om dagen, da må jeg gå i fjellet i bortimot to timer. 

Anonymkode: 8b441...9b5

Bruker forresten apple watch, og ikke vanlig skritteller. 

Anonymkode: 8b441...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10.960. Målet mitt er over 10k hver dag. 

Anonymkode: a3c4d...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri forstått disse. Har 8 120 skritt i dag. Det innebærer en joggetur på 6km, en handletur, og 8 timer på jobb (relativt stillesittende), og husvask. Fatter ikke de som har over 10 000 om dagen, da må jeg gå i fjellet i bortimot to timer. 

Anonymkode: 8b441...9b5

jobber i heldevesnenet, vi går mye på jobb, så oppimot 20tusen når man er på jobb er ikke unormalt.

Har fridag og dermed bare 9872 skritt i dag.

Anonymkode: 6dde1...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at snittet mitt i desember er 8km om dagen. 94 høydemeter om dagen. Og 8 400 skritt om dagen. Løper en del i kuppert terreng, så en del skritt er lange, men likevel... Aldri tenkt over dette med skritt før. 

Anonymkode: 8b441...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12k i dag. Vært på to turer med hunden og en tur på butikken. 

Anonymkode: 5d029...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14300 skritt i dag. Fornøyd!

Har gått lang tur (1,5-2 timer). 

Har vært veldig slapt siste tiden. Stort sett ikke vært over 5000 skritt på flere uker 🙈

Jobb igjen  i morgen og da blir der bedre. Jobber som lærer i 1-4.klasse, og har stort sett 6-12000 etter endt arbeidsdag. Så det bruker å gå greit og komme seg over 10 000 skritt 😊

Anonymkode: a5592...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet når jeg begynte på jobb og sluttet når jeg kom hjem. En ganske rolig dag (resepsjon på verksted) og endte på 7100 skritt på jobb. I morgen skal jeg på shopping, morsomt å se hvor mye mer man går på shopping enn på jobb! 

Minnie Mus 

Anonymkode: 7c6af...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resultat etter 6 timer på kjøpesenter (med en lang lunsj ble 11 750! 😂

Men likevel er jeg så mye mer sliten etter jobb. :)

Anonymkode: 7c6af...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7500 i dag, 15400 i går. Målet er 13 k😁

Anonymkode: 08ed2...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 14993 skritt registrert med Iphonen i dag. Merker at den ikke registrerer all bevegelse, så har nok gått litt mere.
-MFD

Anonymkode: 9fb14...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: ble visst 15 042 skritt og 10,8km.
-MFD

Anonymkode: 9fb14...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...