Gå til innhold

Denne jule kommer jeg til å huske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne jule og nyttårsferinga kommer jeg til å huske svært godt. Fikk ikke et eneste jule- eller nyttårs-hilsen fra noen. I fjor fikk jeg en hel del både fra venner og kollegaer. Da kom inn både sms, fb og til med postkort....i år (2018) kom det ikke noen verdens ting. Er det at folk har blitt så ego at de ikke vil sende julehilsen til andre lengre, eller er det noe galt med meg. Jeg har vært slik jeg alitid har vært, men dette året var det ingen som sende ikke en eneste bokstav......sukk...eller er jeg av den gamledagsetypen at så skal en slutte med å gjøre...

Jeg lurer litt på om jeg skal bli en ekte egoist og bare tenke på meg selv....men det faller ikke for meg å være slik...

Er det flere som har opplevd det samme som meg denne julen og nyttårsfeiringen. Ja, så dette var en riktig god jul.....og godt nytt år!!!!!!!

Anonymkode: 2d6e7...834

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sendte du til noen da? Og fikk du da ikke svar?

Anonymkode: 989c6...b9b

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne jule og nyttårsferinga kommer jeg til å huske svært godt. Fikk ikke et eneste jule- eller nyttårs-hilsen fra noen. I fjor fikk jeg en hel del både fra venner og kollegaer. Da kom inn både sms, fb og til med postkort....i år (2018) kom det ikke noen verdens ting. Er det at folk har blitt så ego at de ikke vil sende julehilsen til andre lengre, eller er det noe galt med meg. Jeg har vært slik jeg alitid har vært, men dette året var det ingen som sende ikke en eneste bokstav......sukk...eller er jeg av den gamledagsetypen at så skal en slutte med å gjøre...

Jeg lurer litt på om jeg skal bli en ekte egoist og bare tenke på meg selv....men det faller ikke for meg å være slik...

Er det flere som har opplevd det samme som meg denne julen og nyttårsfeiringen. Ja, så dette var en riktig god jul.....og godt nytt år!!!!!!!

Kjipt. Jeg fikk personlig hilsen av min mor, og en god venninne. Ellers bare videresendte småsnutter via Messenger. Tror det er på vei ut med jule og nyttårshilsener. Dessverre.

Du har kanskje ikke pleid relasjonene dine godt sist år? Folk som er helt nære, vil oftere sende til hverandre, enn andre. 

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Jeg har sendt til mange og fått svar. Har du sendt til noen selv? 

Hadde gjerne sendt deg om jeg visste hvem du var ❤️

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg har sendt til mange og fått svar. Har du sendt til noen selv? 

Hadde gjerne sendt deg om jeg visste hvem du var ❤️

TS her: Jeg sendte mange, men fikk jeg noe igjen.....INGEN...sukkk

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS her: Jeg sendte mange, men fikk jeg noe igjen.....INGEN...sukkk

Uff😞Føler med deg

Endret av Kjærlighetsbarn98
AnonymBruker
Skrevet

Har også sendt julekort i mange år, men sluttet da vi de siste årene ikke fikk noen tilbake. Synes det er både trist og rart.

Anonymkode: 36ad7...06a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk noen kjedemeldinger,  men svarte ikke, da jeg ser på det som spam. La ut bilde av ungen min i nissedrakt og skrev god jul og godt nyttår, fikk endel likes og kommentarer. Har også likt og kommentert andres julebilder på Facebook. Julekort har jeg aldri sendt ut, syns det er bortkasta porto. Fikk tre julekort i posten selv. Kaster de om noen dager uansett, og ble ikke spesielt glad for å få de.

Anonymkode: 1b272...4c0

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk noen kjedemeldinger,  men svarte ikke, da jeg ser på det som spam. La ut bilde av ungen min i nissedrakt og skrev god jul og godt nyttår, fikk endel likes og kommentarer. Har også likt og kommentert andres julebilder på Facebook. Julekort har jeg aldri sendt ut, syns det er bortkasta porto. Fikk tre julekort i posten selv. Kaster de om noen dager uansett, og ble ikke spesielt glad for å få de.

Anonymkode: 1b272...4c0

Helt enig med deg i forhold til de ferdiglagde hilsenene. De besvarer jeg aldri, jeg heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Julen er uansett EKSTREMT oppskrytt.    

Anonymkode: e93dd...966

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...