AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Del Skrevet 1. januar 2019 I går skulle jeg egentlig ha pinnekjøtt, men dette ble avlyst grunnet sykdom. Det er ferdig utvannet og ligger nå i kjøleskapet. Vil den holde ett par dager til? (lagt inn i går) Eventuelt, hvor lenge kan det ligge i kjøleskapet? Anonymkode: 9497b...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Del Skrevet 1. januar 2019 Jeg ville kokt det nå, for sikkerhet skyld. Etter at du har kokt det, kjølt det ned og satt det i kjøleskap, så holder det seg i ca 4 dager Evt kan du fryse det ned etter at det er kokt. Anonymkode: 5f0c7...312 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Del Skrevet 1. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville kokt det nå, for sikkerhet skyld. Etter at du har kokt det, kjølt det ned og satt det i kjøleskap, så holder det seg i ca 4 dager Evt kan du fryse det ned etter at det er kokt. Anonymkode: 5f0c7...312 Hvordan blir det da med oppvarming senere? Varmer man det da i kjele igjen eller bruker man bare mikrobølgeovn? Har laget pinnekjøtt en gang bare og da ble det laget dagen det skulle. Så på dette er jeg litt blank 😕 Anonymkode: 9497b...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Del Skrevet 1. januar 2019 Kokt? 😮😬 Anonymkode: 470a1...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Del Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kokt? 😮😬 Anonymkode: 470a1...126 Eller dampe det da Anonymkode: 5f0c7...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Del Skrevet 1. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kokt? 😮😬 Anonymkode: 470a1...126 Forstod det som at det skal dampes 😛 Som pinnekjøtt skal gjøres 😄 Anonymkode: 9497b...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Del Skrevet 1. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir det da med oppvarming senere? Varmer man det da i kjele igjen eller bruker man bare mikrobølgeovn? Har laget pinnekjøtt en gang bare og da ble det laget dagen det skulle. Så på dette er jeg litt blank 😕 Anonymkode: 9497b...7e2 Flere tips her Anonymkode: 5f0c7...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Del Skrevet 1. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flere tips her Anonymkode: 5f0c7...312 Takk Anonymkode: 9497b...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 1. januar 2019 #9 Del Skrevet 1. januar 2019 Hvis selskapet må avlyses og pinnekjøttet er ferdig utvannet ville jeg lagt det i fryseren, ta opp kvelden før og ha det par timer på benken, så i kjøleskapet over natta. Damp det som vanlig neste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå