Gå til innhold

Dele sære opplevelser med nettdating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette kan jo bli artig. Har du noen gang opplevd noen skikkelig sære mennesker på apper eller sider for nettdating? Her er mine bidrag:

Kar 1: Kom i prat med han på sukker. Lurte fort på om jeg ville være med han på telttur. Telting var nemlig livet. Vi kunne sove i hans lille tomannstelt på første date, det kom nemlig til å bli såå koselig mente han. Han ga seg ikke med telt-pratet og la ut om alle turene han hadde vært på med teltet sitt. Next please! 

Kar 2: Møteplassen tror jeg. Frode som åpnet med noe ala dette: *Banker på døra. Titter inn. Noen der? Setter meg ved siden av deg. Legger hånden min på din. Smiler skjevt og rødmer. Skal vi snakke?* Slik fortsatte det. Jeg sluttet å svare da han kun skrev som dette etter jeg instendig ba han skrive skikkelig. Da svarte han med noe ala *Ler litt. Ble du sint? Rødmer. Du er søt når du er bestemt. Stryker deg på kinnet.*

Kar 3: Tindermann som virker oppegående og som jeg la til på snap. Vi snakket litt om å møtes og planla å gjøre det rett over nyttår. I går fikk jeg selfies av han selv hvor han skriver: PUUUUUULEEEEEER! Og senere bilde av «trofeet» for kvelden. Slettet han kjapt.

Flere?

Anonymkode: 29839...f14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha @ nr 2 fyttikatta !  Nr 3 var jo bare helt idiot herregud eier ikke folk skam.... 

Nei jeg har heldigvis ingen så sære opplevelser. Eneste sære må kanskje være en jeg hadde som nettvenn i et års tid som utvikla seg til flørt fordi vi var så like! Så kom han på besøk til min by og var bare generelt en snåling. Jeg leide underetasje et sted og det var dør i mellom og trapp opp til huseier, og ut fra det blå bare gikk han opp den døra og trappa og spurte om å få låne kjøkkenting og om de hadde brus og sånn. Ble ganske satt ut av det for det er jo litt frekt når man ikke har noe forhold til de som bor der og det hadde knapt jeg heller så hadde jeg vært de hadde jeg tenkt det var innvandrerende men han var jo bare hyggelig ikke slem liksom :P Vi var på et kurs/foredrag innafor et tema begge var interessert i og han stiller de merkeligste spørsmål og avbrøt foredraget hele tiden og midt inni når han ikke lenger fikk den responsen og oppmerksomheten han søkte fra hele kurset så reiser han seg opp å sier at nå må han bæsje for han hadde drukket for mye av kaffekanna der! Haha! Alle bare oookeeyy too much information…. Når han kom inn igjen hadde han med seg en liten pose chips fra sånn automat , knasa jo ut i hele rommet. Jeg ble helt rød av flauhet i ansiktet når han spurte om jeg ville ha som satt ved siden av han 😛 
Vi møttes ikke igjen

Det er mange raringer som skriver men jeg lukter lusa på gangen og svarer ikke så merkelige kommunikasjoner har jeg egentlig få av. Eller er en nå som driver å maser, han spurte sånn fem ganger om jeg ikke kunne ringe han. jeg sa nei jeg kjenner deg ikke, så ville han gi meg penger for å ringe han, jeg sa nei. Så sa jeg at vi er nok ikke samme typen så lykke til videre. Gikk noen dager nå har jeg fått ny melding igjen hvor han skriver at "Du sa jo jeg så ut som en hyggelig fyr hvorfor vil du ikke" (fordi jeg skrev det i første meldinga før han begynte å oppføre seg som en creep) 

Anonymkode: ebff0...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...