Gå til innhold

Mistenker at han lyver om erfaringen sin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sier at han har vært med 25-30 jenter og hatt to lengre forhold. Men så virker han veldig uerfaren i senga. Han greier for eksempel aldri å få den inn uten min hjelp, det blir alltid til at han støter mot litt over eller under åpningen eller med litt feil vinkel. Han liker ikke at jeg hjelper heller, men jeg må jo. Et annet eksempel er at han spør veldig mye underveis, om det er godt for meg eller om han får lov til å gjøre det og det. Det er jo snilt og fint at han spør, men samtidig litt rart å ikke bare leve seg inn i det og følge intuisjonen. Dessuten ser jeg egentlig ikke for meg at han er typen som har sjekket så mange. Han er veldig sjenert og syntes helt klart at det var vanskelig å snakke med meg i starten, så at han skal ha så mange jenter i tillegg til eksene sine høres egentlig usannsynlig ut.

Er det vanlig å lyve om antall partnere/erfaring?

Jeg er 19 og han 27. Tror dere det er viktig for han å ha mer erfaring enn meg som tross alt er så mye yngre, og at det kan være en grunn til å lyve?

Hvordan kan jeg gå frem for å få han til å være ærlig, hvis han ikke er det?

Anonymkode: de289...0f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva spiller det for noen rolle, bare dere har det fint sammen?

Anonymkode: 39185...d75

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva spiller det for noen rolle, bare dere har det fint sammen?

Anonymkode: 39185...d75

Ser poenget ditt, men hallo, har det ikke fint sammen om jeg mistenker at han lyver til meg.

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så viktig å få frem at han har lite erfaring? Han sliter tydeligvis med selvfølelsen rundt det og sikkert vært uærlig pga dette. La det bare være, kommuniser hva du liker, og kos dere masse!

Anonymkode: d8357...946

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker ikke uerfarne menn. Derfor har han sikkert fått råd om å lyve om erfaringen sin for i det hele tatt å få en sjanse.

Fake it 'til you make it. Noen klarer dette bedre enn andre. Denne fyren virker til å ikke helt å få det til.

Det er veldig vanlig å lyve om erfaringer. Særlig om man egentlig ikke har det. For hvordan skal man ellers få sjans på damer. Det er ikke fint å lyve, men det er eneste mulighet for å bryte en ond sirkel.

Anonymkode: 9dcaa...9ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i det. En fyr kan ha mange sexpartnere og fortsatt være uerfaren. Særlig når disse kun er ons eller korte forhold hvor man ikke har rukket å bli trygg på partneren seksuelt.

Tenk at nå har du en fin sjanse på å bygge opp selvtilliten hans. Det blir bedre så lenge du lar være å kritisere han. 

Anonymkode: c990e...98b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner liker ikke uerfarne menn. Derfor har han sikkert fått råd om å lyve om erfaringen sin for i det hele tatt å få en sjanse.

Fake it 'til you make it. Noen klarer dette bedre enn andre. Denne fyren virker til å ikke helt å få det til.

Det er veldig vanlig å lyve om erfaringer. Særlig om man egentlig ikke har det. For hvordan skal man ellers få sjans på damer. Det er ikke fint å lyve, men det er eneste mulighet for å bryte en ond sirkel.

Skjønner. Jeg tente veldig på han i starten. Før vi hadde snakket om fortiden og selvom han virket usikker og uerfaren! Så det finnes unntak fra det du skriver. Men skjønner jo at det kan være sånn for mange/at menn går ut fra at det er sånn.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i det. En fyr kan ha mange sexpartnere og fortsatt være uerfaren. Særlig når disse kun er ons eller korte forhold hvor man ikke har rukket å bli trygg på partneren seksuelt.

Tenk at nå har du en fin sjanse på å bygge opp selvtilliten hans. Det blir bedre så lenge du lar være å kritisere han. 

Jeg henger meg opp i det fordi jeg er en person som ikke kan fordra uærlighet. Kritiserer han selvfølgelig ikke! 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Har en kompis som har brukt fake it 'til you make it-strategien og kommet godt ut av det. Han greide rett og slett ikke tanken på å være 28-29 år og bli konfrontert med den sexløse fortiden sin. Han er forlovet med én som ikke aner at hun er hans andre, og at han gikk mer enn syv år uten før henne. Men utfra hva han har fortalt meg så har han vært god til å fake det.

Jeg er veldig todelt. Løgn er noe dritt, ikke bare for henne for det må også være kjipt for han å leve med løgnen. På den andre siden er jeg overbevist om at han gjorde riktige med tanke på å få henne, da hun absolutt ikke er typen som faller for usikkerhet og uerfarenhet. Han spilte en rolle i starten, men spilte den jævlig bra og ble etterhvert den personen: mer selvsikker, mer rett på, og det er nok mye akkurat det hun liker.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han sier at han har vært med 25-30 jenter og hatt to lengre forhold. Men så virker han veldig uerfaren i senga. Han greier for eksempel aldri å få den inn uten min hjelp, det blir alltid til at han støter mot litt over eller under åpningen eller med litt feil vinkel. Han liker ikke at jeg hjelper heller, men jeg må jo. Et annet eksempel er at han spør veldig mye underveis, om det er godt for meg eller om han får lov til å gjøre det og det. Det er jo snilt og fint at han spør, men samtidig litt rart å ikke bare leve seg inn i det og følge intuisjonen. Dessuten ser jeg egentlig ikke for meg at han er typen som har sjekket så mange. Han er veldig sjenert og syntes helt klart at det var vanskelig å snakke med meg i starten, så at han skal ha så mange jenter i tillegg til eksene sine høres egentlig usannsynlig ut.

