Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 jeg sitter her med en utrolig vond og øm arm etter at jeg falt i dag. finnes det noen sikre tegn på om armen er brukket? har ingen mulighet til å komme meg til lege før i morgen. armen er ikke blå, bare hoven og veldig vond.
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Jeg vet ikke om noen sikre tegn på armbrudd. Moren min brakk armen en gang og hadde veldig lite vondt. Hun ventet et døgn før hun kontaktet lege. Da jeg brakk armen var jeg ikke i tvil for jeg hadde veldig vondt samt at arm/hånd ikke fungerte. I tillegg så hørte jeg jo at det knakk da :-?
Gjest Madeline Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Klarer du å bruke hånden og armen din? Hvis ikke tyder det nok på at noe er brukket.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 jeg kan fint bøye fingrene, men har store problemer med å rette ut armen fra 90 grader. holder den som om den var i fatle for det er mest behagelig.
Gjest Madeline Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Tror nok jeg ville tatt kontakt med lege. Du kan jo ringe legevakten og be om råd. Er den brukket så burde du få fikset den så fort som mulig.
Trudi Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 Jeg knakk armen i fjor. Ringte til lege for å høre hvordan det kunne "testes" uten å dra dit. Han lurte på om jeg kunne holde veska mi. Det kunne jeg ikke - selv om den var tom...
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 jeg får bare komme meg til lege i morgen. har barn og ingen som kan ta over her hjemme, så jeg kommer meg uansett ingen vei nå. takk for svar.
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 Hvordan går det med armen? Har du vært hos legen og var den i tilfelle brukket?
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 Armen er ikke brukket heldigvis. glad for det. grundig forslått (forstuet?).
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Armen er ikke brukket heldigvis. glad for det. grundig forslått (forstuet?). Godt å høre at armen ikke er brukket, men det er sikkert vondt nok for det. Stell pent med deg selv noen dager så går det nok bra :trøste:
Brunhilde Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 Bra at det ikke var brudd Ja, men det ville nok uansett vært bra nå - 8 år senere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå