AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Hei! Jeg har i det siste begynt å utforske Tinder litt, men jeg sitter med en del spørsmål som jeg lurer på. Har prøvd å søke på Google, men finner ikke svarene jeg lurer på. 1. Når man får opp en varsel på mobilen at «Du har fått en like» eller «Du har en ny match», er det da sant eller er det en form for et lokkemiddel for at man skal trykke på appen og se? Tidligere har jeg fått flere varsler om at «Du har fått en ny like», men siden jeg ikke har Tinder Plus - kan man jo ikke se hvem som liker en. I kveld fikk jeg en varsel om at jeg har fått en match. Har ikke turt å trykke innpå appen å se enda, så lurer derfor på om det er sant eller ei. Har faktisk bare trykket liker på sånn typ 1 person, og det var for noen uker siden - også skjulte jeg kortet mitt og sletta appen. Men jeg lasta ned appen i kveld igjen. 2. Hvis man er uheldig og sveiper feil vei, og fjerner matchen med en gang. Vil da personen legge merke til det på noen måte? 3. Hvis man trykker liker på noen, skjuler kortet sitt og sletter appen - vil de du trykker liker på fjernes, eller vil de fortsatt være likt når du laster ned appen igjen? Takk for svar, hilsen en dum kvinne i 20-åra😅 Anonymkode: a2172...47b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 1. Det er sant når du får varsel om match. Skjønner ikke helt hvorfor du ikke tør å gå inn på appen. 2. Selvfølgelig ser de at du har fjernet matchen, for matchen blir borte. 3. Om du sletter profilen vil alt fjernes. Anonymkode: ab017...a82
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 1. Det er sant 2. De ser kun Notification om match også ser senere at matchen ikke er der. Kun hvis de rekker å se med en gang døds kjapt etter man har matchet, så vil de se at det er akuratt du de matchet med og som fjerner de sekundet etter. 3. Hvis du skjuler kortet ditt og sletter appen er min erfaring hvertfall at alle matchene og meldingene er der når man innstallerer tinder igjen. Har gjort dette mange ganger og samme folka er i innboksen min og de gamle samtalene. Antar at man forsvinner fra andres innboks når man har appen slettet men dukker opp igjen når man innstallerer appen igjen. Tror at for å slette seg fullstendig må man slette hver og en samtale og unmatche hver og en match før man sletter appen. Anonymkode: 66743...189
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå