Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann i cirka 2 uker, møtt han noen ganger. Vi liker hverandre godt, og det virker som han er blitt smålig forelsket i meg. Han vil se meg hele tiden, og tenker på meg hele tiden, og jeg liker han svært godt tilbake.
Det som har skjedd er at han har nylig gjort det slutt med exen, og han har drevet og pakket sakene hennes ut. Han sier han har vært ferdig med henne for 6 mnd siden, men ikke kastet henne ut før nå. Han snakker endel om henne og de problemene de har hatt, og diverse ting hun sier og gjør. Jeg spør han om han ønsker og gå tilbake til henne osv, han sier at han aldri vil ha noe mer med henne å gjøre. Var en dag da tok han seg i å snakke veldig mye om henne og det som hadde skjedd at han sa "beklager, jeg snakker veldig mye om henne og dette nå" jeg satt pris på at han sa ifra om dette. Men helt ærlig så føler jeg meg kanskje mer som en trøst, og at han kanskje liker meg fordi han ikke vil være alene.. Hva tenker dere?

Anonymkode: 419b5...118

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han snakker om henne hele tiden = ikke ferdig med henne 
Han var kanskje lei av hun allerede for 6 mnd siden, men de har hatt sex og et forhold helt fram til nå. 

Ja jeg tror du er en rebound, han vil bare ha oppmerksomhet og kos fra noen fordi det er uvant uten plutselig og det har tilfeldigvis blitt deg. 

Anonymkode: b6b2f...c39

AnonymBruker
Skrevet

Det kan Være enten eller.... har møtt en selv som er nylig blitt singel etter forhold med crazy eks. Og da mener crazy... har møtt henne fordi hun tilta da hun så oss sammen, og ble ramalama fra annen verden..... jeg trodde også han ikke var ferdig med henne, men forstår nå at han er ferdig ned henne da jeg Ga han en sjanse til å vise det og vi har Vært sammen og sovet sammen hver kveld side  vi møttes på byen på lørdag natt. Jeg er på ferie her han bor I utlandet. Jeg anbefaler deg å gi han en sjanse. Og hvis de har Vært utenfor heftig samlivsbrudd kan d være godt for ha  å snakke om det og da er det fint for deg å lytte litt og hellet spørre. 

Anonymkode: 874b9...d3d

AnonymBruker
Skrevet

Hun flytter ut først NÅ? Da hadde jeg tatt et langt skritt tilbake.

Anonymkode: fe7ce...8c2

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynlig ikke ferdig, men det positive er at han blir ferdig. Han trenger en samtalepartner. Og så virker det som om dere har mer potensiale etter det!

Anonymkode: 54101...862

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en mann i cirka 2 uker, møtt han noen ganger. Vi liker hverandre godt, og det virker som han er blitt smålig forelsket i meg. Han vil se meg hele tiden, og tenker på meg hele tiden, og jeg liker han svært godt tilbake.
Det som har skjedd er at han har nylig gjort det slutt med exen, og han har drevet og pakket sakene hennes ut. Han sier han har vært ferdig med henne for 6 mnd siden, men ikke kastet henne ut før nå. Han snakker endel om henne og de problemene de har hatt, og diverse ting hun sier og gjør. Jeg spør han om han ønsker og gå tilbake til henne osv, han sier at han aldri vil ha noe mer med henne å gjøre. Var en dag da tok han seg i å snakke veldig mye om henne og det som hadde skjedd at han sa "beklager, jeg snakker veldig mye om henne og dette nå" jeg satt pris på at han sa ifra om dette. Men helt ærlig så føler jeg meg kanskje mer som en trøst, og at han kanskje liker meg fordi han ikke vil være alene.. Hva tenker dere?

Anonymkode: 419b5...118

Begynte han å date deg 2 uker før han gjorde det slutt med henne?

Anonymkode: 06aeb...91a

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo egentlig ganske mange som må ha en ny partner på gang før de gjør det slutt med den forrige partneren.

Anonymkode: 06aeb...91a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...