AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Del Skrevet 2. januar 2019 Hei. Har aldri vert på trolltunga og ønsker å gå tur dit neste helg. Noen som har erfaring med den fjellturen i januar? Til info er jeg erfaren på fjellturer På forhånd takk Anonymkode: 9a068...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Del Skrevet 2. januar 2019 Ikke i Januar, men jeg har gått i snø, vind og sludd. Var tydelig sti og ikke noe problem. Er også fjellvant, og utstyret var selvfølgelig på plass. Fin opplevelse da det ikke var så mange andre der, men samtidig ikke helt det samme å ikke få med seg utsikt og fint vær. Anonymkode: 70beb...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Del Skrevet 2. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har aldri vert på trolltunga og ønsker å gå tur dit neste helg. Noen som har erfaring med den fjellturen i januar? Til info er jeg erfaren på fjellturer På forhånd takk Anonymkode: 9a068...1e2 En erfaren fjellvandrer, går ikke troll tunga I januar Anonymkode: 651f4...746 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Del Skrevet 2. januar 2019 Om vinteren liker jeg å gå i skog og ha bål. De store fjellturene synes jeg er finest om sommeren. Anonymkode: 1c4c0...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. januar 2019 #5 Del Skrevet 2. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: En erfaren fjellvandrer, går ikke troll tunga I januar Anonymkode: 651f4...746 Javel? https://ticketco.events/no/nb/events/9735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #6 Del Skrevet 2. januar 2019 Kommer an på hvilken vei du tar. Å gå fra vidda, er en fin tur på denne årstiden. Å traske oppover fra Skjeggedal er ikke så gøy nå. Med det været som nettopp var er sjansen stor for stengte veier inn til Odda og Tyssedal, så det kan hende ar du ikke kommer så langt. Er du fjellvant, tar forholdsregler og har med god lykt kan det nok bli en fin tur. Anonymkode: 4b722...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 3. januar 2019 #7 Del Skrevet 3. januar 2019 Hiv deg heller på bergans sin tur til trolltunga. Du finner opplegget på bergans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Del Skrevet 5. januar 2019 På 2.1.2019 den 15.46, AnonymBruker skrev: Hei. Har aldri vert på trolltunga og ønsker å gå tur dit neste helg. Noen som har erfaring med den fjellturen i januar? Til info er jeg erfaren på fjellturer På forhånd takk Anonymkode: 9a068...1e2 I januar og generelt om vinteren er det mer enn galskap, direkte uansvarlig å prøve seg på Trolltungatur. Tenk på letemanskapene, når du ikke klarer å tenke på deg selv og din egen familie/nærmrste. Det er en grunn til at det ikke er vakthold på veien opp nå. Nemlig at vær og føreforhold er for tøffe for alle og enhver. Anonymkode: 86d25...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå