Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat aktivert min nå i ettermiddag, så dem viser lusne 334 skritt i øyeblikket. Men litt gøy å se litt forskjell og variasjoner. Kanskje noen vil dele både lave og høye tall med forklaring? 

I morgen skal jeg på jobb i en jobb jeg stort sett står og går i. Og fredag skal jeg på kjøpesenter. Blir morsomt å se forskjellen. 

- Minnie Mus (valgt signatur for å holde styring blant kanskje flere anonyme) 

Anonymkode: 7c6af...1ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

9052. Har kun vært på jobb i dag. Gikk rett i seng etter jobb. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri forstått disse. Har 8 120 skritt i dag. Det innebærer en joggetur på 6km, en handletur, og 8 timer på jobb (relativt stillesittende), og husvask. Fatter ikke de som har over 10 000 om dagen, da må jeg gå i fjellet i bortimot to timer. 

Anonymkode: 8b441...9b5

• Liker 3
Skrevet

Nå i skrivende stund har jeg 14 320 skritt. Målet mitt er 15K om dagen. Har en butikk-jobb hvor jeg går mye. Men føler egentlig ikke at jeg går så mye som 15 tusen. Tilsvarer ca. 10KM. Kan det være noe feil med klokka?

AnonymBruker
Skrevet

22482 i skrivende stund. Aktiv jobb med ca 17tusen skritt hver dag(sorterer pakker) og aktiv med hest og hund etter det :)

Anonymkode: 9b788...e12

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri forstått disse. Har 8 120 skritt i dag. Det innebærer en joggetur på 6km, en handletur, og 8 timer på jobb (relativt stillesittende), og husvask. Fatter ikke de som har over 10 000 om dagen, da må jeg gå i fjellet i bortimot to timer. 

Bruker forresten apple watch, og ikke vanlig skritteller. 

AnonymBruker
Skrevet

10.960. Målet mitt er over 10k hver dag. 

Anonymkode: a3c4d...91b

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jobber i heldevesnenet, vi går mye på jobb, så oppimot 20tusen når man er på jobb er ikke unormalt.

Har fridag og dermed bare 9872 skritt i dag.

Anonymkode: 6dde1...3db

AnonymBruker
Skrevet

Ser at snittet mitt i desember er 8km om dagen. 94 høydemeter om dagen. Og 8 400 skritt om dagen. Løper en del i kuppert terreng, så en del skritt er lange, men likevel... Aldri tenkt over dette med skritt før. 

AnonymBruker
Skrevet

12k i dag. Vært på to turer med hunden og en tur på butikken. 

Anonymkode: 5d029...8f6

AnonymBruker
Skrevet

14300 skritt i dag. Fornøyd!

Har gått lang tur (1,5-2 timer). 

Har vært veldig slapt siste tiden. Stort sett ikke vært over 5000 skritt på flere uker 🙈

Jobb igjen  i morgen og da blir der bedre. Jobber som lærer i 1-4.klasse, og har stort sett 6-12000 etter endt arbeidsdag. Så det bruker å gå greit og komme seg over 10 000 skritt 😊

Anonymkode: a5592...a65

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet når jeg begynte på jobb og sluttet når jeg kom hjem. En ganske rolig dag (resepsjon på verksted) og endte på 7100 skritt på jobb. I morgen skal jeg på shopping, morsomt å se hvor mye mer man går på shopping enn på jobb! 

Minnie Mus 

Skrevet

9 896 akkurat nå👍

Skrevet

15714 i skrivende stund👍🏼 Fornøyd med det, målet mitt er 10k per dag! Har fitbit

AnonymBruker
Skrevet

Resultat etter 6 timer på kjøpesenter (med en lang lunsj ble 11 750! 😂

Men likevel er jeg så mye mer sliten etter jobb. :)

Skrevet

13 299 skritt idag. har også fitbit. Målet er over 10 000.

AnonymBruker
Skrevet

7500 i dag, 15400 i går. Målet er 13 k😁

Anonymkode: 08ed2...6c4

AnonymBruker
Skrevet

Ble 14993 skritt registrert med Iphonen i dag. Merker at den ikke registrerer all bevegelse, så har nok gått litt mere.
-MFD

Anonymkode: 9fb14...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Rettelse: ble visst 15 042 skritt og 10,8km.
-MFD

Anonymkode: 9fb14...8ea

AnonymBruker
Skrevet

4406 skritt :) 

Anonymkode: 4bf20...1cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...