Gå til innhold

Mesternes mester 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Det vet vi jo at de gjør. Ikke noe nytt  det. De får jo ikke lov å dra hjem. Og regner med at de har noen fester alle samme. Så hva? Det plager ikke meg.  Bra program. Liker at det er null dritt kasting.  Godt humør og de er snille. Man har selvfølgelig noen favoritter men man liker alle. Man blir på godt humør. Jeg trenger ikke program der krange og sure miner.

Anonymkode: 3a842...17b

Liker også at det ikke er drittkasting, selv om det kanskje kan gå for langt den motsatte veien. Blir litt i overkant med gruppeklem fordi nå er det frokost. Eller fordi man kom på lag med to superdupre personer (alle kommer uansett på lag hverandre når de har tre lagkonkurranser). 

Anonymkode: b33ae...7dd

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig imponert av Kines lederskap i den første hinderbanen altså. Hun hadde full kontroll.

Anonymkode: 1ef43...886

• Liker 3
Skrevet

Ville dere deltatt i dette programmet om dere var i målgruppen? Jeg ville ikke. Konkurransene virker spennende, men jeg hadde ikke giddet å dele rom med i utgangspunktet fremmede, og med kamerafolk som kommer trillende inn i rommet før man har stått opp om morgenen. Pluss hadde ikke orket all klemmingen for den minste ting. Ellers haddet det sikkert vært gøy :)

Skrevet

Jeg synes det kan bli litt for sentimentalt (litt mye kos og klem for alt) men det er et hyggelig program man kan se med familien. Liker at det et null drama og krangling. Virker som alle kommer greit overens 🙂

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, smalls said:

Jeg synes det kan bli litt for sentimentalt (litt mye kos og klem for alt) men det er et hyggelig program man kan se med familien. Liker at det et null drama og krangling. Virker som alle kommer greit overens 🙂

Tross alt bedre enn Hver gang vi møtes, der man må sitte og enten klappe og juble, eller gråte av glede før man stormer frem og klemmer den som synger. Påtatt kos blir slitsomt. 

• Liker 3
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville dere deltatt i dette programmet om dere var i målgruppen? Jeg ville ikke. Konkurransene virker spennende, men jeg hadde ikke giddet å dele rom med i utgangspunktet fremmede, og med kamerafolk som kommer trillende inn i rommet før man har stått opp om morgenen. Pluss hadde ikke orket all klemmingen for den minste ting. Ellers haddet det sikkert vært gøy :)

Nja. Hadde det ikke vært for aktivitetene i vann, så. Jeg hadde likt å prøve meg mot ordentlige atleter. Tenk så stas å ikke komme sist i en øvelse når man bare er en vanlig person som konkurrerer mot idrettsfolk. Jeg er såpass ok i de fleste idretter at jeg hadde garantert ikke blitt sist i alt😉

Det sosiale hadde jeg ikke sett på som noe problem.

Skrevet

Nå må vi jo ikke glemme at mange av disse er vant med å bo på rom med andre i turneringer, mesterskap og andre konkurranser. Ikke bare de som driver med lagtsport har gjort det.

• Liker 6
Skrevet

Vet ikke helt om denne formen for nattest er så veldig rettferdig. Det er kanskje vanskelig å lage en øvelse hvor både høye og lave, raske og sterke har relativt lik sjanse til å vinne, men en bedre enn dette burde finnes.

• Liker 4
Gjest Hold the door
Skrevet

Så synd at Kine gikk ut, ville sett mer av henne i konkurransen. Men sånn er det.

Skrevet

Heier på Karoline og Karina! Fantastiske damer! Lars er nok den mannlige favoritten av de der

Anonymkode: 44d24...2d8

• Liker 1
Skrevet

Har du lange armer stiller du med en stor fordel i den type nattest hvertfall.. synes ikke det er helt rettferdig

Anonymkode: c25e1...1dd

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lange armer stiller du med en stor fordel i den type nattest hvertfall.. synes ikke det er helt rettferdig

Hun hadde ikke mye sjans, nei.

Skrevet

Hva skjedde med at man kunne velge mellom ulike øvelser? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel hun som valgte motstander?    

Anonymkode: 77127...6bf

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo upraktisk hvis man alltid burde velge en motstander som er like stor som deg. Eventuelt at en som er veldig høy kan få ut alle de lave i nattest.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det er jo fair nok. Men det burde hvertfall vært en øvelse til som de kan velge mellom. Og da kan man kanskje velge litt ut i fra fysikken

Gjest Hold the door
Skrevet

Tenk å krasje i bakken i 100 km/t og så reise seg igjen som Karina.

For ei tøff dame, respekt.

Skrevet (endret)

LOL@Tom og Hanne.:laugh:

… og Lars!

Endret av Brannslangen
Gjest Hold the door
Skrevet

Jeg hadde blitt helt satt ut og ufokusert av den pustinga til Lars.

(Oi, nå er det spennende. Hvem vinner mon tro? 1-1.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...