Er det vanlig å lyve om antall partnere/erfaring?

Jeg er 19 og han 27. Tror dere det er viktig for han å ha mer erfaring enn meg som tross alt er så mye yngre, og at det kan være en grunn til å lyve?

Hvordan kan jeg gå frem for å få han til å være ærlig, hvis han ikke er det?

Han har nok løyet ja. Er nok mer han lyver om også. 

Skrevet

. Et annet eksempel er at han spør veldig mye underveis, om det er godt for meg eller om han får lov til å gjøre det og det. Det er jo snilt og fint at han spør, men samtidig litt rart å ikke bare leve seg inn i det og følge intuisjonen.

Alle kvinner er forskjellige, så selv om han har funnet noe som funker for andre kvinner. er det ikke sikkert det funker for deg. Så derfor spør han. Syns deg virker som han har lært noe av disse damene jeg da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker ikke uerfarne menn.

Gjør vi ikke? Jeg liker best uerfarne menn, dvs de som har hatt få partnere, men samtidig er veldig til stede og lytter til mine signaler. Antallet sexpartnere sier ikke noe om hvor god en mann er i senga, han vil sannsynligvis lære mye mer etter å ha ligget med samme dama i ett år, enn det han lærer av 30 ONS. Jeg syns det er veldig turn off med menn som har hatt mange partnere. 

Anonymkode: 90c3a...e36

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Jeg tente veldig på han i starten. Før vi hadde snakket om fortiden og selvom han virket usikker og uerfaren! Så det finnes unntak fra det du skriver. Men skjønner jo at det kan være sånn for mange/at menn går ut fra at det er sånn.

Jeg henger meg opp i det fordi jeg er en person som ikke kan fordra uærlighet. Kritiserer han selvfølgelig ikke! 

TS

Det er stor forskjell på hvit løgn og uærlighet. Det at han er uerfaren kvalifiseres som hvit løgn. Alle menn lyver om antall partner. Det betyr ikke at det er uærlig for det. 

Hadde jeg vært mann, så hadde jeg nok styrt unna deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Alle menn er forskjellig, og alle kvinner er forskjellig. Det at man har hatt sex med mange, eller vært i langvarig forhold har ikke noe med selvsikkerhet i senga å gjøre. Hvordan kan man trekke denne konklusjonen? Jeg skjønner du er ung, så du mangler livserfaring.  men med nye mennesker er man som regel usikker og redd for å gjøre feil. Å spørre og/eller snakke under sex, er det mange som liker. 

Det er ingenting i innlegget ditt som får meg til å tro han juger. 

Anonymkode: 8a1fb...2d1

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stor forskjell på hvit løgn og uærlighet. Det at han er uerfaren kvalifiseres som hvit løgn. Alle menn lyver om antall partner. Det betyr ikke at det er uærlig for det. 

Hadde jeg vært mann, så hadde jeg nok styrt unna deg. 

Selvfølgelig er hvite løgner også uærlighet. Jeg greier ikke tanken på at an er i stand til å se meg rett inn i øynene og si en løgn. Uansett hvor hvit den er. 

Styr unna meg så mye du vil 😋

TS.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn er forskjellig, og alle kvinner er forskjellig. Det at man har hatt sex med mange, eller vært i langvarig forhold har ikke noe med selvsikkerhet i senga å gjøre. Hvordan kan man trekke denne konklusjonen? Jeg skjønner du er ung, så du mangler livserfaring.  men med nye mennesker er man som regel usikker og redd for å gjøre feil. Å spørre og/eller snakke under sex, er det mange som liker. 

Det er ingenting i innlegget ditt som får meg til å tro han juger. 

Jeg synes det er ganske selvsagt at man blir bedre på ting man gjør mye. Har man hatt sex med 30 stk og to lengre forhold så vet man vel hvor hullet er?

Vet at det er populært her inne å snu alt mot TS, men mistanken min er ikke tatt ut av løse lufta. Er så godt som sikker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om alle 30 var ons på fylla, så er det ikke rart om han ikke er så seksuelt erfaren sånn egentlig.

Anonymkode: 264d9...78f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ganske selvsagt at man blir bedre på ting man gjør mye. Har man hatt sex med 30 stk og to lengre forhold så vet man vel hvor hullet er?

Vet at det er populært her inne å snu alt mot TS, men mistanken min er ikke tatt ut av løse lufta. Er så godt som sikker.

Snu ting mot TS for at jeg ikke var enig i at han muligens juger? 

Jasså ja, lykke til. 

AnonymBruker
Skrevet

Der er vel ganske vanlig for menn og skryte på seg noen ekstra, mens kvinner gjerne underdriver litt. 

Jeg tenker det er helt greit at man ikke vet absolutt alt av tidligere sexliv til partneren.

Anonymkode: 1f9e9...f76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...