Gå til innhold

Altiboks og app

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat installert altiboks, og det er jo forsåvidt greit, men hvordan får jeg brukt appene? Passord og brukernavn på mine sider fungerer ikke på appen?

Anonymkode: 1b1ba...173

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som bruker appen 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle stå spm tegn bakom😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat installert altiboks, og det er jo forsåvidt greit, men hvordan får jeg brukt appene? Passord og brukernavn på mine sider fungerer ikke på appen?

Mulig jeg er trøtt etter en våkenatt men skjønner ikke hva du mener.
Hvilke apper prater du om...feks kan ikke bruke HBO appen med brukernavn og passord fra Mine Sider.....de kan du vel kun bruke der.

Anonymkode: 5bee0...a40

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte på appene via altibox tv dekoder men du mener kanskje  tv overalt appen til nettbrett osv?

Skrevet (endret)

Ta kontant med kundeservice :) Appen funker for foreldrene mine, og virker skikkelig grei app det lille jeg har prøvd den.

Endret av Scherbatsky
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte på appene via altibox tv dekoder men du mener kanskje  tv overalt appen til nettbrett osv?

Ja, jeg mener å logge inn på altiboks appen på mobil/pc. Slik at man kan se HBO via appen på andre enheter.

Fungerer dessverre ikke med brukernavn/passord fra mine sider.

Altiboks har det slik at hvis man skal hbo inkl i abonnement koster det 40 poeng, og da får man HBO inkl i TV abonnementet (som en hvilken som helst annen kanal) så jeg synes det blir dumt å opprette et nytt abb hos HBO når jeg skulle hatt det via appen deres 😕

Skrevet

Har du laster ned riktig app? Når jeg lasta ned var det litt forskjellige å velge mellom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...