Gå til innhold

Feiloppfattet flørting med meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en litt merkelig opplevelse på fest. Jeg satt mye ved siden av en fyr som jeg oppfattet pratet hyggelig og av og til virket flørtende mot meg. Tenkte han sikkert var interessert. Men senere på slutten av kvelden så jeg plutselig at han hadde fått mer kontakt med en annen dame på festen. Det var tydelig når de danset at det var berøring og flørt mellom dem. Hun sa også til meg etterpå at han hadde spurt om å møte henne igjen.

Jeg ble litt overrasket, for jeg hadde ikke tatt noen slags signaler på at det var noe i luften mellom dem før det var tydelig på slutten. Mens jeg hadde oppfattet flørt i luften mellom han og meg. Begynner å lure på om jeg har dårlig dømmekraft?

Det er jo ingen stor sak, og det er forsåvidt greit at de finner tonen. Men jeg bare ble så overrasket over at jeg tolket signaler så feil. Noen som har opplevd noe lignende?

Anonymkode: 65b1b...bd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han flørtet med både deg og henne. Først var han interessert i deg, også oppdaget han senere at hun var mer interessant enn deg. Er ikke noe vanskligere enn det.

Anonymkode: 0aa51...28c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han var vel en player som takker ja til det som melder seg. Hun andre var vel lettere catch for han og da ble tilfeldigvis henne fremfor hvem-som-helst annen. Vær glad det ikke ble deg. En sånn ønsker man uansett ikke å ta noe videre med!

Anonymkode: 21c5e...dba

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde kanskje også at hun andre dama hadde oppfattet at han viste meg interesse, og hun da kanskje ikke ville vist han interesse. Men hun hadde flørtet med han, sa hun til meg.  

TS

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var vel en player som takker ja til det som melder seg. Hun andre var vel lettere catch for han og da ble tilfeldigvis henne fremfor hvem-som-helst annen. Vær glad det ikke ble deg. En sånn ønsker man uansett ikke å ta noe videre med!

Anonymkode: 21c5e...dba

Tror ikke han er noen player, for han virker jo ordentlig. Men det kan være hun var lettere tilgjengelig, selv om jeg jo ikke hadde vært avvisende overfor han. Ikke vet jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Når vi skulle gå, ga han meg et kompliment. Synes det var litt ubehagelig, for det virket som et "trøste"-kompliment etter at han hadde prøvd seg på hun andre. Æsj 😕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han flørtet med begge og er av den typen som driter i hvem han får på kroken bare det er noen. At han gir deg et kompliment på slutten er bare for å prøve å holde deg varm til en annen gang han treffer deg. Folk som virker ordentlige kan være like så playere eller desperate etter oppmerksomhet og fitte de og. 
Nå vet du åssen type han er så ikke gidd å hopp på kroken hans en annen gang 

Noen menn er også sånn at de ser seg ut en jente men så er den jenta opptatt eller de tør ikke, så i mellomtida drikker de mot til seg og flørter med en annen jente for å liksom prøve å vekke interessen til den jenta de egentlig vil ha og venter på en anledning, andre menn bare flørter og prater for  å få tiden til å gå til det blir ledig hos hun andre. 
Men ikke ta det personlig det sier bare veldig mye om åssen type gutt han er! 

Anonymkode: 73ea0...cb1

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen menn er også sånn at de ser seg ut en jente men så er den jenta opptatt eller de tør ikke, så i mellomtida drikker de mot til seg og flørter med en annen jente for å liksom prøve å vekke interessen til den jenta de egentlig vil ha og venter på en anledning, andre menn bare flørter og prater for  å få tiden til å gå til det blir ledig hos hun andre. 
Men ikke ta det personlig det sier bare veldig mye om åssen type gutt han er! 

Ha ha. Fikk bare dårlig inntrykk av at han først flørtet med meg gjennom kvelden, for så å kaste seg over en annen. Vi har felles venner, så jeg kommer nok til å støte på denne fyren igjen. Nå vet jeg hvordan han er, så skal forholde meg til han rent platonisk.

Skrevet

Flørting er da bare artig og koselig. Noen er bare naturlig flørtete uten at det må være så negativt.

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha. Fikk bare dårlig inntrykk av at han først flørtet med meg gjennom kvelden, for så å kaste seg over en annen. Vi har felles venner, så jeg kommer nok til å støte på denne fyren igjen. Nå vet jeg hvordan han er, så skal forholde meg til han rent platonisk.

Ja enig er så tragisk ! latterlig ! kjempe dårlig inntrykk ja, jeg syns sånne gutter er patetiske . Kan godt snakke med de igjen men har ikke respekt for de og legger ingenting i det. da vet man hvordan de er så kan noen andre jenter drite seg ut og være den av tusen som han prøver seg på! desperado teite gutter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...